اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961116280218163

ePage جدید آمد!

کد: 13961116280218163

https://goo.gl/43VEwy

، تهران , (اخبار رسمی): ePage.ir یک سرویس طراحی و ساخت و مدیریت محتوای آنلاین وب‌سایت است که با ویژگی‌های متعدد خود، امکانات گوناگونی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ePage جدید آمد!
ePage جدید آمد!

نسخه جدید سرویس ساخت و مدیریت وب‌سایت ePage که می‌توان آن را نوعی ابزار طراحی و مدیریت محتوای سایت دانست، با انجام تغییرات اساسی راه‌اندازی شد.

از جمله ویژگی‌ها و امکانات ePage جدید می‌توان به سرعت لود صفحات بسیار سریع، کاربری بسیار آسان، بهینه‌سازی سئو، قالب‌های گرافیکی ریسپانسیو و ... اشاره کرد. نسخه جدید در قالب بسته‌های متنوع ارائه شده است و هر کاربر می‌تواند متناسب با نیاز خود بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و از آن استفاده کند. امکان استفاده ۳۱ روز رایگان همچنان از جمله ویژگی‌های ePage است.

گفتنی است تمام کاربرانی که هم‌اکنون از نسخه قبلی ePage استفاده می‌کنند می‌توانند به‌راحتی و ضمن حفظ اطلاعات وب‌سایت‌های خود به بستر جدید ePage منتقل شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین ایجاد سریع وب‌سایت به epage مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت معماران عصر ارتباط

شرکت معماران عصر ارتباط در سال 1379 با هدف طراحی و پیاده سازی نرم افزار های کاربردی، فروش محصولات نرم افزاری، بومی سازی نرم افزار های خارجی در سازمان ها و موسسات ایرانی، طراحی صفحات وب و پایگاه های اطلاع رسانی و در مجموع با هدف ارتقای فناوری اطلاعات در سازمان ها و مراکز کشور پا به عرصه IT کشور گذارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]