اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961215286318352

پرچمدار سونی با نمایشگر 4k در راه است

کد: 13961215286318352

https://goo.gl/bmi9vP

، شیراز , (اخبار رسمی): شرکت سونی تا سال 2018 میلادی قصد دارد گوشی پرچمدار خود با نمایشگر با کیفیت 4k را به بازار عرضه کند. مدیران ارشد شرکت سونی یادآور شدند که قرار است این گوشی براساس زبان طراحی Ambient Flow ساخته شود که هفته‌ی گذشته در کنگره جهانی موبایل بارسلون توسط سونی معرفی شده بود.

پرچمدار سونی با نمایشگر 4k در راه است
موبایل مرکزی شیراز

گزارش‌ها حاکی از آن است که پرچمدار اندرویدی آینده‌ی شرکت ژاپنی از یک پنل ال سی دی ۵.۵ اینچی با رزولوشن 4K و پشتیبانی از فرمت HDR برخوردار است و تا پایان سال میلادی ۲۰۱۸ به بازار خواهد آمد

پرچمدار احتمالی سونی، علاوه بر کاهش اندازه‌ی حاشیه‌هایش، قرار است از صفحه‌ی نمایشی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ برخوردار باشد که کیفیت تصویر 4K (با رزولوشن ۲۱۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل) را به راحتی نمایش دهد.

در کنگره‌ جهانی موبایل سال گذشته، این شرکت ژاپنی از پرچمداری با نمایشگر 4K با نام اکسپریا XZ پریمیوم رونمایی کرد و در خردادماه گذشته آن را به بازارهای جهانی فرستاد. البته این گجت از زبان طراحی قدیمی OmniBalance استفاده می‌کرد.

سونی اولین بار در سال ۲۰۱۵ از اکسپریا XZ5 پریمیوم که اولین موبایل با نمایشگر 4K بود، رونمایی کرد. از آن زمان به بعد این غول ژاپنی صنعت تکنولوژی با معرفی پشتیبانی فرمت HDR در صفحه‌نمایش موبایل‌هایش، آن‌ها را ارتقا بخشید اما هنوز نیاز دارد برای فراهم آوردن پشتیانی کامل واقعیت مجازی پنل‌های 4K را به تلفن‌های هوشمندش بیاورد و شاید این مهم دلیل اصلی تصمیم سونی مبنی بر عرضه‌ی پرچمداری با نمایشگر 4K کنار پرچمداران جدید خود یعنی اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت باشد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که پرچمدار اندرویدی آینده‌ی شرکت ژاپنی از یک پنل ال سی دی ۵.۵ اینچی با رزولوشن 4K و پشتیبانی از فرمت HDR برخوردار است و تا پایان سال میلادی ۲۰۱۸ به بازار خواهد آمد. چیپست این تلفن هوشمند قرار است قوی‌ترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ باشد که پیش از این در اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت به کار رفته بود. از آنجایی که سونی هر ۶ ماه به عرضه پرچمداران جدید خود ادامه می دهد، بعید نیست کمتر از دو فصل دیگر با پرچمداری دیگری از سونی مواجه شویم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت موبایل مرکزی شیراز

شرکت داده پردازان پارسیان همراه فارس با هدف ارتقای کیفی محصولات و خدمات و افزایش توان رقابتی خود در یک فضای رقابتی سالم، تلاش دارد تا ضمنعرضه برندهای خود به عنوان برندهای مطرح و قابل اعتماد در سطح جهانی، همکاری تجاری خود با سایر برندهای معتبر داخلی و خارجی را حفظ و تقویت نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار