اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961121281508352

بررسی پاور بانک REMAX PURE 10000MAH

کد: 13961121281508352

https://goo.gl/mFu8Un

، شیراز , (اخبار رسمی): جدیدترین محصول موبایل مرکزی شیراز با نام پاور بانک REMAX PURE 10000MAH عرضه شد.

پاور بانک REMAX PURE 10000MAH
پاور بانک POWER BANK REMAX PURE 10000MAH

این پاور بانک قابلیت شارژ سریع مناسب برای گوشی هوشمند، آی پد، MP3 ، دستگاه GPS و ... را دارد و همچنین دارای باتری از نوع Li-ion دارای 10000 mAh ظرفیت است

ورود تلفن‌های همراه با پردازنده‌های قوی‌، رزولوشن‌های بالا، صفحه‌نمایش‌های بزرگ، اپلیکیشن‌های سرگرم‌کننده و استفاده از وای فای، سبب شده تا همیشه نگران وضعیت شارژ باتری تلفن‌های همراه و تبلت‌های‌ خود باشیم و اینجا است که استفاده از پاوربانک به کمک شما می‌آید.  به همین خاطر پاور بانک‌ها بیشتر از هر زمان دیگری رایج و محبوب شده‌اند. 

پاور بانک‌ها که به شارژرهای همراه نیز معروفند، درواقع باتری‌های یدک قابل‌شارژی هستند که به علت ابعاد کوچک و وزن نسبتا کم، استفاده‌ی راحتی دارند. پاور بانک‌ها به این دلیل موردتوجه واقع شدند که می‌توانید گوشی یا تبلتتان را به شارژر متصل کنید؛ بدون اینکه مجبور باشید کنار پریز برق بمانید یا اینکه گوشی‌تان را در محل تنها بگذارید و منتظر شوید تا شارژ آن کامل شود. پاور بانک‌ها از یک باتری قابل‌شارژ لیتیومی تشکیل‌شده‌اند که معمولا از طریق درگاه میکرو USb شارژ می‌شوند. یکی از ویژگی‌هایی که در هنگام خرید پاور بانک‌ها باید به آن توجه کنید، ظرفیت آن‌ها است.

این پاور بانک قابلیت شارژ سریع مناسب برای گوشی هوشمند، آی پد، MP3 ، دستگاه GPS و ... را دارد و همچنین دارای باتری از نوع Li-ion دارای 10000 mAh ظرفیت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت موبایل مرکزی شیراز

شرکت داده پردازان پارسیان همراه فارس با هدف ارتقای کیفی محصولات و خدمات و افزایش توان رقابتی خود در یک فضای رقابتی سالم، تلاش دارد تا ضمنعرضه برندهای خود به عنوان برندهای مطرح و قابل اعتماد در سطح جهانی، همکاری تجاری خود با سایر برندهای معتبر داخلی و خارجی را حفظ و تقویت نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی