اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961112279567042

آشنایی با فریت بار

فریت بار چیست؟

کد: 13961112279567042

https://goo.gl/8KH6Sz

، استهبان , (اخبار رسمی): افردای که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند و نیاز دارند که لوازم منزل خود را نیز همراه خود ببرند، باید این لوازم را به یکی از روش‌هایی زمینی، دریایی و یا هوایی به کشور مقصد ارسال کنند. هنگامی که مشتری این بار را که ماهیت غیرتجاری دارد را به صورت هوایی ارسال می‌کند به آن فریت بار می‌گویند.

فریت بار چیست؟
فریت بار به تمام نقاط جهان

ارسال کالاهای تجاری معمولا توسط روش هوایی صورت می‌گیرد و بارها با امنیت کامل به شرکت مقصد فرستاده می‌شود؛ البته این را نیز باید در نظر داشت که بارهای تجاری بزرگ معمولا با پروازهای تجاری ارسال می‌شود


معمولا بارهای فریت شده 4 روز پس از ارسال به مقصد خود می‌رسند؛ البته این را هم باید در نظر داشت کشور مقصد و همین طور تفاوت ایرلاین حمل کننده بار ممکن است این مدت زمان را دچار تغییرات کند. مسافران محترم باید در نظر داشته باشند برای ارسال فریت باید حداقل 2 هفته قبل با یکی از شرکت‌های کارگو برای بازدید و بسته‌بندی لوازم تماس حاصل کرد تا بار شما به موقع در کشور مقصد به دست شما برسد. فاکتور‌های زیادی را برای انتخاب روش ارسال بار باید مد نظر قرار داد. بار‌هایی که توسط فریت بار ارسال می‌شوند باید یکی از شرایط زیر را دارا باشند:

  • سرعت ارسال بار برای مسافر مهم باشد؛
  • بار خرده ریز باشد و فضای زیادی را اشغال نکند؛
  • مسیر هوایی از مسیر‌های دیگر برای کشور مقصد امن‌تر و قابل دسترس‌تر باشد.

کارگو چیست؟

این روش بیشتر برای تجار، شرکت‌ها یا واردکنندگان محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش بار حمل شده همواره ماهیت تجاری داشته و باید دارای بارنامه باشد. ارسال کالاهای تجاری معمولا توسط روش هوایی صورت می‌گیرد و بارها با امنیت کامل به شرکت مقصد فرستاده می‌شود. البته این را نیز باید در نظر داشت بار‌های تجاری بزرگ معمولا با پروازهای تجاری ارسال می‌شود و کارگو تنها بخش کوچکی از حمل و نقل تجاری را شامل می‌شود.

ارسال بار زمینی چگونه است؟

ارسال زمینی نیز یکی از راه حل‌هایی است که برای اراسال لوازم منزل و بار به کشورهای خارجی مورد استفاده مسافران قرار می‌گیرد. این نوع ارسال بیشتر زمانی مورد توجه قرار می‌گیرد که بار مسافر زیاد باشد و شامل کالاهای بزرگی همچون یخچال، ماشین لباسشویی و سایر لوازم بزرگ مثل کمد و میز باشد. در این نوع ارسال سایز و وزن لوازم در هزینه دخیل نیست؛ زیرا شما هزینه‌ی اجاره کامیون حمل بار را م‌یدهید و کالاهایی که در آن چیده می‌شود در هزینه جایی ندارد. ارسال زمینی برای کشور‌هایی استفاده می‌شود که راه زمینی امن و همین طور مقرون به صرفه‌ای بین دو کشور وجود داشته باشد. زمان ارسال بار برای کشورهای مختلف متفاوت است.

حمل و نقل زمینی زمانی استفاده می‌شود که:

  • سرعت ارسال بار برای مسافر مهم نباشد؛
  • حجم بار زیاد باشد؛
  • مسیر زمینی امن و قابل دسترس باشد.

ارسال بار دریایی چگونه است؟

ارسال بار دریایی یکی از مقرون به صرفه‌ترین انواع ارسال بار است؛ البته این نوع ارسال بیشتر برای کشور‌های دور که مسیر آبی با کشور ما دارند، انجام می‌شود. معمولا ارسال بار به کشورهایی همچون آمریکا، کانادا و استرالیا به این روش صورت می‌پذیرد. باید در نظر داشت در ارسال بار به این روش مدت زمان بیشتری نسبت به روش‌های دیگر برای رسیدن به مقصد به طول خواهد کشید.

حمل و نقل زمینی زمانی استفاده می‌شود که:

  • سرعت ارسال بار برای مسافر مهم نباشد
  • حجم بار زیاد باشد
  • مسیر دریایی امن بین دو کشور وجود داشته باشد
  • هزینه ارسال برای مشتری حائز اهمیت باشد

جهت دریافت مشاوره در مورد فریت بار به آمریکا،فریت بار به کانادا ،فریت بار به استرالیا و هزینه فریت بار با متخصصان سایت جهان کالا کارگو تماس بگیرید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نایس سئو

نایس سئو به بررسی، آنالیز، تشخیص موانع و فرصت ها برای تمامی وب سایت ها می پردازد تا بتوانند بهترین نتیجه را در موتورهای جستجو بگیرند. این موضوع بیشتر برای وب سایت هایی اهمیت پیدا می کند که در موتورهای جستجو دیده نمی شوند و یا اینکه می خواهند ترافیک هدفمند خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش بدهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی