اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961125282298334

تلگرام از نگاهی دیگر

جادوبی از پشت صحنه تلگرام می گوید

کد: 13961125282298334

https://goo.gl/NV6rQ8

، تهران , (اخبار رسمی): شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های اینترنتی این روزها به یکی از پر استفاده‌ترین ابزارهای روزانه مردم در سراسر جهان تبدیل شده‌اند. ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست. یکی از این پیام رسان‌ها که توانست در کمتر از سه سال نظر مخاطبان زیادی را در ایران به خود جلب کند، پیام رسان تلگرام بوده است.

در پشت صحنه تلگرام چه می گذرد؟
جادوبی از پشت صحنه تلگرام می گوید

شما می‌توانید با استفاده از «جادوبی» فعالیت‌های بازاریابی‌تان و محتوای کانال ارتباطیتان در تلگرام  را رصد کنید. با سلیقه مشتریان بیشتر آشنا شوید و بیش از گذشته محبوب آن‌ها گردید.

در زمانی اندک پس از توسعه‌ی تلگرام، این پیام‌رسان توانست قابلیت‌های گسترده‌ی خود را در اختیار کاربران قرار دهد. اگر به دنبال ارتباط کسب‌وکارتان با سایر کسب‌وکارها باشید یا به دنبال ارتباط کسب‌وکارتان با مشتری باشید، تلگرام می‌تواند بستری مناسب برای شما باشد. اما چگونه کانال ارتباطی خود را در تلگرام مدیریت کنیم؟
شما می‌توانید با استفاده از «جادوبی» فعالیت‌های بازاریابی‌ و محتوای کانال ارتباطیتان را در تلگرام رصد کنید. با سلیقه مشتریان بیشتر آشنا شوید و بیش از گذشته محبوب آن‌ها گردید. علاوه بر این، امکان ایجاد داشبوردهای مدیریتی را به همراه پشتیبانی از منابع داده متنوع از جمله تلگرام را برای کاربران فراهم می‌کند. جادوبی با اشرافی که بر فضای تلگرام دارد، قادر است محتوای کانال‌های تلگرامی ایرانی را در بازه‌های زمانی مطلوب (مثلا هفتگی) مورد بررسی قرار دهد. بررسی اخیر جاودبی نشان می‌دهد بهترین زمان قرارگیری پست در کانال‌های تلگرامی برای بازدید بیشتر مخاطبان در ساعات 18 الی 23 است.
برای بررسی تکمیلی، جادوبی، اینفوگرافیک زیر را در ادامه ارائه می‌کند.

 

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جادوبی

جادوبی، ابزارهای نمایش اطلاعات و نحوه صحیح به کارگیری آن‌ها را صمیمانه در اختیار شما قرار می‌دهد تا همواره آگاه از کسب و کارتان باشید. سایت ما : jadoobi.com کانال تلگرامی ما : jadoobi@

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]