اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961105278496438

بورسیپا مرجع خرید و فروش و نیازمندی های کتاب پرچم دار (SPA) در ایران

سایت بورسیپا رقیب ایرانی و تازه نفس طراحی وب اپلیکیشن تک صفحه ای

کد: 13961105278496438

https://goo.gl/rPbEmF

، تهران , (اخبار رسمی): سایت بورسیپا به عنوان مرجع نیازمندی‌های کتاب یکی از پرچم‌داران طراحی وب اپلیکیشن تک صفحه ای (Single page application) است که در مورخه 96/10/20 رونمایی شده است.

 سایت بورسیپا رقیب ایرانی و تازه نفس طراحی وب اپلیکیشن تک صفحه ای
بورسیپا

به گزارش روابط عمومی بورسیپا، سایت بورسیپا به عنوان مرجع خرید، فروش و نیازمندی‌های کتاب در ایران از مورخه 1396/10/20 آغاز به فعالیت کرده و تاکنون توانسته کاربران قابل توجهی را با موضوع تبادل کتاب‌های نو و دست دوم جذب کند.این سایت که به صورت وب اپلیکیشن تک صفحه‌ای (Single page application) طراحی شده است یکی از پرچم داران این نوع  طراحی در ایران است.

بر اساس این گزارش، این سایت که در حوزه بازار بدون واسطه خرید و فروش کتاب فعالیت می‌کند، با نیاز سنجی کاربران توانسته ویژگی‌های تازه‌ای جهت سهولت استفاده کاربران از سایت را فراهم آورد.

بر پایه این اطلاع، سایت بورسیپا دارای محاسنی است که اعم از تک صفحه‌ای بودن این وب اپلیکشین نام برد(spa) به واقع در این روش تمامی‌ کدهای مورد نیاز (سمت کاربر) در یک صفحه نوشته می‌شود و یک اپلیکیشن سمت کاربر است. در این سایت دیگر نیازی به بارگذاری مجدد برای انجام برخی امور نیست و کدهای مورد نیاز یا در بارگذاری اولیه و یا در زمان نیاز با استفاده از ای‌جکس بارگذاری می‌شوند که می‌تواند باعث جذابیت، سرعت بالا و سهولت استفاده کاربران این سایت شود.

برای مثال درسایت بورسیپا پس از کلیک کردن بر روی گزینه جستجو بدون بارگذاری (Refresh) مجدد صفحه محتوای جدید نمایش داده می‌شود. نکته‌ای که در وب اپلیکیشن‌های تک صفحه ای SPA بسیار مهم است این است که تمام عملیات سمت کلاینک بدون بارگذاری مجدد صفحه انجام شود، بنابر این طراحی بورسیپا به صورت دو طرفه هم سمت کلاینت و هم سمت سرور صورت پذیرفته است.

یاسر عشورزاده، مدیرعامل بورسیپا تولید این محصول را نتیجه خلاقیت و پشت کار در این مجموعه دانست و گفت: برای تولید  سایت بورسیپا سعی کردیم از تکنولوژی‌های به روز و منحصر به فرد استفاده کنیم تا بتوانیم در ارائه‌ی خدمات به کاربران با توجه به عملکرد فرهنگی سایت به عنوان اولین مرجع خرید، فروش و نیازمندی کتاب بهترین باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]