اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980312373277624

پروانه به انتخابش زیباست

کد: 13980312373277624

http://bit.ly/2QDKytr

، تهران , (اخبار رسمی): فاز دوم معرفی برند سرای ابریشم با شعار «پروانه به انتخابش زیباست» از هفته گذشته در گذرگاه‌های مرکزی شهر تهران آغاز شده است.

پروانه به انتخابش زیباست
پروانه به انتخابش زیباست

«سرای ابریشم» مرکز مدرن عرضه فرش‌، قالی و تابلو فرش‌های ایرانی در قلب بازار تهران با گسترش فعالیت‌های تجاری خود، نگاه نوینی را در تعامل با مشتریانش برگزیده است و سعی دارد با ارج نهادن بر حس انتخاب مشتریان، آنان را به انتخاب‌های جسورانه و متفاوت در زندگی دعوت کند.

«پروانه به انتخابش زیباست» به تعبیری بیانگر ذات زیبایی شناسی و زیبا پسندی در وجود زنان است که نوع منحصر به فرد نگاه‌شان به دنیا، فضایی دلنشین و آرامش بخش را برای اطرافیانشان به ارمغان می‌آورد.

 در واقع این زنان هستند که زیبایی‌ها را در افق‌های دور دست نشان ‌می‌کنند و به سمتش حرکت می‌کنند. همچون پروانه‌ای که زیبایی گل را از  فاصله‌ای بعید می‌شناسد و خود را به آن می‌رساند.

تغییر دکوراسیون و سبک ارائه محصولات در سرای ابریشم اساسا با این هدف شکل گرفته که میهمانان این بازار نه فقط به قصد خرید یک فرش، که برای لذت از تماشای نقش و نگار هنر چشم‌نواز فرش به آن گام بگذارند.

مشاوران سرای ابریشم در این گشت و گذار در کنار خریداران هستند و سعی می‌کنند با ارائه راهنمایی‌های لازم قدرت انتخاب محصولی منطبق با نیاز خانه و حس درونی‌ مشتریان به آن‌ها بدهند.

سرای ابریشم به پشتوانه‌ی تجربه‌ای که طی سال‌ها حضور در بازار فرش ماشینی ایران به دست آورده، تفاوت سلایق و نیاز مشتریان را درک کرده است. از این رو می‌داند همواره برترین و مناسب‌ترین انتخاب‌ها از ذهن جستجوگر و نگاه پر ظرافت زنان خانواده برمی‌آید.

«پروانه به انتخابش زیباست» حاصل همین تجربه‌ی سالیان متمادی در کنار خریداران فرش بوده است و سرای ابریشم تلاش می‌کند با ترسیم پروانه‌ای زیبا بر گلی زیبا، بر مفهوم حق انتخاب زنان و صحت انتخاب آنان تاکید کند.

 فاز اول کمپین معرفی برند جدید سرای ابریشم، ماه گذشته با شعار «انتخاب پروانه زیباست» در تهران اجرا شده بود و فاز دوم با شعار «پروانه به انتخابش زیباست» نیز در ادامه‌ی همان کمپین از اوایل خرداد در بیلبوردهای معابر پر رفت و آمد شهر اکران شده است.

در واقع در این بخش همان پروانه که از درون پیله به گلی زیبا نگاه می‌کرد، این بار به گل رسیده و تصویری زیباتر از خود و انتخابش آفریده است.

سرای ابریشم در راستای افزایش آگاهی عمومی نسبت به برند جدید و تثبیت بیشتر هویت بصری خود این مفاهیم را در قالب تصاویری جذاب در سطح شهر منتشر کرده است.

لوگوی جدید سرای ابریشم، چهار پیله‌ابریشمی‌ست که در کنار هم طرحی از یک پروانه را در ذهن تداعی می‌کند و الهام از این نشان در طراحی تصاویر کمپین «پروانه به انتخابش زیباست» نیز به خوبی احساس می‌شود.

برای آگاهی بیشتر در مورد این کمپین می‌توانید به وبسایت سرای ابریشم به آدرس sarayeabrisham.com و صفحه اینستاگرام آن به آدرس www.instagram.com/sarayeabrisham  مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازار فرش سرای ابریشم

در سرای ابریشم ۱۲۰ برند برتر تولید کننده فرش کشور بصورت یکجا حضور دارند. آنها در سه طبقه این مجتمع هر کدام فقط فرش تولید خود را عرضه می کنند.این بهترین موقعیت برای خریدار است که بصورت مستقیم با تولید کننده روبرو شود و هرآنچه از رنگ و نقش و قیمت را که در نظر دارد از او مطالبه کند. در اینجا دست دلالان و متقلبان نیز کوتاه می شود و اطمینان را به خریدار اهدا میکند.به درستی که حضور این تعداد شرکت در کنار هم گلستان فرش ایران را رقم زده است. سرای ابریشم با ارسال رایگان فرش به درب منزل،مشکل حمل و نقل را نیز حل کرده است.یعنی خریدار فرش را انتخاب و خرید می کند و فروشنده بدون گرفتن هیچ مبلغی فرش را در منزل تحویل او می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | دکوراسیون و منزل