اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991112489324817

عمده فروشی آنلاین ایکسب چیست؟ و چه کمکی به کسب و کارها می‌کند؟

کد: 13991112489324817

https://bit.ly/3reCsbS

، تهران , (اخبار رسمی): ایکسب (Ecasb) اولین و بزرگ ترین پلتفرم مارکت پلیس B2B یا پلتفرم عمده فروشی آنلاین در ایران است که صادرکنندگان، تولیدکنندگان، واردکنندگان و بنکداران در آن کالای خود را به صورت عمده معامله می‌کنند یا خدمات خود را به شرکت‌ها نمایش می‌دهند.

عمده فروشی آنلاین ایکسب چیست؟ و چه کمکی به کسب و کارها می‌کند؟
عمده فروشی آنلاین ایکسب

از زمانی که بازارهای تجاری به سمت رقابتی‌تر شدن پیش رفتن، فروش محصول و یافتن مشتری جدید به یکی از سخت‌ترین کارها در شرکت‌های عمده فروشی تبدیل شده است. اما راه و روش‌های نوینی در عصر تجارت الکترونیک وجود دارد که دغدغه فروش شما را کم می‌کند و شما به جای تمرکز بر فروش به طراحی‌های جدید، نوآوری در محصول و برندینگ نام تجاری خود و یا ساده‌سازی و بهینه‌سازی عملیات‌تان متمرکز می‌کند.

یکی از روش‌های مناسب این کار، حضور در فروشگاه‌های اینترنتی B2B یا ایجاد فروشگاه اینترنتی B2B است. اما قبل از اینکه به نحوه حضور در این فروشگاه‌ها بپردازیم به بحث مدیریت عمده فروشی و عمده فروشی آنلاین می‌پردازیم. 

مدیریت عمده فروشی آنلاین چیست؟

عمده فروشی به عمل فروش محصول در حجم وسیع و با قیمت پایین به خرده فروش‌ها و دیگر همکاران تجاری اطلاق می‌شود. با توجه به این نکته و پیشرفت تجارت الکترونیک، بحث مدیریت عمده فروشی آنلاین پیش می‌آید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مدیریت عمده فروشی آنلاین یک رویکرد سیستماتیک و استراتژیک برای عملیاتی کردن بیزینس عمده فروشی از طریق پلتفرم و نرم افزارهای ابری است که با نام تجارت الکترونیک عمده فروشی هم شناخته می‌شود. 

مزیت عمده فروشی آنلاین

فراهم کردن چنین ساختاری از طرف عمده فروشان کوچک-متوسط و چابک با رشد بالا که فرایندهای پیچیده سنتی و آفلاین را به صورت دیجیتالی و ساده می‌کنند می‌تواند مزیت‌هایی زیر را برای خود و مشتریانش ایجاد کند:

  • خلاقیت و پیشتازی در بازاریابی
  • ساده سازی فرآیندهای معاملاتی
  • اجرای راحت و با بازدهی بالای کمپین های فروش و ساده سازی ساختار معاملات
  • بهینه و آسان سازی فرایند صدور صورتحساب، فاکتور، بودجه بندی و سفارشات مجدد
  • بهبود تجربه و مدیریت ارتباط با مشتری

در نهایت، ساده سازی مدیریت عمده فروشی، مدیریت موجودی کالا در انبار، تکمیل سفارشات و بهینه سازی زنجیره تامین برای شرکت‌ها

به طور کلی این بررسی تا اینجای کار به ما نشان می‌دهد که چگونه یک پلتفرم یا سیستم مدیریت B2B می‌تواند در دنیای تجارت الکترونیکی به عمده فروش‌ها و شرکت‌های صنعتی برای فروش بیشتر، رشد سریع‌تر و هوشمندانه‌تر کمک کند. پس می‌توان نتیجه گرفت که احتمالا بدون داشتن یک پلتفرم عمده فروشی آنلاین یا بدون حضور در مارکت پلیس های B2B آنلاین در بیزینس و کسب و کار خود با مشکل مواجه خواهید شد.

حال سوال بعدی که پیش می آید این است که: 

  • چرا عمده فروشی آنلاین و فروش آنلاین تجهیزات و محصولات صنعتی، سبک جدیدی در فروش B2B است؟
  • جواب این سوال این است که سرمایه‌گذاری در بستر تجارت الکترونیک عمده فروشی و صنعتی به شما این امکان را می‌دهد تا کار شما کارآمدتر و موثرتر پیش برود و همچنین فرصت‌های بی‌شماری برای رشد کسب‌وکار شما فراهم می‌کند.
  • داده‌ها و تحقیقات نشان می‌دهد که خریداران محصولات صنعتی و مشتریان عمده فروشی‌ها قبل از خرید:
  • 74 درصد از افراد قبل از خرید از اینترنت و فضای وب برای انجام تحقیقات و جستجو استفاده می‌کنند.
  • 73 درصد از کانال‌های دیجیتال برای خریدهای مربوط به شرکت‌شان استفاده می‌کنند.
  • 82 درصد افراد دوست دارند تجربه خریدشان از کسب‌وکارهای آنلاین B2B شبیه به تجارب خرید خرد و شخصی شان باشد.
  • 74 درصد از افراد برای خرید بیش از نیمی از خریدهای تجاری خود به صورت آنلاین تحقیق می‌کنند
  • و 53 درصد از آنها به صورت آنلاین خرید می‌کنند.

به عبارت دیگر، مصرف‌کننده‌های B2B مدرن قبل از خرید، تحقیقات خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند و شخصا خودشان هم این کار را انجام می‌دهند و خریداران عمده و صنعتی دیگر منتظر شما برای برقراری تماس نمی‌نشینند تا با آنها تماس بگیرید. بلکه خودشان با جستجو، پارتنر مورد نظر خودشان را جهت همکاری پیدا می‌کنند.

ایکسب چیست؟

ایکسب (Ecasb) اولین و بزرگترین پلتفرم مارکت پلیس B2B در ایران است که صادرکنندگان، تولیدکنندگان، واردکنندگان و بنکداران در آن کالای خود را به صورت عمده معامله می‌کنند یا خدمات خود را به شرکت ها نمایش میدهند.

هدف ایکسب ایجاد بستری برای خرید و فروش آنلاین به صورت عمده و معرفی شرکت ها است. تجار و شرکت‌های تولیدی می توانند کالا و خدمات خود را در این بستر ارائه کنند برای آنها مشتری بیابند و نیازهای خود را از طریق سایر عرضه کنندگان تامین کنند.

کسب و کارها می‌توانند علاوه بر ساخت، بهبود و آپدیت ردپای شرکت و محصولات خود در ایکسب و موتورهای جستجو مثل گوگل، در معرض نمایش حداقل یک میلیون کاربر فعال در ایکسب قرار بگیرند.

مجموعه ایکسب از سال 1382 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر بالغ بر 14 هزار شرکت در این پلتفرم ثبت نام کرده و از خدمات ایکسب استفاده می‌کنند.

خدمات چهارگانه اصلی ایکسب جهت کسب و کارها:

1. سایت ایکسب: در واقع بستری که ایکسب در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد تمام قابلیت‌های یک سایت تجاری یا فروشگاهی را به رایگان در اختیارشان می‌گذارد. به عبارت ساده ایکسب یک هاب است که همه افراد و مخاطبین می توانند بسته به نیاز خود از آن استفاده کنند یعنی کسانی که ارائه دهنده خدمات یا محصول هستند به راحتی می توانند در این بستر ثبت نام کرده و سرویس خود را ارائه کنند و در طرف دیگر مخاطبینی که متقاضی این خدمات یا محصولات هستند می توانند به صورت مستقیم خرید کنند یا استعلام قیمت داشته باشند و یا به صورت آنلاین برای عرضه کننده ها پیام بگذارند.

2. بلاگ ایکسب: یک بلاگ تخصصی یا مجله تخصصی عمده فروشی و فروش B2B است که می تواند به کسب و کارها در فرایند راه اندازی، افزایش فروش، روش های نوین و آنلاین بازاریابی و همچنین مدیریت کسب و کار عمده فروشی و B2B کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی، فروش و بازاریابی در کسب و کار عمده فروشی، عمده فروشی آنلاین، خرده فروشی آنلاین، فروش عمده و B2B به بلاگ ایکسب (blog.ecasb.com) مراجعه کنید.

3. مجله ایکسب: مجله خبری ایکسب، بازتاب اخبار و گزارش‌های صنعت و اقتصاد ایران و جهان: یکی از بخش های کاربردی دیگر ایکسب بخش مجله ایکسب است. مجله ایکسب به صورت تخصصی حوزه اقتصادی، تجارت الکترونیک و فناوری را پوشش داده است. شما می توانید آخرین خبرها، مطالب، محتواها، یاداشت ها، مصاحبه با کارآفرینان برتر و غیره را در بخش مجله ایکسب مطالعه کنید. همچنین انتشار مطلب و خبر برای شرکت های عضو در ایکسب به صورت رایگان است و به عنوان بازوی بازاریابی محتوایی شرکت ها عمل می کند. به عبارتی دیگر مجله خبری ایکسب، مرجع رسمی انتشار اخبار کسب و کارها و محتوای ارزشمند آنها در ایران است.

4. تبلیغات در ایکسب: یکی دیگر از خدمات ویژه ایکسب خدمات تبلیغات درون سایت برای کسب و کارهاست که در آن شرکت‌های متقاضی می توانند بنر و تبلیغات خود را در بخش ها و دسته بندی های خاص و مرتبط به نمایش بگذارند و ترافیک را به سمت صفحه خود هدایت کنند. علاوه بر سایت، در شبکه های اجتماعی ایکسب نیز امکان بازنشر پست ها و محتوا ها برای اعضای ویژه فراهم است. در کنار این خدمات، خدمات مشاوره محتوایی و رسانه ای هم برای شرکت‌های ویژه ارائه می شود.

خدمات ارائه شده در ایکسب برای اعضای طلایی شامل

  •  امکان ساخت پروفایل
  •  امکان ساخت فروشگاه آنلاین
  •  امکان نمایش عکس، ویدیو و کاتالوگ محصولات
  •  امکان نمایش شرکت یا محصولات در صفحه اول
  •  امکان انتشار اخبار و مطالب مربوط به شرکت در قسمت مجله ایکسب
  •  امکان تولید پست و انتشار در خصوص محصولات شرکت در شبکه‌های اجتماعی ایکسب
  •  امکان نمایش بنر و تبلیغات شرکت‌ها در دسته بندی‌های مرتبط
  •  امکان گفتگو با مشتریان
  •  امکان گرفتن استعلام قیمت یا مقایسه قیمت محصولات در بازار مشابه
  •  تایید هویت کسب و کارها به منظور جلب اعتماد در خرید
  •  ارائه آمار و گزارش از محصولات پربازدید و مشخص کردن بازدیدکننده‌ها
  •  مشاوره فروش آنلاین مخصوص شرکت‌های عضو
  •  مشاوره و تولید محتوا (عکس،ویدئو و متن) و نحوه حضور در بستر وب (ویژه شرکت‌های عضو)
  • دیگر خدمات ایکسب برای مشتریان ویژه
  • ارائه مشاوره روابط عمومی و ساخت فوت پرینت (ردپای رسانه‌ای)
  • تولید محتوا جهت وبلاگ، معرفی محصول و دیگر محتواهای ایکامرس و استاتیک
  • اجرای کمپین‌های تبلیغاتی، روابط عمومی و خبری
  • انجام مصاحبه و انتشار آن در سایت‌های برتر کشور
  • پوشش خبری رویدادها و ایونت‌ها
  • طراحی سایت، صفحه بندی و تولید محتوای مجلات

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ایکسب به آدرس www.ecasb.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایکسب - ecasb

ایکسب-ecasb وبسایت B2B (عمده فروشی) است که تولید کنندگان، صادر کنندگان، واردکنندگان و بنکداران در آن کالاهای خود را به صورت عمده معامله می کنند. هدف ایکسب ایجاد بستری برای خرید و فروش آنلاین به صورت عمده فروشی است و تجار و شرکت های تولیدی می توانند ،کالا و خدمات خود را در این بستر ارائه کنند، برای آنها مشتری بیابند و نیازهای خود را از طریق سایرعرضه کنندگان کالا و خدمات تامین کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]