اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980312373287624

جشنواره فروش «سرای ابریشم»

کد: 13980312373287624

http://bit.ly/2MuTKBR

، تهران , (اخبار رسمی): بازار سرای ابریشم جشنواره فروش ویژه انواع فرش ماشینی و تابلو فرش‌های نفیس دستبافت را آغاز کرد.

جشنواره فروش «سرای ابریشم»
جشنواره فروش «سرای ابریشم»

مجموعه‌ی بزرگ «سرای ابریشم» در قلب بازار تهران باپشتوانه‌ی تجربه‌ای دیرین، گلچینی از فرش‌ های ماشینی و تابلوفرش نفیس دستبافت را پیش چشم هنردوستان و خریداران فرش  قرار داده و محصولات متنوع، همراه با مشاوره خرید عرضه کرده است.

این بازار فرش از روز چهارشنبه 15 خرداد به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطرجشنواره فروش ویژه محصولات خود را آغاز کرده است که هر هفته، روز پنج شنبه به دو نفر از خریداران سرای ابریشم به قید قرعه گردن آویز منحصر به فرد و نفیس طلا  با طرح ویژه‌ی سرای ابریشم به پاس خرید از این مجموعه  اهدا خواهد شد.

گردن آویز طلای سرای ابریشم یک هدیه ارزشمند زنانه است که با تاکید بر برند این مجموعه جهت ارج نهادن  به ارزش زنان ایرانی و  اهمیت نقش زن در جامعه به شکل اختصاصی طراحی و تولید شده است.

از آنجایی که اهمیت فرش در بطن خانه‌های ایرانی غیر قابل انکار است و به دلیل محوریت نقش زن در کانون امنیت و آرامش خانواده‌ی ایرانی،قاعدتاً مسئولیت انتخاب فرش خانه بر عهده اوست. از این رو سرای ابریشم تصمیم دارد با اهدای این هدیه ی در خور و شایسته‌ی زنان ایرانی از آنان تقدیر کند.

هیچ‌کس بدون هدیه باز نمی‌گردد!

لازم به ذکر است که در این جشنواره به هر یک از مشتریانی که بین ساعت 21 تا 22:30 هر شب از این مجموعه خرید کنند، شانس قرعه‌کشی  آن ها دو برابر خواهدبود و  کسانی که در قرعه‌کشی اول برنده نشده اند در قرعه‌کشی هفته بعدی  نیز شرکت داده خواهند شد.علاوه بر  این سرای ابریشم به تمام مشتریانی که بین ساعات 21 تا 22:30 که بیش از 2 میلیون تومان از این بازار خرید کنند، یک هدیه ویژه نیز در نظر گرفته است.

ساعات کار سرای ابریشم همه روزه از ساعت 9:00 صبح تا ساعت 22:30 دقیقه شب است اما دو برابر شدن شانس برنده شدن، مختص مشتریانی است که بین ساعات نه تا ده و نیم شب از سرای ابریشم خرید می‌کنند.

علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر در مورد جشنواره فروش سرای ابریشم، می‌توانند به وب سایت این بازار به آدرس sarayeabrisham.com و صفحه اینستاگرام آن به آدرس www.instagram.com/sarayeabrisham مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازار فرش سرای ابریشم

در سرای ابریشم ۱۲۰ برند برتر تولید کننده فرش کشور بصورت یکجا حضور دارند. آنها در سه طبقه این مجتمع هر کدام فقط فرش تولید خود را عرضه می کنند.این بهترین موقعیت برای خریدار است که بصورت مستقیم با تولید کننده روبرو شود و هرآنچه از رنگ و نقش و قیمت را که در نظر دارد از او مطالبه کند. در اینجا دست دلالان و متقلبان نیز کوتاه می شود و اطمینان را به خریدار اهدا میکند.به درستی که حضور این تعداد شرکت در کنار هم گلستان فرش ایران را رقم زده است. سرای ابریشم با ارسال رایگان فرش به درب منزل،مشکل حمل و نقل را نیز حل کرده است.یعنی خریدار فرش را انتخاب و خرید می کند و فروشنده بدون گرفتن هیچ مبلغی فرش را در منزل تحویل او می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | دکوراسیون و منزل