اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970208293228340

مجموعه راف بیلبورد

مشاوره در زمینه بیلبوردهای تبلیغاتی خود را به «مجموعه راف» بسپارید

کد: 13970208293228340

https://goo.gl/1W13H6

، (اخبار رسمی): اگر دقت کرده باشید بیلبوردهای تبلیغاتی که در شهر وجود دارند اکثرا نظر شما را به خود جلب می‌کنند. این تبلیغات، یک محصول و یا خدمت را به شما معرفی می‌کنند و باعث می‌شوند تا رسیدن به مقصد به این تبلیغ فکر کنید.

مشاوره در زمینه بیلبوردهای تبلیغاتی خود را به مجموعه راف بسپارید
تابلو تبلیغاتی

تصور کنید که یک آگهی به مدت چند روز، چند هفته و یا چند ماه به طور مداوم توسط تعداد زیادی از مردم دیده شود. این تبلیغ در ذهن مردم ماندگار شده و باعث می‌شود که آن‌ها به برند شما توجه کنند

در دنیای امروزی مردم برای رفتن به محل کار و یا محل تحصیل خود باید مسافت‌های نسبتا طولانی را طی کنند. فرض کنید که شما در وسیله نقلیه شخصی خود و یا در داخل اتوبوس به سمت مقصد حرکت می‌کنید. تبلیغات محیطی که در شهر وجود دارد نظر شما را به خود جلب خواهند کرد. این تبلیغات یک محصول و یا خدمت را به شما معرفی می‌کنند و باعث می‌شوند شما تا رسیدن به مقصد به این تبلیغ فکر کنید.

آمارهای گوناگونی درباره میزان صرف زمان برای رسیدن به مقصد در کشورهای جهان ارائه شده است که در این مقاله برای نمونه، اطلاعات کشور ایالات متحده آمریکا بررسی خواهد شد:

  • هر شهروند آمریکایی به طور میانگین 20 ساعت در هفته رانندگی می‌کند. آمار رانندگی در فصل پاییز با نرخ 31.5 مایل نسبت به فصل زمستان با 26.2 مایل بیشتر است. گروه سنی 30 تا 49 سال بیشترین آمار رانندگان وسایل نقلیه هستند. این آمارها به بازاریاب‌های تبلیغاتی کمک می‌کند تا متوجه شوند در چه بازه زمانی و در چه مکانی باید از اجاره تابلو تبلیغاتی استفاده کنند.

در ایران هم شرکت‌های بازاریابی و تبلیغاتی آمارهای میدانی را کسب می‌کنند تا بتوانند بهترین نوع تبلیغات را در زمان و مکان صحیح برای تجارت مورد نظر ارائه کنند. البته که این آمار هیچ‌گاه به طور رایگان در اختیار کسی قرار نمی‌گیرد.

دیگر آمارهای ارائه شده درباره بیلبوردهای تبلیغاتی در ایالات متحده آمریکا:

  • میزان 71 % از رانندگان به بیلبوردهای تبلیغاتی توجه می‌کنند. 56 % از مشاهده‌کنندگان بیلبوردها در صورت بامزه و جذاب بودن تبلیغ، درباره آن با دوستان خود صحبت می‌کنند. مطابق آماری که از مشاهده‌کنندگان بیلبوردهای تبلیغاتی به دست آمده است، حاکی از این است که 28 درصد از افراد شماره تماس و یا آدرس وب‌سایت آگهی را یادداشت نیز می‌کنند. این آمارها نشان می‌دهد که بیلبوردهای تبلیغاتی تا چه اندازه اثرگذار هستند.

تبلیغاتی بیلبوردی روشی ایده‌آل برای معرفی برندها به مردم است. شاید فکر کنید که مشاهده یک آگهی بیلبوردی در کنار یک بزرگراه و یا خیابان چه تاثیری دارد و یا این که اثر آن را کوچک در نظر بگیرید. اما تصور کنید که یک آگهی به مدت چند روز، چند هفته و یا چند ماه به طور مداوم توسط تعداد زیادی از مردم دیده شود. این تبلیغ در ذهن مردم ماندگار شده و باعث می‌شود که آن‌ها به برند شما توجه کنند.

نکته جالب درباره بیلبوردهای تبلیغاتی این است که مردم ناچار به دیدن تبلیغات هستند. زمانی که آن‌ها در حال رانندگی بوده و یا در اتوبوس هستند با بیلبوردهای بزرگی در کنار جاده و خیابان رو‌به‌رو می‌شوند که باید آن را تماشا کنند. در اصطلاح به این نوع تبلیغات بازاریابی تعلیقی می‌گویند.

هم چنین این نوع تبلیغات باعث می‌شود که مردم در یک مکان شلوغ و پرازدحام به بیلبورد توجه خاصی داشته باشند و به نوعی آن‌ها برای دور شدن از شلوغی‌ها به این بیلبوردها پناه می‌آوردند.

دلایل تاثیرگذاری بیلبوردهای تبلیغاتی:

1 - در دوران کنونی و زندگی‌های امروزی سفرهای طولانی مدت برای رسیدن به مقصد اجتناب ناپذیر شده است پس شما مطمئن خواهید بود که تبلیغات شما مورد توجه تعداد زیادی از مردم قرار خواهد گرفت.

2 - با توجه به دیگر روش‌های تبلیغاتی موجود، بیلبوردها موثرترین و به صرفه‌ترین هستند. شما هزینه‌ایی که برای اجاره بیلبورد صرف می‌کنید را با تعداد جمعیتی که این آگهی را مشاهده می کنند در نظر بگیرید.

3 - با توجه به گروه طراحی شما و یا تیمی که با آن فعالیت می‌کنید خلاقیت در این نوع تبلیغات نامحدود است.

4 - این نوع تبلیغات همواره آمار بازگشت قابل قبولی داشته است اما دیگر روش‌ها ممکن است در یک دوره زمانی مورد توجه قرار نگیرد در حالی که طبق آمار این تبلیغات همواره افزایش سهم بازار را در پی داشته است.

5 - با گسترش فناوری و تکنولوژی و به وجود آمدن بیلبوردهای دیجیتال این امکان برای کمپانی‌ها و برندها به وجود آمده تا بتوانند پیام‌های گوناگونی را در دوره تبلیغاتی خود ارائه کنند. این انعطاف‌پذیری به خاطر وجود بیلبوردهای دیجیتال است.

6 - این نوع تبلیغات در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه‌روز در معرض دید عموم است.

7 - هر مکان جغرافیایی که مد نظر شما باشد می‌توانید انتخاب کرده و تبلیغات خود را در دید جامعه هدف قرار دهید.

8 - این نوع تبلیغات برجسته، جذاب، با قابلیت طراحی‌های گوناگون بوده و مهمتر از همه در یاد و خاطر مردم خواهد ماند.

9 - بسیاری از خریدهای مردم در مسیر بازگشت به خانه رخ می‌دهد پس باید تاثیرگذاری این تبلیغات در هنگام بازگشت مردم را در نظر بگیرید.

مجموعه راف بیلبورد www.rafbillboard.ir با تجربه بالای خود می‌تواند بهترین مشاور در زمینه انتخاب هدفمند تبلیغات محیطی در کل کشور باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راف

گروه شرکت های راف از سال 1359 تأسیس و یکی از پیش قراولان صنعت تبلیغات و بازرگانی است که با تکیه بر 36 سال تجربه و دانش کارشناسان تخصصی واحد R&D خود در حال ارائه خدمات موثر و نوین تبلیغاتی به برند های داخلی و خارجی می باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]