اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991217504734817

هفت دلیل برای خرید عمده از کارخانه به طور مستقیم

کد: 13991217504734817

https://bit.ly/3boxtQM

، تهران , (اخبار رسمی): فرقی نمی‌کند شما بخواهید یک محصول یا هزار تا محصول بخرید حتی ممکن است توانایی سفارش از تولیدکننده، خرده‌فروش و یا عمده‌فروش را داشته باشید. اگرچه هر سه گزینه مزایای خاص خود را دارد اما قطعا خرید عمده از کارخانه‌ها مزایای بیشتری به همراه دارد.

۷ دلیل برای خرید عمده از کارخانه به طور مستقیم
خرید عمده کالا از کارخانه

خرید عمده به قیمت کارخانه و مستقیما از کارخانه یک فرصت مناسب است که کسب‌وکارها می‌توانند کالاهای بهتری را با قیمت پایین خریداری کنند. همچنین با این روش می‌توان به مدل‌ها و انواع مختلف دیگری از کالا هم دسترسی داشت. حداقل هفت دلیل برای خرید عمده از کارخانه وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌شود: ۷ دلیل برای خرید عمده از کارخانه و بدون واسطه:

۱- خرید عمده مستقیم از کارخانه معمولا هزینه کمتری دارد

چون هیچ واسطه‌ای در این بین وجود ندارد. فروشندگان و عمده‌فروشان معمولا هزینه‌های زیادی در تجارت خود دارند که آن هزینه‌ها را با قیمت کالایی که می‌خواهند بفروشند سرشکن می‌کنند. هزینه‌هایی که بر روی کالاها سرشکن می‌شوند معمولا شامل هزینه ساختمان، نیروی انسانی، هزینه حمل‌ونقل و نگهداری، هزینه تبلیغات و بازاریابی و غیره است که باعث بالا رفتن قیمت خرید عمده توسط دیگر شرکت‌های خرده فروش یا عمده فروش می‌شود که در نهایت این قیمت بالا موجب افزایش هزینه خرید شما و کاهش سود یک تجارت می‌شود.

۲- احتمال آسیب دیدن محصول در حمل‌ونقل کمتر است

وقتی کالایی را به صورت مستقیم از تولیدکننده سفارش می‌دهید احتمال آسیب دیدن آن در حمل‌ونقل کمتر می‌شود. برخی کالاها به دلیل اینکه توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان سعی در فروش آنها به قیمت‌های مختلفی دارند بارها دست به دست می‌شوند و این انتقالات ممکن است موجب آسیب دیدن یا خرابی کالا شود. حتی اگر کالایی به نظر صحیح و سالم برسد ولی در واقع برخورد خشن و جابه‌جایی‌های بیش از حد باعث تضعیف شدن اجزای آن می شود که احتمالا موقع مصرف یا استفاده از آنها خیلی سریع خراب یا آسیب می بینند.

۳- امکان خرید محصول تازه با تاریخ انقضای بیشتر فراهم است

در خرید عمده از کارخانه به صورت مستقیم احتمال اینکه محصولات تازه باشند و زمان زیادی به تاریخ انقضای آن مانده باشد زیاد است و این به شما این فرصت را می‌دهد که زمان زیادی برای فروش یا استفاده از آن محصول در کسب‌وکار خود را داشته باشید. غذا تنها محصولی نیست که خراب می‌شود محصولات دیگر مانند خمیر دندان، مسکن‌های تسکین‌دهنده دید، آب معدنی، باتری و معمولا بیشتر کالاها را هم شامل می‌شود. حتی کالاهای سختی که تاریخ انقضا ندارند نیز تاریخ تولید آنها مهم است چون احتمالا ورژن‌های جدیدی از آن در طول زمان به بازار می‌آید که ورژن‌های قبلی به سختی فروش می‌روند. همچنین ممکن است برخی دیگر از کالاها خراب یا فاسد نشوند ولی کارایی و عملکرد آنها کاهش پیدا کند. پس خرید عمده کالا از کارخانه می‌تواند از اهمیت بیشتری برخوردار باشد.

۴- امکان فاسد بودن کالا کمتر است

در مواردی که خرید عمده از کارخانه انجام می‌شود این احتمال وجود دارد که کالا کمتر در معرض تابش مستقیم آفتاب یا در معرض مستقیم دمای شدید قرار گرفته باشد و این احتمال که محصول به دلیل قرار گرفتن در معرض دمای شدید فاسد شده باشد، کاهش می‌یابد. همچنین ممکن است محصول به دلیل نگهداری بلند مدت در انبار عمده فروشی‌ها بوی نامطبوع انبار یا فروشگاه را جذب کرده باشد. گاهی اتفاق می‌افتد که مردم کالایی را می‌خرند که بوی مایعات تمیزکننده و غیره را از خود بروز می‌دهد.

۵- کالاها تاثیر زیست محیطی کمتری خواهند داشت

وقتی شما خرید عمده از کارخانه را انجام می‌دهید کالاها معمولا تاثیر زیست محیطی کمتری دارند. محصولات فقط باید از کارخانه مستقیم به آدرس شما ارسال شوند. در طی این مراحل فقط یکبار ممکن است کالا در انبار ذخیره شود. از طرف دیگر، بسیاری از خرده فروشان و عمده فروشان بارها و بارها کالا را حمل، انبار و بسته‌بندی می‌کنند و در حجم‌های کمتری به فروش می‌رسند و هر مقدار این فرایند طولانی شود باعث مسائل زیست محیطی و آلودگی آن خواهد شد.

۶- امکان دریافت پیشنهاد یا لوازم جانبی اضافی از سمت تولیدکننده وجود دارد

نکته ششمی که وجود دارد این است که در خرید عمده و مستقیم از کارخانه ممکن است تولیدکننده ویژگی یا لوازم جانبی اضافی را به مشتریانی که مستقیما محصولات را خریداری می‌کنند ارائه دهد. یا حتی به مشتریان ممکن است اجازه سفارشی‌سازی محصول خریداری شده را هم بدهند تا آنها کالاهای کاملا شخصی شده سفارش دهند. در حالی که خرده فروشان یا عمده فروشان تمایلی به شخصی‌سازی ندارند.

۷- امکان خرید کالاهای تخصصی خاص میسر می‌شود

ممکن است شما در سفارش مستقیم از کارخانه بتوانید کالاهای تخصصی را به دست آورید که از طریق خرده فروشان یا عمده فروشان امکان خرید این کالا وجود نداشته است چون آنها احتمالا آن کالا را در سبد فروش خود نداشته باشند. عمده فروشان معمولا تمایلی به فروش کالاهای تخصصی و شخصی‌سازی شده ندارند و علاقه‌مند به فروش کالاهایی یکنواخت هستند که امکان فروش و توزیع انبوه آن وجود داشته باشد.

به طور خلاصه، خرید عمده مستقیم از کارخانه مزایای ارزشمند بسیاری را به همراه دارد. برخی از این مزایا، کیفیت محصولات را بهبود می‌بخشد و یا به شما کمک می‌کند کالایی متناسب با نیازهای خاص خود را پیدا کرده و خرید کنید.

بیشتر مردم وقتی می‌خواهند هزینه خود را کاهش دهند یا کالاهای مطلوب خود را در جای دیگر پیدا نکنند سفارش این کالا را به این روش یعنی سفارش مستقیم از کارخانه انتخاب می‌کنند. اگرچه خرده فروشان خدمات و پشتیبانی راحت‌تری را ارائه می‌دهند اما به ندرت قیمت‌شان با خرید به قیمت کارخانه قابل رقابت است و معمولا قیمت بالاتری را درخواست می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایکسب - ecasb

ایکسب-ecasb وبسایت B2B (عمده فروشی) است که تولید کنندگان، صادر کنندگان، واردکنندگان و بنکداران در آن کالاهای خود را به صورت عمده معامله می کنند. هدف ایکسب ایجاد بستری برای خرید و فروش آنلاین به صورت عمده فروشی است و تجار و شرکت های تولیدی می توانند ،کالا و خدمات خود را در این بستر ارائه کنند، برای آنها مشتری بیابند و نیازهای خود را از طریق سایرعرضه کنندگان کالا و خدمات تامین کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]