اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961102277984817

دریافت بی واسطه سفارش خرید کالا برای تولیدکنندگان و تجار

فروشگاه عمده فروشی ایکسب آغاز به کار کرد

کد: 13961102277984817

https://goo.gl/eoKrH8

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه عمده فروشی ایکسب (اولین سایت تجارت الکترونیک بین بنگاهی B2B در ایران) راه اندازی شد.

آغاز به کار فروشگاه عمده فروشی  ایکسب
افتتاح فروشگاه ایکسب

آنچه که فروشگاه ایکسب را متمایز می‌کند فروش عمده کالا به همراه امکانات کامل معرفی محصولات اعلام موجودی انبار-درج ویژگی های محصولات به همراه شیوه‌های مختلف قیمت گذاری برای دریافت آسان سفارش خرید است

با آغاز به کار فروشگاه ایکسب از این پس شرکت‌های تولیدی و تامین کنندگان کالا و محصولات و بنکداران می‌توانند بی واسطه با خریداران و مشتریان بالقوه در ارتباط باشند و از آنها سفارش خرید دریافت کنند.

آنچه که فروشگاه ایکسب را متمایز می‌کند فروش عمده کالا به همراه امکانات کامل معرفی محصولات اعلام موجودی انبار-درج ویژگی‌های محصولات به همراه شیوه‌های مختلف قیمت گذاری برای دریافت آسان سفارش خرید است.

استعلام قیمت

علاوه بر این سامانه‌ی استعلام قیمت  ایکسب به شرکت‌ها در یافتن منابع مطمئن برای استعلام قیمت کالاها و مواد اولیه مورد نیاز کمک می‌کند. با استفاده از این سامانه و تنها با اعلام لیست نیازمندی‌های سیستم هوشمند ایکسب درخواست‌های رسیده را به تامین کنندگان می‌رساند و در کمترین زمان و هزینه  بهترین قیمت را به درخواست کننده اعلام می‌کند.

خدمات رایگان

امکانات ایکسب اکنون و به مدت محدود در اختیار کلیه‌ی شرکت‌ها و تجار قرار دارد و  صاحبان صنایع و تامین کنندگان و بازرگانان با ثبت نام در ایکسب می‌توانند از این خدمات و بسیاری خدمات دیگر ایکسب به رایگان استفاده کنند.

با استفاده از امکانات ایکسب تامین کنندگان کالا و محصولات می‌توانند  بی واسطه با مشتریان خود در سراسر ایران و جهان در ارتباط باشند.

برای مشاهده سایت ایکسب می توانید به آدرس https://www.ecasb.com مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایکسب - ecasb

ایکسب-ecasb وبسایت B2B (عمده فروشی) است که تولید کنندگان، صادر کنندگان، واردکنندگان و بنکداران در آن کالاهای خود را به صورت عمده معامله می کنند. هدف ایکسب ایجاد بستری برای خرید و فروش آنلاین به صورت عمده فروشی است و تجار و شرکت های تولیدی می توانند ،کالا و خدمات خود را در این بستر ارائه کنند، برای آنها مشتری بیابند و نیازهای خود را از طریق سایرعرضه کنندگان کالا و خدمات تامین کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]