اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980312373267624

شهر همچنان در تسخیر پروانه‌هاست

کد: 13980312373267624

http://bit.ly/2JTJVew

، تهران , (اخبار رسمی): چندی پیش خبرگزاری‌ها خبر از هجوم پروانه‌ها دادند؛ گونه‌ای از پروانه با نام «رنگین بانو» با بال‌های پر نقش و نگار که در هر کوی و برزنی دیده می‌شدند.

شهر همچنان در تسخیر پروانه‌هاست
شهر همچنان در تسخیر پروانه‌هاست

رنگین بانو در پی شهد شیرین گل‌ها به شهر آمد و زیباترین را برگزید.

پروانه‌ای که دیروز از درون پیله‌ی شکافته ابریشمین به جهان ‌می‌نگریست، حالا زیباترین گل را برگزیده و سایه‌ی بال‌هایش را بر آن گسترده است.

این تصویر جدیدی‌ست که به لطف فاز دوم کمپین تبلیغاتی «سرای ابریشم» بازار بزرگ و مدرن فرش ایرانی بر در و دیوار شهر نقش بسته و همچنان شهر را همچنان در تسخیر پروانه‌ها نگه داشته است.

«پروانه به انتخابش زیباست» گام دوم سرای ابریشم برای ثبت تصویری ماندگار در چشم رهگذران شهر است که هر روز چشمشان به پروانه‌ای نشسته بر گلی زیبا می‌افتد.

همچنان که رنگین بانو بعد از سفری طولانی گلی زیبا را برمی‌گزیند و تصویری شاعرانه از همنشینی پروانه و گل می‌سازد، نقش یک قالی نیز در پس خود سفری طولانی از گل‌های برگزیده‌ی رنگین دخترکان و زنان خوش ذوق قالیباف دارد ؛ از گل و بته و لچک و ترنج که به انتخاب آنان کنار هم جفت می‌شوند و اثری هنرمندانه خلق می‌کنند.

مجموعه‌ی بزرگ فرش‌های «سرای ابریشم» در قلب بازار تهران به پشتوانه‌ی تجربه‌ای دیرین، گلچینی از همین طرح‌های هنرمندانه را پیش چشم هنردوستان قرار داده است و این بار فرصت انتخاب هنرمندانه‌ترین طرح‌ها در سرای دلنشین ابریشم است که زیبایی فرش‌ها را دوچندان می‌کند.

اهمیت فرش در بطن خانه‌های ایرانی غیر قابل انکار است و به دلیل محوریت نقش زن در کانون امنیت و آرامش خانواده‌ی ایرانی، مسئولیت انتخاب فرش خانه بر عهده اوست.

سرای ابریشم با درک این نقش کلیدی زنان تلاش کرده است بستری فراهم کند تا زیبایی این انتخاب بیش از پیش احساس شود.

«پروانه به انتخابش زیباست» این بار به توصیف همین حس می‌پردازد که زنان توانمند ایرانی در محیط گرم و صمیمی سرای ابریشم فرش‌ها را می‌بینند، گل‌ها را مقایسه می‌کنند و بهترین را برمی‌گزینند.

برای آگاهی بیشتر در مورد کمپین «پروانه به انتخابش زیباست» می‌توانید به وبسایت سرای ابریشم به آدرس sarayeabrisham.com و صفحه اینستاگرام آن به آدرس www.instagram.com/sarayeabrisham  مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازار فرش سرای ابریشم

در سرای ابریشم ۱۲۰ برند برتر تولید کننده فرش کشور بصورت یکجا حضور دارند. آنها در سه طبقه این مجتمع هر کدام فقط فرش تولید خود را عرضه می کنند.این بهترین موقعیت برای خریدار است که بصورت مستقیم با تولید کننده روبرو شود و هرآنچه از رنگ و نقش و قیمت را که در نظر دارد از او مطالبه کند. در اینجا دست دلالان و متقلبان نیز کوتاه می شود و اطمینان را به خریدار اهدا میکند.به درستی که حضور این تعداد شرکت در کنار هم گلستان فرش ایران را رقم زده است. سرای ابریشم با ارسال رایگان فرش به درب منزل،مشکل حمل و نقل را نیز حل کرده است.یعنی خریدار فرش را انتخاب و خرید می کند و فروشنده بدون گرفتن هیچ مبلغی فرش را در منزل تحویل او می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | دکوراسیون و منزل