اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991112489334817

نکات مهم در خرید عمده زعفران فله در سایت‌های B2B

کد: 13991112489334817

https://bit.ly/2MlDfZD

، تهران , (اخبار رسمی): سایت ایکسب نخستین سایت فروش آنلاین B2B در ایران است که بستری برای فروش عمده آنلاین یا فروش عمده اینترنتی برای ایرانیان فراهم کرده است. یکی از دسته‌بندی‌های عمده فروشی فعال در این سایت خرید عمده زعفران فله است. اما برای خرید عمده زعفران فله باید چه نکاتی در نظر گرفته شود؟

نکات مهم در خرید عمده زعفران فله در سایتهای B2B
خرید عمده زعفران فله

زعفران یکی از اصلی‌ترین مواد اولیه و چاشنی در تهیه غذا است که هم باعث خوش‌رنگی غذا و هم به غذا طعم و بوی خوبی می‌دهد. شما وقتی زعفران می‌خرید هم به دنبال کیفیت هستید و هم ارزشمند و سالم بودن آن. وقتی شما در غذا از زعفران استفاده می‌کنید عطر و طعم غذا بی‌نظیر و اغواکننده می‌شود. برای همین است که باید در خرید عمده زعفران دقت کنید تا بهترین کیفیت زعفران را خریداری کنید.

خرید عمده زعفران برای رستوران ها، سازمان ها و کارخانه ها یکی از جاهایی که از زعفران زیاد استفاده می‌کنند رستوران‌ها، هتل‌ها، فست فودها و سازمان‌های بزرگ است. کیفیت غذا برای یک رستوران همه چیز است اگر از مواد اولیه مناسب استفاده نکنند ممکن است باعث نارضایتی مشتری و نهایتا بدنامی رستوران مورد نظر شود. برای همین منظور رستوران‌ها و خیلی از مصرف کننده‌ها دنبال زعفران درجه یک هستند تا بتوانند بهترین سرویس و با کیفیت‌ترین را برای مشتریان خود ارائه دهند.

اما برخی سوء استفاده‌کنندگان معمولا تقلب می‌کنند یا زعفران با درجه پایین را رنگ کرده و به مخاطب به عنوان زعفران درجه یک ارائه می‌دهند. به همین دلیل هنگام تهیه و خرید عمده زعفران باید به نکاتی توجه کرد.

در ادامه به سه تا از معیارهایی که در خرید عمده باید به آن توجه کرد اشاره شده است:

  • رشته‌های زعفران همه قرمز هستند و رنگ دیگری ندارند.
  • رشته‌های زعفران باید موقع لمس کردن خشک و حالت شکننده داشته باشد.
  • عطر بوی زعفران با کیفیت همیشه قوی و تازه است و هرگز کپک زده نیست.

پس هر موقع می‌خواهید خرید عمده زعفران داشته باشید حتما به سه معیار بالا توجه کنید. و چند نکته دیگری هم وجود دارد که در موقع خرید عمده باید به آن توجه شود اگر به این موارد برخورد کردید بیشتر دقت کنید که مبادا زعفران تقلبی باشد.

  • رشته‌های قرمز بلند: به این معنی است که کل زعفران تقلبی است.
  • یک رنگ قرمز یکنواخت: باز هم به احتمال زیاد رشته‌ها رنگ شده است.

رگه‌های زرد در داخل تار: وقتی رگه‌های زرد یا نارنجی در میان رشته‌های زعفران مشاهده می‌کنید باز هم باید این احتمال را در نظر بگیرید که زعفران رنگ شده است و احتمالا زمانی که آن را رنگ می‌کردند به رشته‌هایی که در پایین قرار داشته به طور کامل رنگ ریخته نشده است.

پس مواردی که در بالا گفته شد را باید در خرید عمده زعفران برای رستوران ها و سازمان‌ها و حتی کارخانه‌ها مورد توجه قرار دهید. به غیر از مواردی که در مورد کیفیت و تقلبی نبودن محصول گفته شد باید در خرید عمده زعفران فله به قیمت هم توجه کرد.

فقط این نکته را مدنظر قرار دهید که قیمت به تنهایی نشان‌دهنده کیفیت و با ارزش بودن زعفران نیست. پس حتما قبل از خرید عمده زعفران آن را تست کرده و از تقلبی نبودن آن مطمئن شوید.

تفاوت عمده زعفران سرگل، زعفران دسته و زعفران نگین

برای مصرف‌کننده این سه نوع زعفران اصلی‌ترین دسته‌بندی زعفران است که هر کدام از این دسته از نظر شکل و ظاهر یک سری تفاوت‌هایی با هم دارند. اما چیزی که اینجا می‌خواهیم بگویم این است که از نظر مصرف اگر شما زعفرانی با کیفیت تهیه کنید خیلی مهم نیست که زعفران سرگل، زعفران دسته و زعفران نگین باشد هر سه عالی هستند و استفاده از آنها آسان است و این به سلیقه شخصی شما بر می‌گردد که کدام را انتخاب کنید چون موقع استفاده در نهایت در بیشتر مواقع باید پودر و خرد شود.

نکاتی که در خرید عمده زعفران فله و اصل برای رستوران ها و مصرف شخصی باید بدانید 

زعفران یکی از گران‌ترین ادویه‌ها در کل جهان است که به غذاها عطر و طعم بی‌نظیری می‌دهد. قیمت یک کیلو زعفران معمولی مصرفی بین 7 الی 12 میلیون و قیمت زعفران صادراتی بین 12 الی 14 است.

اگر رستوران شما برای تهیه بسیاری از غذاها نیاز به زعفران درجه یک و قابل اعتماد دارد باید در خرید عمده زعفران برای رستوران دقت کافی داشته باشید تا علاوه بر جلوگیری از پرداخت پول اضافی از رضایت و وفاداری مشتریان‌تان نیاز اطمینان حاصل کنید و بتوانید بهترین کیفیت زعفران را در غذاهایتان استفاده کنید.

خرید عمده زعفران فله

چگونه در خرید عمده زعفران فله اصل بودن آن را تشخیص دهیم؟

قبل از اینکه شما دنبال تامین‌کننده برای خرید عمده زعفران برای رستوران خود بگردید بهتر است اول با نحوه تشخیص اصل و با کیفیت بودن زعفران آگاهی پیدا کنید. عوامل مختلفی در این زمینه ممکن است دخیل باشد که شما با توجه به آن شاید بخواهید اصل بودن زعفران را قضاوت کنید:

قیمت خرید عمده زعفران فله

برای رستوران یکی از مواردی که شاید شما با توجه به آن کیفیت محصول را قضاوت کنید قیمت است. قیمت پایین در خرید عمده زعفران فله به عوامل مختلفی بستگی دارد و همیشه پایین بودن و مناسب بودن قیمت دلیلی بر کیفیت پایین آن نیست چون احتمال دارد قیمت پایین در خرید عمده زعفران اصل به این دلیل باشد که شما مشستقیم از خود کشاورز و یا با یک واسطه و به صورت فله خرید می‌کنید پس قیمت مبنایی خوبی برای قضاوت نیست.

نکاتی که در خرید عمده زعفران برای رستوران باید بدانید

توجه به شکل ظاهری

در خرید عمده زعفران فله مورد بعدی که در خرید زعفران باید به آن توجه شود شکل ظاهری آن است. در بسته زعفرانی که شما خریداری می‌کنید رشته‌های با شاخه زرد نیز باید موجود باشد و اگر یکنواخت باشد احتمال تقلبی و اصل نبودن آن بالاست. همچنین انتهای رشته زعفران باید شبیه شاخ شیپور باشد. همچنین زعفران تقلبی احتمالا ظاهری درشت‌تر و نخ‌های متناقض دارد.

بو کردن زعفران

در موقع خرید عمده زعفران فله اگر با بررسی‌های بالا همچنان شک دارید که زعفران اصل است یا تقلبی، آن را بو کنید. زعفران تقلبی اغلب با استفاده از رنگ و مواد شیمیایی ترمیم می‌شود تا شبیه زعفران درجه یک و اصل به نظر برسد. اگر زعفران بویی شبیه بوی پوست یا شیمیایی بدهد احتمالا تقلبی است.

تشخیص اصل بودن زعفران خریداری شده با آب گرم

حتی شما می‌توانید تقلبی یا اصل بودن زعفران را با فرو بردن در آب گرم متوجه شوید. زعفران بعد از چند دقیقه خیساندن، رنگ آب را به رنگ زرد تغییر می‌دهد. اگر این اتفاق نیافتد خرید عمده زعفران برای رستوران خود را متوقف کنید و به دنبال تامین‌کننده زعفران دیگری باشید.

آیا خرید عمده زعفران ساییده شده برای رستوران توصیه می‌شود یا نه؟

زعفران ساییده و پودر شده معمولا در فروشگاه‌های مواد غذایی به فروش می‌رسد اما برای رستوران شاید انتخاب درستی نباشد چون هر زمان زعفران آسیاب شود غالبا به صورت سهوی یا عمدی با انواع دیگری از ادویه‌ها ترکیب و مخلوط می‌شود که ممکن است طعم و کیفیت غذای شما را تغییر دهد برای همین دلیل برای خرید عمده زعفران، زعفران پودر شده توصیه نمی‌شود. علاوه بر اینکه زعفران مخلوط و پودر شده ترکیبی از انواع زعفران‌ها و ادویه‌های دیگر باشد این احتمال دیگر هم وجود دارد که زعفران‌های مختلف که عطر و طعم یکسانی ندارند با هم ترکیب شوند و عطر و طعم بدی را ایجاد کنند و یا اینکه زمان انقضای هر کدام زعفران‌ها متفاوت باشد و ترکیب پودر شده آنها مناسب نباشد.

انتخاب یک تامین کننده ثابت در خرید عمده زعفران فله یکی از نکته‌های دیگری که نیاز است اینجا مطرح شود انتخاب یک تامین کننده برای خرید عمده زعفران است. خرید از یک تامین کنند باعث می‌شود شما همیشه یک مدل زعفران و طعم و خاص یکسانی در غذاهایتان داشته باشید و این باعث وفادار شدن مشتریان‌تان به کیفیت و طعم غذای شما می‌شود در صورت تغییر مداوم تامین کننده احتمال اینکه با زعفران با طعم و کیفیت‌های مختلفی سرو کار داشته باشید، وجود خواهد داشت. که احتمالا باعث تغییر در کیفیت غذای شما خواهد شد.

برای همین منظور در انتخاب تامین کننده برای خرید عمده زعفران اصل حتما دقت داشته باشید و قرارداد بلندمدت جهت همکاری و تامین زعفران عقد کنید تا کیفیت ثابتی از غذا به مشتریانتان ارائه دهید. 

یکی از حرفه‌ای‌ترین شرکت‌ها در زمینه فراهم کردن و فروش عمده زعفران برای رستوران کار می‌کند مجموعه کالیز است که شما جهت بررسی و همکاری با این مجموعه می‌توانید به سایت ایکسب و یا کالیز به آدرس www.kaliz.ir مراجعه و یا با شماره‌های ۰9126461936 و 21263۰241۰ تماس حاصل کنید. 

علاقه مندان جهت خرید عمده زعفران فله و بسته بندی شده با برند کالیز می‌توانند به سایت کالیز یا فروشگاه اینترنتی کالیز در پلتفرم عمده فروشی آنلاین ایکسب مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایکسب - ecasb

ایکسب-ecasb وبسایت B2B (عمده فروشی) است که تولید کنندگان، صادر کنندگان، واردکنندگان و بنکداران در آن کالاهای خود را به صورت عمده معامله می کنند. هدف ایکسب ایجاد بستری برای خرید و فروش آنلاین به صورت عمده فروشی است و تجار و شرکت های تولیدی می توانند ،کالا و خدمات خود را در این بستر ارائه کنند، برای آنها مشتری بیابند و نیازهای خود را از طریق سایرعرضه کنندگان کالا و خدمات تامین کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی