اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980230369447624

زیبایی انتخاب در «سرای ابریشم»

کد: 13980230369447624

http://bit.ly/2HsWriQ

، تهران , (اخبار رسمی): طرح‌های فرش ایرانی در زیبایی بی‌نظیرند و قرن‌هاست که ایرانیان به لطف این هنر بی‌بدیل خود در دنیا سرآمد و پرآوازه‌اند.

زیبایی انتخاب در «سرای ابریشم»
زیبایی انتخاب در «سرای ابریشم»
زیبایی انتخاب در «سرای ابریشم»
زیبایی انتخاب در «سرای ابریشم»
زیبایی انتخاب در «سرای ابریشم»
زیبایی انتخاب در «سرای ابریشم»

بخش مهمی از صنعت فرش ایران مدیون زنان سختکوشی‌ست که بهترین رنگ‌ها و نقش‌ها را برمی‌گزینند و با سرانگشتان هنرمندشان پود بر تار گره می‌زنند و آثاری چشم‌نواز و ماندگار خلق می‌کنند.

حاصل این هنرمندیِ برآمده از  رنگ‌های «انتخاب شده» و نقش‌های «انتخاب شده» توانمندی زنانی‌ست که قرن‌هاست صنعت فرش ایران را رونق بخشیده‌اند.

لذت انتخاب فرش‌ ایرانی به واسطه‌ی همین روح هنرمندانه‌ای که در میان نقش و نگارهایش نهفته، همچون برگزیدن گلی در گلزاری زیباست. سرای ابریشم بعد از تحولات تجاری خود در بازار فرش این حس را در قالب روایتِ شوق پروانه‌ای تازه متولد شده تصویر کرده است.

کمپین «انتخاب پروانه زیباست» در واقع تعبیر حس خوبی‌ست که از یافتن گلی خوش رنگ در جان پروانه دمیده می‌شود و به سویش بال می‌گشاید.

لوگوی جدید سرای ابریشم، چهار پیله‌ابریشمی‌ست که در کنار هم طرحی از یک پروانه را در ذهن تداعی می‌کند و الهام از این نشان در طراحی تصاویر کمپین «انتخاب پروانه زیباست» به خوبی حس می‌شود.

افزایش آگاهی عمومی نسبت به برند جدید و تثبیت بیشتر هویت بصری سرای ابریشم، هدف اصلی اجرای کمپین «انتخاب پروانه زیباست» بوده است.

پروانه‌ای که چشمش از شکاف پیله به گلی زیبا باز شده به خوبی بیانگر مسیر جدیدی است که سرای ابریشم در آن پای گذارده است.

اگر چه بسیاری معتقدند به دلیل خوشنامی و سابقه درخشان، سرای ابریشم از تبلیغات فعالیت‌های جدید خود بی‌نیاز است، اما تولد دوباره‌ی این بازار بزرگ با موقعیت خاص و منحصر به فردش در نزدیکی بازار تهران شایسته‌ی گرامی‌داشتی این چنین در تمام شهر است.

تغییرات سرای ابریشم البته به تغییر چیدمان و یکپارچه شدن مدیریت فروشگاه‌ها محدود نیست.

بلکه تغییر اساسی برند، بازگشت به عناصر اصلی برند، ارزش‌های جدید و اهداف متفاوت سرای ابریشم را در مسیری نوین قرار داده است.

عرضه محصولات دکوراسیون داخلی در کنار فرش و در قالب پیشنهادهایی برای طراحی فضای داخلی خانه از جمله خدمات جدید سرای ابریشم است. این کار در چارچوب رویکرد جدید سرای ابریشم و با هدف ایجاد فضایی گرم و صمیمی برای خانواده‌ها صورت گرفته است.   

توجه ویژه به طبقه درآمدی متوسط جامعه نیز یکی از مهمترین ویژگی‌های رویکرد جدید سرای ابریشم است.

این مجموعه تلاش دارد با در نظر گرفتن قدرت خرید طبقه متوسط، در کنار بخش اعظم هموطنان باشد و در جهت بهبود سطح کیفی زندگی آنان گام بردارد.به نحوی که لدت «انتخاب» همچنان برای اکثریت مردم پا برجا بماند.

به اعتقاد دکتر روحانی مدیر سرای ابریشم، پایه و اساس پیشرفت هر جامعه‌ای طبقه متوسط آن جامعه هستند و نخبگان از درون همین بخش پویا که نیروی کار و فکر را در خود دارد به جامعه معرفی می‌شود.

شاید یکی از دلایل اجرای فاز اول کمپین «انتخاب پروانه زیباست» در خیابان‌های مرکزی تهران نیز همین اهمیت طبقه متوسط جامعه برای سرای ابریشم است که تلاش می‌کند ارتباط خود را با این بخش مستحکم‌تر کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های محصولات ارائه شده در سرای ابریشم، تعهد این مجموعه به تولیدات داخلی است.

سرای ابریشم از مدتها پیش به رایزنی با تولیدکننده‌گان داخلی پرداخته است تا علاوه بر فرش‌ ماشینی و دستبافت که مسلما تولید هنرمندان و صنعتگران ایرانی است، در زمینه تولید محصولات دکوراسیون داخلی نیز تنها از طریق تامین کنندگان داخلی وارد بازار شود تا به این طریق هم سهمی در اشتغال و رونق اقتصادی برای هنرمندان شاخه‌های مختلف هنر ایرانی داشته باشد.

سرای ابریشم، در تقاطع خیابان مصطفی خمینی و خیابان 15 خرداد (چهار راه سیروس) واقع شده است.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر در مورد جدیدترین فعالیت‌های سرای ابریشم و کمپین «انتخاب پروانه زیباست» می‌توانند به سایت سرای ابریشم به آدرس sarayeabrisham.com و یا صفحه اینستاگرام آن به آدرس www.instagram.com/sarayeabrisham  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازار فرش سرای ابریشم

در سرای ابریشم ۱۲۰ برند برتر تولید کننده فرش کشور بصورت یکجا حضور دارند. آنها در سه طبقه این مجتمع هر کدام فقط فرش تولید خود را عرضه می کنند.این بهترین موقعیت برای خریدار است که بصورت مستقیم با تولید کننده روبرو شود و هرآنچه از رنگ و نقش و قیمت را که در نظر دارد از او مطالبه کند. در اینجا دست دلالان و متقلبان نیز کوتاه می شود و اطمینان را به خریدار اهدا میکند.به درستی که حضور این تعداد شرکت در کنار هم گلستان فرش ایران را رقم زده است. سرای ابریشم با ارسال رایگان فرش به درب منزل،مشکل حمل و نقل را نیز حل کرده است.یعنی خریدار فرش را انتخاب و خرید می کند و فروشنده بدون گرفتن هیچ مبلغی فرش را در منزل تحویل او می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | دکوراسیون و منزل