اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961225288018352

بهترین گوشی از نظر دوربین

بهترین گوشی‌ها برای عکاسی کدامند؟

کد: 13961225288018352

https://goo.gl/5ad6MX

، شیراز , (اخبار رسمی): در نتایج بررسی شده این مجله، آیفون X اپل در صدر قرار گرفته است و آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. در حال‌ حاضر مشخص نیست کانسومر ریپورتس چگونه متوجه شده است که آیفون ۸ با یک دوربین، عملکرد بهتری نسبت به مدل «پلاس» ارائه می‌دهد.

بهترین گوشی ها برای عکاسی کدامند؟
بهترین گوشی برای عکاسی

در نتایج بررسی شده مجله کانسومر ریپورتس، آیفون X اپل در صدر جای گرفته است و آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند

مجله کانسومر ریپورتس در گزارش  خود، فهرست ۱۰ گوشی‌ هوشمند برتر در زمینه عکاسی را منتشر کرده است. معیار رتبه‌بندی این مجله براساس رزولوشن تصویر، دقت رنگ، نویز بصری و دامنه داینامینک است.

در نتایج بررسی شده این مجله، آیفون X اپل در صدر جای گرفته است و آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. در حال‌ حاضر مشخص نیست کانسومر ریپورتس چگونه متوجه شده است که آیفون ۸ با یک دوربین، عملکرد بهتری نسبت به مدل «پلاس» ارائه می‌دهد؛ همان‌طور که می‌دانید، جانشین آیفون ۷ پلاس به دوربین دوگانه مجهز شده است.

این نکته برای همه روشن است که گوشی‌های اپل و سامسونگ در زمینه عکاسی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند؛ اما نمی‌دانیم چرا کانسومر ریپورتس از محصولات دیگر چشم‌پوشی کرده؛ درحالی‌که سال گذشته، دوربین گوشی‌های هوشمند با پیشرفت چشمگیری مواجه شده است. پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال را می‌توان جزو بهترین گوشی‌ها در زمینه عکاسی محسوب کرد؛ هر دو به لطف جادوی HDR، توسط رسانه‎های مختلف مورد تحسین قرار گرفته‌اند. ضمن اینکه DxOMark که لابراتور مجهزی برای ارزیابی دوربین گوشی‎های هوشمند دارد، مدعی است پیکسل‌های ۲۰۱۷ گوگل در زمینه عکاسی، بهتر از رقبای خود عمل می‌کنند. علاوه‌ بر این، میت ۱۰ پرو هواوی توسط DxOMark در یک سطح با آیفون ۱۰۰۰ دلاری اپل رتبه‌بندی شده است و انتظار داشتیم جایی در این لیست داشته باشد.

در ادامه می‌توانید بهترین گوشی‌های هوشمند را از نظر عکاسی از دیدگاه این مجله، مشاهده کنید:

آیفون ۱۰ اپل
آیفون ۸ اپل
آیفون ۸ پلاس اپل
گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ
آیفون ۷ اپل
آیفون ۶ اس اپل
گلکسی اس ۸ سامسونگ
گلکسی نوت ۸ سامسونگ
آیفون ۷ پلاس اپل
گلکسی اس ۸ اکتیو سامسونگ

انتخاب لیست گوشی‌های بالا برای یک لیست 10 تایی خالی از اشکال نیست چون همان‌طور که بیان شد گوشی‌هایی وجود دارد که از نظر عکاسی از گوشی‌های گفته شده قوی‌تر و یا حداقل در یک سطح هستند.
مجله کانسومر ریپورتس در رابطه با لیست فوق، مدعی است که ۱۰ مدل برتر تفاوت‌های چشمگیری با یکدیگر ندارد؛ با این‌ حال برخی مدل‌ها مانند گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۸ پلاس و گلکسی اس ۸ اکتیو که از یک خانواده هستند و دوربین مشابهی دارند، از نظر عکاسی متفاوت با یکدیگر عمل کرده‌اند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت موبایل مرکزی شیراز

شرکت داده پردازان پارسیان همراه فارس با هدف ارتقای کیفی محصولات و خدمات و افزایش توان رقابتی خود در یک فضای رقابتی سالم، تلاش دارد تا ضمنعرضه برندهای خود به عنوان برندهای مطرح و قابل اعتماد در سطح جهانی، همکاری تجاری خود با سایر برندهای معتبر داخلی و خارجی را حفظ و تقویت نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]