اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970402301698340

مشاوره خرید رسانه‌های تبلیغاتی با راف

کد: 13970402301698340

https://goo.gl/ek2vzM

، (اخبار رسمی): کمپین‌های تبلیغاتی طرحی است برای معرفی، ترغیب یا آگاهی دادن به مشتریان، امروزه شاهد هستیم که شرکت‌های بزرگ که شبکه فروش آنها به کل کشور معطوف است با توجه به اهداف خود کمپین‌های تبلیغاتی کشوری را تهیه می‌کنند.

مشاوره خرید رسانه‌های تبلیغاتی با راف
راف بیلبورد

راف بیلبورد اطلاعات دقیق چندین هزار بیلبورد در تمام شهر های کشور ایران و کشور های مجاور را در وب سایت خود ثبت نموده است و همواره در حال بروزرسانی آنهاست،

کمپین‌های تبلیغات محیطی طرحی است برای معرفی، ترغیب یا آگاهی دادن به مشتریان، امروزه شاهد هستیم که شرکت‌های بزرگ که شبکه فروش آنها به کل کشور معطوف است با توجه به اهداف خود کمپین‌های تبلیغاتی کشوری را تهیه می‌کنند، اجرای این کمپین‌ها به علت تعدد مرکز‌های خرید این رسانه‌ها و گاهاً بی‌اطلاعی مسئول تبلیغاتی برخی شرکت‌ها از شرایط و واقعیت‌های تبلیغاتی در شهرهای کشور با مشکلات زیادی از قبیل قیمت‌های بالا، مکان‌های تبلیغاتی غیر هدفمند و عمل نکردن فروشندگان رسانه‌های تبلیغاتی به تعهدات خود روبرو است.

شرکت راف، پس از بررسی و تحقیق فراوان در خصوص نحوه اجرای کمپین‌های کشوری و تحقیق در مورد شرایط و نکات تبلیغاتی در شهرهای کشور، تعاملات دوستانه‌ با همکاران در کل کشور و ساز و کار خرید رسانه‌های تبلیغاتی را به بهترین نحو ایجاد کرده است. وب‌سایت راف بیلبورد از سوی این شرکت جهت ساماندهی این اطلاعات طراحی و راه‌اندازی شده است.

راف بیلبورد اطلاعات دقیق چندین هزار بیلبورد در تمام شهرهای کشور ایران و کشورهای مجاور را در وب‌سایت خود ثبت کرده است و همواره در حال به روزرسانی آنها است، در هر لحظه می‌توان با مراجعه به این وب‌سایت با توجه به اهداف و خواسته‌های خود از اجاره بیلبورد، بیلبورد مورد نظر خود را پیدا کرده و از اطلاعات مهمی چون مکان دقیق روی نقشه، ابعاد تابلو، اطلاعات فنی و روشنایی، اطلاعات واگذاری تابلو و نهایتاً قیمت آن مطلع شد.

راف در پی این اقدامات امکانی را در این وب‌سایت فراهم کرده است تا بتوان کمپین‌های تبلیغاتی را به صورت یک فایل منظم با اطلاعات ثبت و دریافت کرد، همچنین می‌توان سفارش تهیه کمپین تبلیغاتی کشوری را به کارشناسان این بخش داده و با مشخص کردن اهداف و اطلاع‌رسانی اطلاعات هدف تبلیغاتی شرکت در کمترین زمان کمپین تبلیغاتی با بالاترین کیفیت را دریافت کرد.

تمامی امکانات بالا به صورت رایگان در اختیار عموم مشتریان است، مشتریان می‌توانند در صورت نیاز طی تماس و مذاکره با پرسنل راف تغییرات مد نظر خود را در کمپین اعمال کنند، همچنین در خصوص تعداد کمپین‌های درخواستی محدودیتی وجود ندارد. در صورتی که مشتریان از کمپین تهیه شده رضایت داشته باشند این شرکت آماده اجرای کمپین تبلیغاتی است.

امر خرید رسانه‌ای امری پیچیده است، در کمپین‌های کشوری صحبت از بودجه‌های عظیم شرکت‌ها است، اگر این بودجه‌ها غیر اصولی هزینه شوند، هیچ‌گاه پاسخ مناسبی از اجرای آن کمپین تبلیغاتی نخواهیم گرفت، در نتیجه تصمیم‌گیرندگان شرکت‌ها از اجرای آن ناامید شده و بدبینی به امر تبلیغات و قطع یا کاهش این برنامه‌های تبلیغاتی شرکت‌ها را از اهداف بازاریابی خود دور می‌کند. حضور یک مشاور خرید رسانه مطمئن و متخصص در کنار شرکت‌ها باعث رشد و تعالی برنامه های تبلیغاتی و همچنین اجرای اصولی آنها خواهد شد.

راف به عنوان مشاور خرید بیلبورد تبلیغاتی در کل کشور آماده همکاری با شرکت‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی است. خرید رسانه‌های تبلیغاتی در سطح کشور با بهترین کیفیت، قیمت و نظارت، کاری است که راف انجام می دهد. مشاوره در جهت طراحی استراتژی رسانه، پذیرش مسئولیت مذاکره با شرکت‌های تبلیغاتی در کل کشور، انتخاب بهترین مجریان تبلیغات در تمامی حوزه‌ها، انعقاد قرارداد با مجریان تبلیغاتی دارای صلاحیت منتخب، نظارت بر اجرای صحیح برنامه‌های تبلیغاتی، دریافت و تحلیل گزارش‌های اجرا و ارائه گزارش مدیریتی، خدماتی است که در قالب مشاوره خرید رسانه‌های تبلیغاتی ارائه می‌شود.

از مزایای این امر ارتباط با یک مجموعه حرفه‌ای تبلیغاتی واحد برای اجرای کمپین‌های کشوری، کاهش چشمگیر هزینه‌های خرید رسانه با استفاده از تکنیک‌ها و روابط همکاری، رصد و نظارت مستمر و دقیق بر اجرای درست برنامه‌های تبلیغاتی، ارائه گزارشات تحلیلی مستند از روند اجرای برنامه‌های تبلیغاتی، تدوین استراتژی رسانه (Media Planning) و شفافیت مالی به واسطه انعقاد قراردادهای تبلیغاتی سه جانبه است.

از منافعی که مشاور خرید رسانه تبلیغاتی برای مشتریان به ارمغان می‌آورد می‌توان به مواردی همچون صرفه‌جویی در زمان، کاهش درگیری فکری درحوزه تبلیغات، اجرای یکپارچه، منظم و منسجم برنامه‌ها، افزایش بودجه تبلیغات و فراوانی رسانه‌ها از محل کاهش هزینه‌های خرید رسانه، تحـقق اهداف برنامه بازاریابی، برگشت بخشی از بودجه به دلیل خطاهای احتمالی مجریان، جلوگیری از هدر رفتن بودجه تبلیغاتی، اطمینان و آرامش مدیریت برند از اجرای درست برنامه ، کسب نتایج مطلوب‌تر به لحاظ برنامه‌ریزی هوشمندانه و مهندسی و نهایتاً حصول اطمینان از سلامت کاری و امانت‌داری مشاور اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راف

گروه شرکت های راف از سال 1359 تأسیس و یکی از پیش قراولان صنعت تبلیغات و بازرگانی است که با تکیه بر 36 سال تجربه و دانش کارشناسان تخصصی واحد R&D خود در حال ارائه خدمات موثر و نوین تبلیغاتی به برند های داخلی و خارجی می باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]