اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961126282427624

بازار فرش سرای ابریشم، از داستان انتخاب‌های اثرگذار زنان می‌گوید:

اکرم جعفری؛ از مادر بودن تا کارآفرینی

کد: 13961126282427624

https://goo.gl/4m7sjJ

، تهران , (اخبار رسمی): بازار فرش سرای ابریشم، در کمپین اخیر خود با عنوان «می‌خواهم انتخاب کنم»، راوی داستان زنان موثر است. اکرم جعفری، یکی از زنان حاضر در این کمپین است که تصویر او بر روی بیلبوردهای شهر نقش بسته است. او در داستان خود از انتخاب میان مادر بودن و خانه نشینی تا تبدیل شدن به کارآفرین می‌گوید.

اکرم جعفری؛ از مادر بودن تا کارآفرینی
اکرم جعفری یکی از زنان کمپین سرای ابریشم

اکرم جعفری بانوی کارآفرین حاضر در کمپین بازار فرش سرای ابریشم، موسس فروشگاه‌ «یا علی» است. این فروشگاه دستاوردهای چشم‌گیری داشته است. ایجاد محیطی سالم برای اشتغال خانم‌ها و پوشش ۳هزار و ۳۰۰  مشتری به صورت اقساطی تنها بخشی از موفقیت‌های کسب و کاری است که توسط این بانوی کارآفرین راه اندازی شده است.
جعفری درباره‌ی تاسیس این فروشگاه می‌گوید: من انتخاب کردم که به عنوان یک زن بتوانم در جامعه تاثیرگذار باشم و با این رویکرد فروشگاه یا علی را تاسیس کردم. مدیر مدرسه بودم و بعد از تولد اولین پسرم باید میان خانه‌نشینی در کنار پسرم و و ادامه دادن شغلم دست به انتخاب می‌زدم.
این بانو سرانجام به این نتیجه می‌رسد که هم‌زمان با داشتن شغل، در خانه حضور داشته باشد و از بچه‌هایش نیز مراقبت کند. وی معتقد است که بهترین انتخاب ممکن را داشته است و اگر بخواهد دوباره مسیر زندگی‌اش را شروع کند، باز هم همین انتخاب‌ها را خواهد داشت.
گفتنی است این کمپین مسئولیت اجتماعی بازار فرش سرای ابریشم با هدف غلبه بر کلیشه‌های رایج و باورهای غلط جامعه، بانوان کمتر شناخته‌شده‌ای را به‌عنوان نماینده‌ی زنان جامعه انتخاب کرده که با وجود مشکلات از زندگی بازنمانده‌اند و انتخاب‌های اثرگذاری بر جامعه‌ی اطراف خود داشته‌اند. این کمپین قصد دارد تاثیر انتخاب‌ها بر سرنوشت فرد را نشان دهد و از این طریق به زنان برای مقابله با مشکلات قدرت بیشتری بدهد. 


انتخاب تو چیست؟
اگر شما هم از زنانی هستید که داستانی برای روایت دارید یا انتخاب مهمی در زندگی داشته‌اید که می‌تواند برای دیگران جذاب باشد، می‌توانید در کمپین «می خواهم انتخاب کنم» مشارکت کنید. 
برای این کار کافی است داستان خود را با هشتگ ««#انتخاب_ تو_ چیست» در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید با مراجعه به بازار فرش سرای ابریشم، واقع در بازار، خیابان مصطفی خمینی، نرسیده به چهارراه سیروس، داستان انتخاب خود را به اشتراک بگذارید.
اگر می‌خواهید درباره‌ی این کمپین و دیگر بانوان حاضر در آن بیشتر بدانید به سایت سرای ابریشم به آدرس www.sarayeabrisham.com و یا صفحه‌ی اینستاگرام آن به آدرس instagram.com/sarayeabrisham مراجعه کنید.
 

اکرم جعفری؛ از مادر بودن تا کارآفرینی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازار فرش سرای ابریشم

در سرای ابریشم ۱۲۰ برند برتر تولید کننده فرش کشور بصورت یکجا حضور دارند. آنها در سه طبقه این مجتمع هر کدام فقط فرش تولید خود را عرضه می کنند.این بهترین موقعیت برای خریدار است که بصورت مستقیم با تولید کننده روبرو شود و هرآنچه از رنگ و نقش و قیمت را که در نظر دارد از او مطالبه کند. در اینجا دست دلالان و متقلبان نیز کوتاه می شود و اطمینان را به خریدار اهدا میکند.به درستی که حضور این تعداد شرکت در کنار هم گلستان فرش ایران را رقم زده است. سرای ابریشم با ارسال رایگان فرش به درب منزل،مشکل حمل و نقل را نیز حل کرده است.یعنی خریدار فرش را انتخاب و خرید می کند و فروشنده بدون گرفتن هیچ مبلغی فرش را در منزل تحویل او می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]