اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970120290538352

تبلیغات بسیار جالب هواوی

تبلیغات بسیار جالب هواوی برای «پی 20» نظر همه را به خود جلب کرده است

کد: 13970120290538352

https://goo.gl/k2Fk19

، شیراز , (اخبار رسمی): هواوی شاید حال و روز خوبی در بازارهای غربی نداشته باشد اما هنوز هم پس از سامسونگ و اپل، سومین تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند است و در تلاش برای گسترش محبوبیت برند خود و به دست آوردن سهم بیشتری از بازارهای غرب است. 

تبلیغات بسیار جالب هواوی برای پی 20 نظر همه را به خود جلب کرده است
موبایل مرکزی شیراز

هواوی شاید حال و روز خوبی در بازارهای غربی نداشته باشد اما هنوز هم پس از سامسونگ و اپل، سومین تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند است و در تلاش برای گسترش محبوبیت برند خود و به دست آوردن سهم بیشتری از بازارهای غرب است. 

برای مثال در برتانیا هواوی دست به انجام نوع جالبی از تبلیغات برای رونمایی از پرچمداران جدید خود یعنی هواوی پی 20 و پی 20 پرو زده است. این کمپانی مشهور چینی ظاهرا حساب ویژه‌ای روی دوربین موجود در پرچمداران خود کرده و با به نمایش گذاشتن ویژگی‌های منحصر بفرد آن‌ها در جلوی فروشگاه‌های سامسونگ و اپل صراحتا حریفان خود را به رقابت طلبیده است.

روی کامیون‌های پارک شده در جلوی فروشگاه‌های اپل و سامسونگ، کلماتی مانند Wait و Be Patient نوشته شده و حروف "A" و "I" این کلمات با رنگ قرمز از بقیه حروف متمایز شده‌اند و هواوی بدین شیوه می‌خواهد هوش مصنوعی را در پرچم‌دارانش به رخ بکشد.

به علاوه بیل‌بورد و کامیون‌های تبلیغاتی، روی سنگ‌فرش‌های جلوی فروشگاه‌ها هم با اسپری‌های گرافیتی جملاتی مانند “یک رنسانس در راه است” نوشته شده است که احتمالا به نوآوری‌های جدید دوربین و افکت‌های حالت پرتره گوشی‌های پی 20 اشاره دارد.

در هر صورت تنها چند روز به رونمایی رسمی از گوشی‌های جدید سری پی مانده است و بالاخره می‌توانیم متوجه شویم که چه دلایلی پشت این همه تبلیغات شرکت چینی قرار دارد. نظر شما در مورد این شیوه تبلیغاتی چیست؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت موبایل مرکزی شیراز

شرکت داده پردازان پارسیان همراه فارس با هدف ارتقای کیفی محصولات و خدمات و افزایش توان رقابتی خود در یک فضای رقابتی سالم، تلاش دارد تا ضمنعرضه برندهای خود به عنوان برندهای مطرح و قابل اعتماد در سطح جهانی، همکاری تجاری خود با سایر برندهای معتبر داخلی و خارجی را حفظ و تقویت نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی