اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970411303128163

همه چیز درباره رتبه‌بندی وبومتریک وب‌سایت‌های دانشگاهی

کد: 13970411303128163

https://goo.gl/WgSsCx

، تهران , (اخبار رسمی): وبومتریک معتبرترین رتبه‌بندی جهانی است که وب‌سایت‌های مراکز دانشگاهی و آکادمیک را براساس فعالیت وب آن‌ها فهرست بندی می‌کند.

همه چیز درباره رتبه‌بندی وبومتریک وب‌سایت‌های دانشگاهی
همه چیز درباره رتبه‌بندی وبومتریک وب‌سایت‌های دانشگاهی

رده‌بندی جهانی وبومتریکس، یکی از معتبرترین شاخص‌های جهانی است که دانشگاه‌های دنیا را بر اساس اطلاعات مبتنی بر وب‌سایت‌های آنان رتبه‌بندی می‌کند. بر این اساس هرچقدر یک وب‌سایت دانشگاهی، فعال‌تر، پویاتر، با محتوای غنی‌تر باشد، استانداردهای وب را بهتر رعایت کرد باشد و وب‌سایت‌های دیگر لینک بیشتری به مطالب آن زده باشند، در نتیجه جایگاه بهتری در رده‌بندی وبومتریکس به دست خواهد آورد.

شاخص‌های وبومتریک

کارشناسان وبومتریک برای ارزیابی وب‌سایت‌های دانشگاهی، از چهار معیار اصلی impact،openness، presence و excellence کمک می‌گیرند. در این میان شاخص impact با ضریب تأثیر ۵۰ درصدی بیشترین تأثیر را در رده‌بندی از آن خود کرده و در این معیار تعداد لینک‌های ورودی یا برگشتی (backlink) شناسایی شده توسط موتورهای جستجوگر Majestic SEO و ahrefs بررسی می‌شوند. برای آشنایی بیشتر با جزییات این معیار مهم مطلب نگاهی به معیار کلیدی impact در رده‌بندی وبومتریکس را مطالعه کنید.

راهکارهای بهبود رتبه

اما نکته مهمی که اغلب مدیران وب‌سایت‌های دانشگاهی به دنبال آن هستند، روش‌های پیشرفت و بهبود رتبه در رده‌بندی جهانی وبومتریکس است. مهم‌ترین عامل بهبود جایگاه را می‌توان تولید محتوای مناسب و غنی دانست. محتوای جدید و متناسب با نیاز مخاطب به تدریج می‌تواند رتبه وب‌سایت را در میان سایر پایگاه‌ها بهبود بخشد.

رعایت استانداردهای فنی وب، استفاده از ایمیل دانشگاهی، ساخت و فعال‌سازی گوگل اسکالر و... برخی دیگر از اقداماتی است که می‌توان در راستای بهبود جایگاه وب‌سایت در وبومتریک انجام داد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد وبومتریک و راهکارهای بهبود رتبه در آن به وب سایت ucms.ir مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت معماران عصر ارتباط

شرکت معماران عصر ارتباط در سال 1379 با هدف طراحی و پیاده سازی نرم افزار های کاربردی، فروش محصولات نرم افزاری، بومی سازی نرم افزار های خارجی در سازمان ها و موسسات ایرانی، طراحی صفحات وب و پایگاه های اطلاع رسانی و در مجموع با هدف ارتقای فناوری اطلاعات در سازمان ها و مراکز کشور پا به عرصه IT کشور گذارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش