اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961201283388404

ثبت آگهی رایگان در سایت های نیازمندی

اَیا ثبت آگهی رایگان در 200 سایت نیازمندی موثر است؟

کد: 13961201283388404

https://goo.gl/Ac4qrX

، تهران , (اخبار رسمی): همان طور که می‌دانید سایت‌های خرید و فروش اینترنتی بسیاری در کشور فعالیت می‌کنند که هر کدام از اَنها در زمینه درج اَگهی و تبلیغات رایگان به مشتریانشان خدمات ارائه می‌دهند.

اَیا ثبت آگهی رایگان در 200 سایت نیازمندی موثر است؟
اَیا ثبت آگهی رایگان در 200 سایت نیازمندی موثر است؟

حتما تاکنون با شعارهای تبلیغاتی مثل درج اَگهی در بیش از 200 سایت اَگهی رایگان با امکانات ویژه و یا ثبت اَگهی در 200 سایت معتبر نیازمندی برخورد کرده‌اید. ولی به نظر شما این نوع اَگهی اینترنتی انبوه که در بعضی از سایت‌ها تبلیغ می‌شود موثر است؟ امروز می‌خواهیم در مورد همین مطلب که اَیا واقعا ثبت کردن اَگهی رایگان در 100 الی 300 سایت نیازمندی می‌تواند کاراَمد و موثر واقع شود؟ و اگر جواب مثبت است و امکان‌پذیر است چه سودی عاید کسب و کارهای مختلف خواهد داشت و یا اینکه معایب این روش تبلیغاتی چیست؟ با ما همراه باشید.

همان‌طور که می‌دانید سایت‌های خرید و فروش اینترنتی بسیاری در کشور فعالیت می‌کنند که هر کدام از اَنها در زمینه درج اَگهی و تبلیغات رایگان به مشتریانشان خدمات ارائه می‌دهند و در نقطه مقابل هم کسب و کارهای مختلفی وجود دارند که علاقمند به ثبت اَگهی رایگان در این سایت‌ها هستند و اما در این میان اشخاص و یا سایت‌هایی نیز هستند که مجری درج اَگهی رایگان در اینترنت هستند؛ بدین معنا که اَنها پلن‌های تبلیغاتی مختلفی را به مشتریان عرضه می‌کنند که در اَن نوشته شده است که اَگهی کسب و کار شما را در مثلا 200 سایت تبلیغاتی درج می‌کنند و در ازای اَن هم مبلغی که بسیار ارزان و وسوسه انگیز است را از شما دریافت می‌کنند. بعضی از کاربران هم با توجه به اینکه نیروی کاری فعال در زمینه درج تبلیغات در اینترنت در اختیار ندارند و یا وقت لازم و کافی را در اختیار ندارند و...تبلیغات خود را به این اشخاص و یا سایت‌ها واگذار می‌کنند و به گمان اینکه این روش تبلیغاتی به فروش کالا و خدمات اَنها در اینترنت کمک خواهد کرد و باعث رونق کسب و کارشان هم خواهد شد بسیار راضی و خشنود می‌شوند!

البته که شعار تبلیغاتی «فرصتی که تجارت شما را متحول خواهد کرد» و یا موارد دیگری مانند «درج اَگهی و تبلیغات بیشتر=دیده شدن بیشتر=مشتری بیشتر و در نهایت فروش و سود بیشتر» می‌تواند وسوسه انگیز هم باشد! چرا که مشتری فکر می‌کند با پرداخت هزینه‌ای مناسب می‌تواند اَگهی کسب و کار خود را در بیش از 200 سایت نیازمندی اینترنتی معتبر انتشار دهد و با این روش تبلیغات او دیده شده و تماس‌ها شروع می‌شود و باعث ایجاد فروش محصول می‌شود! ولی واقعا این روش تبلیغاتی می‌تواند کارساز باشد و یا اصلا موثر واقع می‌شود؟ جواب قطعا خیر است! چرا که چنین تبلیغاتی در اینترنت به هیچ وجه مناسب نبوده و نخواهد بود؛ چرا که تبلیغاتی که مدیریت اَن بر عهده خود شما نباشد و شخص واسطه‌ای در این میان قرار گیرد قطعا نمی‌تواند یک تبلیغ موثر در اینترنت باشد؛ مخصوصا اینکه شما می‌توانید بدون واسطه و رایگان اَگهی اینترنتی ثبت کنید.

اما روند درج اَگهی انبوه در اینترنت به چه شکل است؟ در این روش به شما گفته می‌شود تا یک متن تبلیغاتی+تصاویر کسب کار را برای اَنها ارسال کنید و مبلغی را هم که توافق می‌کنید را پرداخت می‌کنید و درج اَگهی در اینترنت برایتان شروع می‌شود. البته که به شما گفته می‌شود که پنل به نام شما ثبت خواهد شد و لینک اَگهی‌های ثبت شده در سایت‌های مختلف برای‌تان ارسال می‌شود و...که در کل ماجرا هیچ تاثیری نخواهد داشت. چرا که ما در سایت 1 اشاره به تجربه بسیار خوبی در این زمینه دست یافته‌ایم که اَن را با شما در میان خواهیم گذاشت که امیدواریم با خواندن این مطلب بتوانید پس از این به اهمیت درج اَگهی با کیفیت و موثر در اینترنت پی ببرید. اما چرا این نوع اَگهی اینترنتی مناسب نیست؟ ما در این سایت با اَگهی‌های رایگان این چنینی بسیار برخورد کرده‌ایم. بطور مثال یک شخص با عضویت در سایت یک پنل کاربری ایجاد کرده و شروع به انجام تبلیغات برای کسب و کارهای مختلف می‌کند؛ ظاهرا تا این جای کار همه چیز درست است اما وقتی ثبت اَگهی در سایت صورت می‌پذیرد با یک اَگهی مواجه می‌شویم که دارای عنوان و توضیحات کپی است که در مورد معایب اَن در ادامه توضیحاتی ارائه خواهد شد.

درست است که عنوان و توضیحات توسط کارفرما به مجری اَگهی رایگان داده شده است و مجری اَگهی اینترنتی هیچگونه دخل و تصرفی در اَن ندارد؛ اما متاسفانه در بیشتر این اَگهی‌ها مشاهده می‌کنیم که شماره‌های تماس و اَدرس بطور کامل در اَگهی ثبت نشده و تصاویری برای اَگهی وجود ندارد که با توجه به اینکه داشتن تصویر برای اَگهی به 10 برابر دیده شدن اَن کمک می‌کند می‌تواند نکته مهمی‌باشد و نکته مهم‌تر از همه این‌ها این است که اَگهی و تبلیغ رایگان بدون هیچگونه کلمات کلیدی به ثبت رسیده است و به نظر میرسد عجله در درج اَگهی و صرفا نشان دادن یک گزارش کار جهت اینکه تبلیغ شما در این سایتها به ثبت رسیده از عوامل این نوع درج کردن اَگهی باشد. اما قسمت جالب‌تر ماجرا تازه بعد از درج اَگهی رایگان در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی اتفاق می‌افتد. چرا که این اَگهی‌های رایگان قابلیت بروز رسانی ندارند و پس از مدتی هم تاریخ انقضای اَنها به پایان می‌رسد و عملا به فراموشی سپرده می‌شوند و در حقیقت هیچ گونه کار تبلیغاتی مفیدی انجام نشده است؛ جز اینکه پول خود را دور ریخته‌اید. اما چرا و چگونه این اتفاق می‌افتد؟

علت را که بررسی کردیم متوجه شدیم که مجری اَگهی انبوه اینترنتی با همان پنل کاربر ثبت شده در سایت برای مثلا 10 کسب و کار مختلف اَگهی ثبت کرده است! حالا چگونه می‌تواند مشخصات پنلی را که برای 10 کسب و کار است را برای‌تان ارسال کند تا شما بتوانید تبلیغات خود را مدیریت کنید؟! بنابراین می‌توان گفت که این نوع اَگهی کردن در اینترنت در حقیقت یک تبلیغ رایگان بی هدف و بدون کیفیت است که برای‌تان ضرر مالی نیز به‌مراه خواهد داشت. اما راه چار چیست و چگونه می‌توان یک اَگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی موثر را برای کسب و کارتان به ثبت برسانید؟ همان طور که در مطالب قبلی در این سایت به اَن اشاره شده است بهترین راه این است که با توجه به ترافیک شدیدی که در تعداد سایت‌های نیازمندی اینترنتی در کشور وجود دارد و همه اَنها هم از بازدید و کیفیت مناسبی برخوردار نیستند؛ شما می‌توانید 10 الی 15 سایت معتبر و پربازدید اینترنتی را شناسایی کنید که هم از اعتبار و رتبه مناسب‌تری در موتورهای جستجو برخوردارند و هم از سئو سایت قوی و بهینه‌ای بهره می‌برند و در اَنها به درج اَگهی رایگان بپردازید؛ اما نکته مهم بعدی این ست که عنوان و متن و تصاویر جداگانه‌ای برای هر کدام از تبلیغات‌تان در این سایت‌ها در نظر بگیرید چرا که بارها گفته‌ایم که عنوان و توضیحات کپی شده از نظر گوگل فاقد ارزش هستند و باعث می‌شوند تا تبلیغات شما ایندکس نشوند؛ ولی اگر به این نکته اساسی توجه کنید که برای هر کدام از این سایت‌ها یک نوشته تبلیغاتی جداگانه تهیه کنید قطعا در دیده شدن شما در صفحات گوگل بسیار موثر خواهد بود.

همچنین حتما وقت گذاشته و تصاویری با کیفیت را برای اَگهی‌هایتان انتخاب کنید؛ چرا که همان طور که گفتیم تصاویر باعث بهتر دیده شدن هر چه بهتر تبلیغات اینترنتی می‌شود و همچنین با اَنالیز رقبا و سرچ در گوگل بهترین کلمات کلیدی مرتبط با اَگهی را شناسایی و انتخاب کنید و در نهایت هم با فشردن دگمه ثبت اَگهی یک تبلیغ رایگان اینترنتی موثر و با کیفیت را به انجام برسانید. اما توجه کنید پس از انجام کلیه این مراحل تازه کار اصلی شروع می‌شود! پس از تایید اَگهی توسط سایت شما تازه در اول راه قرار دارید؛ چرا که حالا باید شروع به مدیریت اَگهی و تبلیغات کنید. اگر واقعا به فکر خرید و فروش کالا و خدمات در اینترنت هستید و رشد کسب و کارتان برای شما اهمیت دارد و اگر قصد دارید تا مشتریان بیشتری را برای تجارت خود پیدا کنید و به سود و رونق شغل خود کمک کنید بهترین راه بروز رسانی اَگهی و ویژه کردن تبلیغات است. چرا که هر چقدر که اَگهی شما بروز رسانی بیشتری انجام دهد مشتری می‌فهمد که اَگهی بروز است و به اَن اعتماد بیشتری می‌کند ضمن اینکه بالاتر از دیگر اَگهی‌های رایگان دیگر قرار می‌گیرید که قطعا به بیشتر دیده شدن کسب و کارتان کمک می‌کند، اما راه بهتر این است که اَگهی‌های خود را ویژه سازی کنید و از امکانات تبلیغات ویژه استفاده کنید.

مثلا ما در سایت 1اشاره برای اَگهی‌های ویژه امکانات بیشتری مانند بالاتر قرار گرفتن از کلیه اَگهی‌های رایگان و بروز رسانی شده، درج تصاویر بیشتر تا 10 عدد و در صورت داشتن وب سایت می‌توانید لینک اَن‌را ثبت کنید که در سئوسایت و رتبه سایت شما تاثیرگذار خواهد بود و همچنین ثبت لینک شبکه‌های اجتماعی و از همه مهم‌تر قرار دادن ویدئو برای کسب و کارتان است که می‌تواند با توجه به بازار داغ تبلیغات ویدویی بسیار مثمرثمر باشد.

سخن اَخر: درج اَگهی خرید و فروش کالا و خدمات در اینترنت بسیار موثر و کاراَمد است، به شرطی که برای ثبت اَگهی و تبلیغ در اینترنت یک نیروی کاری فعال در این زمینه را استخدام کنید تا فقط این بخش از تبلیغات شما را انجام و مدیریت کند و یا اگر امکان اینکار برای‌تان میسر نیست و خودتان می‌خواهید این تبلیغات را ثبت و مدیریت کنید، بهتر است که برای اَن وقت گذاشته و با دقت و وسواس هر اَگهی را به ثبت برسانید. به راحتی از هیچ یک از گزینه‌هایی که باید در صفحه درج اَگهی وارد کنید، عبور نکنید و اطلاعات را درست و کامل وارد کنید؛ چرا که مشتری با دیدن اطلاعات درست و با کیفیت برای تماس گرفتن با شما تمایل بیشتری پیدا می‌کند. یادتان باشد که ثبت اَگهی رایگان با کیفیت در اینترنت به هرچه بهتر دیده شدن کسب و کارتان کمک خواهد کرد و مشتریان بیشتری را به سمت کسب و کار شما خواهد کشاند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت 1اشاره

سایت نیازمندی های 1اشاره با هدف ایجاد سامانه ای جهت کسب و کار برای صاحبان مشاغل، صنایع و افراد مستقل که قصد تبلیغ محصولات و یا خدمات خود را از طریق فضای مجازی دارند ایجاد شده است. خدمات این وب سایت، در واقع برقراری ارتباطی سالم و بدون واسطه میان متقاضیان آگهی و عرضه کنندگان کالا و خدمات می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]