اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970709319396438

جهت خرید و فروش کتاب دست دوم

اپلیکیشن بورسیپا رونمایی شد

کد: 13970709319396438

https://goo.gl/KtpE76

، تهران , (اخبار رسمی): سایت بورسیپا به جهت خرید و فروش کتاب دست دوم از اپلیکیشن اندروید خود رونمایی کرد.

اپلیکیشن بورسیپا
اپلیکیشن بورسیپا

همه افراد، یک قفسه کتاب در خانه دارند که بعضی از کتاب‌ها را چندین بار خوانده‌ و بعضی دیگر از کتاب‌ها، مثل آمادگی برای کنکور و یا کتاب‌های دانشگاهی که تقریباً از آنها کتاب‌هایی هستند که تقریبا از آنها استفاده نشده است. متاسفانه خیلی‌ها این کتاب‌ها را بدون استفاده به صورت کیلویی می‌فروشند و یا برای فروختن کتاب دست دوم به بازار کتاب در خیابان انقلاب تهران و فروشگاه‌های خرید کتاب دست دوم در محله‌های شهر محل سکونت خود می‌برند. 

خبر خوب برای دانش آموزان، دانشجویان و فرهیختگان

 با ایجاد اپلیکیشن بورسیپا به عنون اپلیکیشن خرید و فروش کتاب دست دوم خیلی از مشکلات خرید و فروش کتاب برطرف شده و همه به خصوص دانشجویان و دانش آموزان تحصیلی و آمادگی برای کنکور می‌توانند کتاب‌های بدون استفاده خود را خیلی راحت و سریع به صورت آنلاین بفروشند و یا کتاب دست دوم و نو بخرند.

بورسیپا یک اپلیکیشن خرید و فروش کتاب دست دوم و نو است که در حال حاضر تمامی امکانات سایت برای کاربران رایگان در آن ارائه می‌شود. در این اپلیکیشن بعد از ثبت نام رایگان می‌توان کتاب‌های خود را در سه حالت تبادل کرد.

۱- فروش کتاب دست دوم

۲- معاوضه کتاب دست دوم

۳- اهدای کتاب دست دوم

فروش کتاب دست دوم: کاربران بورسیپا با ثبت نام رایگان و درج مشخصات و تصویر جلد کتاب می‌توانند آن رابه قیمت پشت جلد کتاب و یا با قیمت پیشنهادی خود بفروشند.

معاوضه کتاب دست دوم: کاربران بورسیپا می‌توانند پس از ثبت نام سریع در سایت انتخاب گزینه مبادله کتاب در صفحه اصلی سایت، کتاب خود را جهت معاوضه قرار دهند و در توضیحات موجود در مشخصات آگهی، عنون کتاب مورد معاوضه و نویسنده‌ی آن را ذکر کنند.

اهدای کتاب: همیشه در بین ایرانی‌ها بخشش و نذر جایگاه ویژه‌ای داشته است لیکن در سایت بورسیپا این امکان فراهم است تا بتوان کتاب‌های بدون استفاده خود را به صورت آگهی اهدای کتاب، در بورسیپا قرار داد تا متقاضیان واجد شرایط، تماس گرفته و به صورت رایگان کتاب را دریافت کنند.

علاوه بر امکانات فوق، کاربران می‌توانند اعلام نیاز کتاب خود را نیز به صورت آگهی در بورسیپا انتشار دهند تا وقتی کسی کتاب مورد نیاز آن کاربر را داشت با او تماس گرفته و تبادل صورت پذیرد.

 بورسیپا هیچ منفعتی جهت تبادل کتاب‌های آگهی شده ندارد و فقط کاربران بدون واسطه، کتاب‌ها را با یکدیگر تبادل می‌کنند. کاربران می‌توانند در منوی اصلی اپلیکیشن با انتخاب گزینه خرید تمامی آگهی‌های درج شده کتاب را مشاهده کنند. در منوی خرید کتاب می‌توانند با توجه به موقعیت محلی، موضوع کتاب، عنون کتاب و نوع آگهی فیلترهای مورد نظر را اعمال کنند تا خیلی سریع‌تر کتاب مورد نظر خود را پیدا کنند.

یک ویژگی منحصر به فرد سایت بورسیپا ثبت آگهی فروش کتاب توسط  کتاب قروشی‌ها و انتشارات کتاب است. ناشران کتاب و کتاب فروشی‌های سراسر ایران می‌توانند کتاب‌های خود را در این بازار خرید و فروش کتاب به صورت رایگان قرار دهند تا بازدیدکنندگان سایت به راحتی از طریق اطلاعات تماس قرار داده شده این مجموعه‌ها در آگهی قرار داده شده، کتاب خود را تهیه کنند.

شعار بورسیپا این است که: «بیایید با کتاب آشتی کنیم.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]