اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961112279527042

شرکت داده پردازان فارس

موبایل مرکزی شیراز

کد: 13961112279527042

https://goo.gl/1cN9SP

، استهبان , (اخبار رسمی): شرکت داده پردازان پارسیان همراه فارس با هدف ارتقای کیفی محصولات و خدمات و افزایش توان رقابتی خود در یک فضای رقابتی سالم، تلاش دارد تا ضمن عرضه برندهای خود به عنوان برندهای مطرح و قابل اعتماد در سطح جهانی، همکاری تجاری خود با سایر برندهای معتبر داخلی و خارجی را حفظ و تقویت کند.

موبایل مرکزی شیراز
موبایل مرکزی شیراز

شرکت داده پردازان پارسیان همراه فارس یکی از بزرگترین شرکت های عرضه کننده لوازم جانبی موبایل، لوازم تعمیرات موبایل، فلش مموری، ساعت‌های هوشمند و اسپیکرهای موبایل است.

افزایش توان و تمرکز شرکت در زمینه‌های صادرات و واردات لوازم جانبی و قطعات موبایل، لوازم تعمیراتی، فلش و مموری و...، ساختمان سازی و تولید و بسته بندی مواد غذایی و فراهم آوردن امکان خرید مستقیم از چین با راه اندازی دپارتمان چین از جمله اهداف این شرکت است.

تاریخچه شرکت

شرکت داده پردازان پارسیان همراه فارس فعالیت خود را با محوریت شرکت موبایل مرکزی شیراز به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های خود، با هدف ارائه و تولید موبایل، تبلت، قطعات و لوازم جانبی با کیفیت، از سال 1378 شروع و هم اکنون پس از سال‌ها تلاش و تحقیق و با استفاده از تجهیزات و توانایی‌های بیش از 150 نفر از مدیران و کارکنان خود امروزه به یکی از دروازه‌های بزرگ این حوزه تبدیل شده است. وجود 5 شعبه و نزدیک به 100 نمایندگی فعال در سطح کشور نشان از گستردگی شبکه توزیع این شرکت دارد.

همچنین شرکت پرشین گلد از دیگر زیرمجموعه‌های شرکت داده پردازان پارسیان همراه فارس در عرصه صادرات و واردات انواع محصولات غذایی، بهداشتی، مشاوره در زمینه خرید کالا و خدمات (تکنولوژی) در سراسر کشور پهناور چین، عقد قراردادهای تجاری با توجه به قوانین جاری دو کشور (أخذ نمایندگی‌ها)، شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی چین، انجام خدمات تحقیق بازار، پیگیری و عقد قرارداد خرید و حمل کالا در حال فعالیت است.

برنامه‌های آتی

شرکت داده پردازان پارسیان همراه فارس در نظر دارد با توجه به اهداف شرکت، برنامه‌های زیر را در آینده ای نزدیک به اجرا رساند:

1-      معرفی دپارتمان چین به عنوان راهکاری جهت خرید مستقیم از چین و دسترسی به تولید کنندگان؛

2-      فعالیت قدرتمند در عرصه‌ی تجارت الکترونیک؛

3-      جذب و افزایش تعداد نمایندگی‌های فعال در سایر نقاط کشور؛

4-      افزایش سطح رضایتمندی مشتریان؛

5-      راه اندازی خط تولید و بسته بندی مواد غذایی؛

6-      همکاری مستقیم با فعالان عرصه تولید جهت ارائه بهترین قیمت‌ها و افزایش توان رقابتی.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نایس سئو

نایس سئو به بررسی، آنالیز، تشخیص موانع و فرصت ها برای تمامی وب سایت ها می پردازد تا بتوانند بهترین نتیجه را در موتورهای جستجو بگیرند. این موضوع بیشتر برای وب سایت هایی اهمیت پیدا می کند که در موتورهای جستجو دیده نمی شوند و یا اینکه می خواهند ترافیک هدفمند خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش بدهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]