اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961124282057468

با همکاری اتاق اصناف و ستاد دیه استان البرز برگزار شد:

جشن کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

کد: 13961124282057468

https://goo.gl/1iKsck

، کرج , (اخبار رسمی): به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان البرز هم‌زمان با گرامی‌داشت ایام الله مبارک دهه فجر، اتاق اصناف استان البرز با همکاری ستاد دیه، جشن کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برگزار کرد.

جشن کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
حمید کریمی رییس اتاق اصناف البرز در حال سخنرانی

حمید کریمی رییس اتاق اصناف استان البرز: برای ما افتخار است که در کنار شما بتوانیم حتی یک نفر را از زندان‌ها آزاد کنیم

بر پایه‌ی این اطلاع این جشن که در روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح و درسالن شهدای اتاق اصناف استان البرز برگزار شد، ابتدا حمید کریمی رییس اتاق اصناف استان البرز، ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: بارها گفته‌ام که ما تا لحظه‌ای که باهم باشیم هیچ کشوری نمی‌تواند به ما گزندی برساند. خیلی کشورها مارا تحقیر و مورد بی‌مهری قرار داده‌اند، ولی هیچ کاری نمیتوانند بکنند.

 وی سپس به بحث آزادی زندانیان اشاره کرد و ضمن تشکر از همکاری و مساعدت مدیرنمایندگی ستاد دیه استان، مسئولین و مددکاران ندامتگاه‌های استان البرز خاطرنشان ساخت: برای ما افتخار است که در کنار شما بتوانیم حتی یک نفر را از زندان‌ها آزاد کنیم .

در ادامه مراسم، عزیز اکبریان نماینده‌ی مردم کرج و آسارا در مجلس شورای اسلامی در سخنانی، با تقدیر از تلاش افراد در امر آزادسازی زندانیان، با ذکر خاطراتی از کسانی که مال فراوانی داشتند؛ ولی عاقبت دارفانی را با انبوهی از ثروت انباشته وداع گفتند، پرداخت و تصریح کرد: دنیا همین است. پس چه خوب است که تا زنده‌ایم به محرومان کمک کنیم. وی با اشاره به خیرین حاضر در این مراسم، گفت: همیشه دنبال کار خیر بودید، خداوند هم به شما خیر دهد. ما پشتیبان شما هستیم. در بحث کمک به افراد آبرومند، باید سعی کنیم که آبرویشان حفظ شود.

گفتنی است در این مراسم مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال به منظور آزادی مددجویان کمک شد. همچنین به تعدادی از خانواده‌های مددجویان بسته‌های حمایتی اهدا شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد دیه البرز

ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند در سال ۱۳۷۸ به منظور کمک به آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیر عمد، تشکیل شد. مسئول روابط عمومی: حجت خباز 32745606-026 تلفکس : 32740736-026 نشانی : کرج - بلوار دانش آموز - ساختمان الوند - طبقه 5- ستاد دیه استان البرز Http://WWW.ALBORZIPRO.IR سامانه دریافت و ارسال پیامک: 50002060222333 پست الکترونیک: [email protected]

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون