اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961118280818340

راف بیلبورد صاحب امتیاز بالغ بر 20.000 مترمربع فضای تابلو تبلیغاتی است

آشنایی با گروه راف، پیش قراول تبلیغات محیطی کشور

کد: 13961118280818340

https://goo.gl/kbiKqT

، (اخبار رسمی): گروه سرمایه‌گذاری راف فعالیت خود را از سال 1359 آغاز کرد و در حوزه‌های صنعت ساختمان، بازرگانی، ورزشی و تبلیغات پروژه‌های شاخصی را به مرحله‌ی اجرا رساند.

آشنایی با گروه راف، پیش قراول تبلیغات محیطی کشور
راف بیلبورد مجری تبلیغات محیطی

راف در حوزه تبلیغات، از پیش قراولان صنعت تبلیغات کشور بوده، به نحوی که فعالیت خود را از سال 1369 در سطح شهر، مراکز ورزشی و تفریحی، جایگاه‌های پمپ بنزین و محورهای مواصلاتی کشور آغاز کرده است

راف از پیش قراولان صنعت تبلیغات کشور است. به نحوی که فعالیت خود را در حوزه تبلیغات محیطی از سال 1369 در سطح شهر، مراکز ورزشی و تفریحی، جایگاه‌های پمپ بنزین ومحورهای مواصلاتی کشور آغاز کرد و در دهه 70 پروژه‌ی اولین بانک اطلاعات مکتوب شهری yellow pages با عنوان کتاب اول توس را طراحی کرد. راف 7 دوره از این بانک اطلاعاتی را بصورت سالنامه  منتشرکرده است. همچنین در دهه 80 با طراحی پروژه اولین مرکز اطلاع رسانی و ارتباط تلفنی مشاغل (مرکز تلفن1880) موفق به اخذ گواهی ثبت اختراع کشوری شد. در حال حاضر این شرکت با سازماندهی و توسعه فعالیت‌هایش، دپارتمان‌های متعددی نظیر تبلیغات محیطی، تبلیغات آنلاین، مشاوره تبلیغات و... را تشکیل داده است و در این راستا با بسیاری از برندهای معتبر داخلی و خارجی به عنوان مشاور تبلیغات و بازاریابی طرف قرارداد است.

با توجه به اهمیت رسانه‌های محیطی در برندسازی و توسعه فروش بنگاه‌های اقتصادی، دپارتمان تبلیغات محیطی راف علاوه بر آنکه صاحب امتیاز بالغ بر 20.000 مترمربع فضای تابلو تبلیغاتی است، به پشتوانه راه‌اندازی جامع‌ترین جستجوگر هوشمند تبلیغات محیطی در ایران و کشورهای همسایه به 3 زبان فارسی، انگلیسی و عربی به آدرس rafbillboard.ir قادر به تدوین و اجرای کمپین‌های تبلیغات محیطی کشوری با بهترین کیفیت و قیمت است.  لازم بذکر است درحال حاضر در پایگاه اینترنتی مذکور، اطلاعات تفصیلی حدود 14000 بیلبورد تبلیغاتی سطح کشور با جزئیاتی نظیر آدرس دقیق نوشتاری، موقعیت روی نقشه، مساحت رسانه،نوع رسانه، گرید رسانه، وضعیت ترافیکی و... موجود است.

علاوه برآن (راف بیلبورد) می‌تواند به عنوان مشاوری امین در حوزه‌ی خرید رسانه‌های محیطی، دغدغه مدیران ارشد بنگاه‌های اقتصادی (یکپارچگی و انسجام برنامه‌های تبلیغات محیطی،ارتباط با یک شرکت تبلیغاتی واحد برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی کل کشور،نظارت بر تعهدات و مانیتورینگ رسانه‌ها و...) را مرتفع کند. درحال حاضر تیم کاری دپارتمان راف بیلبورد متشکل از 1 متخصص مجرب در زمینه‌ی تبلیغات محیطی است. همچنین راف بیلبورد در راستای سیاست‌های کلی گروه سرمایه گذاری راف، سعی کرده است تا با ارائه‌ی خدمات منحصر بفرد به همکاران محترم تبلیغاتی، زمینه تعامل و هم افزایی بیشتر در جهت افزایش منافع جمعی طرفین را مهیا کند.

در بخش سفارش کمپین تبلیغاتی سایت، بنگاه‌های اقتصادی و یا آژانس‌های تبلیغاتی می‌توانند با ورود داده‌های مبتنی برخصوصیات و شاخصه‌های کمپین تبلیغاتی مورد نظر، درظرف مدت 24 ساعت کمپین تبلیغاتی مورد نظر خود را از طریق ایمیل یا تلگرام دریافت کنند.

راف دارای گواهینامه‌های استاندارد مدیریت کیفیت و مشتری مداری است. خدمات، تعهد، صداقت، مشتری مداری و رعایت اصول و قواعد تجارت از سیاست‌های محوری گروه سرمایه گذاری راف است.

  • برخی از پروژهای شاخص گروه سرمایه گذاری راف
  • صنعت ساختمان: مالکیت و احداث مجموعه سوارکاری سه راه فردوسی مشهد؛
  • صنعت بازرگانی: تعاملات اقتصادی و بازرگانی  قابل توجه به طرفیت راف گلوبال سوئد؛
  • ورزشی: مالک مجهزترین مجموعه‌های ورزشی تفریحی شرق کشور با نام اوتانا راف؛
  • تبلیغات: صاحب امتیاز ومجری پروژهای تبلیغات محیطی، کتاب اول، مرکز تلفن 1880؛
  • و...

گروه راف در حال حاضر با همکاری مجموعه سئو به سبک ایرانی www.3eo.ir در صدد گسترش فعالیت خود در بستر اینترنت بوده و با تکیه بر توان نیروهای متخصص دو مجموعه، در حال گسترش فعالیت‌های وب سایت راف بیلبورد بوده تا بتواند کاستی‌های موجود در زمینه تبلیغات کشور را رفع کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راف

گروه شرکت های راف از سال 1359 تأسیس و یکی از پیش قراولان صنعت تبلیغات و بازرگانی است که با تکیه بر 36 سال تجربه و دانش کارشناسان تخصصی واحد R&D خود در حال ارائه خدمات موثر و نوین تبلیغاتی به برند های داخلی و خارجی می باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]