اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961118280908334

کسب و کارتان را جادو کنید

کد: 13961118280908334

https://goo.gl/swEPe2

، تهران , (اخبار رسمی): مهم‌ترین فعالیت مدیران در تمام سطوح تصمیم‌گیری است و برای این کار باید داده مناسب در اختیار آ‌نها قرار گیرد. امروزه نه تنها روش‌های سنتی تصمیم‌گیری دیگر کارساز نیستند، بلکه ابزارهای نوین تصمیم‌گیری هم به سرعت کارکرد خود را از دست می‌دهند و برای حفظ موقعیت خود بایستی بر موج فناوری سوار شوند.

کسب و کارتان را جادو کنید!!!
کسب و کارتان را جادو کنید!

سیستم داشبوردساز و هوش تجاری تحت وب جادوبی به کسب و کارها امکان ساخت گزارش‌ها بر اساس انواع داده‌‌های داخلی و خارجی سازمان را می‌دهد

استارت‌آپ جادوبی از ابتدای امسال با هدف کمک به سازمان‌ها برای دستیابی به داده‌ها و تحلیل‌های مورد نیاز خود با کم‌ترین هزینه و بدون هیچ دانش فنی شروع به کار کرده است.

سیستم داشبوردساز و هوش تجاری تحت وب جادوبی به کسب و کارها امکان ساخت گزارش‌های بر اساس انواع داده‌‌های داخلی و خارجی سازمان را می‌دهد. تکنولوژی به کاررفته در جادوبی با بصری سازی اطلاعات داده‌های  وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی، فایل اکسل و داده‌های داخلی شرکت‌ها از SQL تا   MongoDB به کاربران خود امکان می‌دهد به سادگی بتوانند گزارش‌های موردنیاز خود را بسازند و آن‌ها را در کنار یکدیگر در قالب یک داشبورد مدیریتی نمایش دهند. تحلیل مناسب و تصمیم‌گیری صحیح با استارت‌آپ جادوبی میسر خواهد شد و مسلما رونق کسب وکارتان را شاهد خواهید بود.

تحلیلگر تلگرام جادوبی

توسعه روزافزون استفاده از تلگرام در بین مردم و قابلیت‌­های گسترده‌­ی آن برای بازاریابی و ارتباط با مشتریان، بسیاری از کسب و کارها سرمایه‌گذاری جدی بر روی آن کرده‌اند. علی رغم ورود بسیاری از کسب و کارها به تلگرام، همچنان خلا جدی اطلاعات جامع و تحلیل مناسب از کانال تلگرامی‌ به چشم می‌خورد.  این خلا منجر به ناتوانی کسب و کارها در تحلیل مسیر رشد و توسعه خود شده است. تحلیلگر کانال تلگرام جادوبی در کسری از ثانیه این معضل را به فرصتی برای استفاده کسب و کارها تبدیل می‌کند و تحلیل‌های بسیار متنوعی را در اختیار صاحبان کسب و کارها قرار می‌دهد.

جادوبی می‌تواند به سوال‌های بیشماری از جمله سوال‌های زیر در مورد کانال تلگرامی‌تان پاسخ دهد:

  • روند تغییر تعداد اعضا کانال‌تان چگونه است؟
  • پست‌های کانال‌تان چقدر بازدید می‌شود؟
  • محتوای کانال‌تان چقدر جذاب است؟
  • کدام پیام‌های کانال‌تان محبوب است؟
  • محبوب‌ترین هشتگهای کانال‌تان چیست؟
  • محبوب‌ترین مدیاهای کانال‌تان چیست؟
  • پر بازدیدترین مدیا کانال‌تان کدام است؟

تحلیگر تلگرام جادوبی علاوه بر تحلیل کانال‌های شما، می‌تواند کانال‌های  رقبایتان را رصد کند و این امکان را به شما می‌دهد که تبلیغات موثرتری داشته باشید. 

با جادوبی کسب و کارتان را جادویی کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جادوبی

جادوبی، ابزارهای نمایش اطلاعات و نحوه صحیح به کارگیری آن‌ها را صمیمانه در اختیار شما قرار می‌دهد تا همواره آگاه از کسب و کارتان باشید. سایت ما : jadoobi.com کانال تلگرامی ما : jadoobi@

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]