اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970707319008404

نکات کلیدی رهن، اجاره خانه و آپارتمان

راهنمای رهن و اجاره آپارتمان و سایر املاک مسکونی

کد: 13970707319008404

https://goo.gl/JrygKN

، تهران , (اخبار رسمی): اگر به دنبال آرامش هستید، به سراغ منازلی بروید که در مجاورت آن ها ساختمان های در حال ساخت وجود نداشته باشد.

راهنمای رهن و اجاره آپارتمان و سایر املاک مسکونی
رهن و اجاره خانه و آپارتمان در 1اشاره

اجاره کردن منزل بدون‌ واسطه و ازطریق سایت آگهی رایگان املاک روشی مطمئن محسوب است

مراحل اجاره یک خانه مناسب

آشنایی با مراحل اجاره یک خانه مناسب و رعایت یک‌سری نکات مهم می‌تواند میزان ضرر را کمتر کند و همچنین از پشیمانی بعد از اجاره کردن جلوگیری کند.

همچنین تهیه‌ی چک لیست قبل از اجاره آپارتمان می‌تواند در روند اجاره کمک شایانی کند. برای اجاره آپارتمان بهتر است که خانه‌های خالی را در اولویت قرار دهید. در صورتی که می‌خواهید خانه‌ای را اجاره کنید که در همسایگی صاحب خانه هستید، بهتر است که قبل از اجاره کردن و نوشتن قرارداد، از همسایه‌ها در خصوص اخلاق و رفتار صاحب‌خانه پرس‌وجو کنید تا با مشکلات بعدی مواجه نشوید. اجاره کردن منزل بدون واسطه و از طریق سایت آگهی رایگان املاک روشی مطمئن محسوب می‌شود، چرا که در این روش واسطه‌ها برای کسب سود بیشتر خود اقدام به پوشاندن عیب‌های منزل نمی‌کنند و از طرفی امکان اجاره خانه با شرایط شخصی امکان پذیرتر است.

برای اجاره کردن یک خانه چه منزل‌هایی در اولویت هستند؟

خانه‌هایی که خالی از سکنه هستند را باید در ابتدا در اولویت اجاره قرار داد. این کار چند مزیت دارد که می‌توان به مواردی چند اشاره کرد. به عنوان مثال خانه‌هایی که خالی از سکنه هستند، به این معنی است که وسیله‌ای در آن‌ها قرار نگرفته است و در نتیجه پیدا کردن عیوب خانه‌ی خالی از سکنه راحت‌تر از پیدا کردن عیوب خانه‌ای استکه در آن افرادی ساکن هستند.

همچنین دغدغه‌ی خالی شدن منزل را نداشته و در کمترین زمان ممکن می‌توان در آن ساکن شد. با توجه به گسترش زندگی آپارتمانی و تعدد برج‌های مسکونی، اجاره کردن خانه‌های آپارتمانی نسبت به خانه‌های ویلایی خصوصا در شهرهای بزرگ با اقبال بیشتری روبرو است.

خانه‌های ویلایی نسبت به خانه‌های آپارتمانی دارای آرامش بیشتری بوده و صاحب خانه راحت‌تر می‌تواند منزل و هزینه‌های برق، گاز و آب را کنترل کند. در بین خانه‌های آپارتمانی، مجتمع‌های مسکونی کم واحد و پر واحدی هستند که هر کدام از آنها مزیت خاص خود را دارا هستند. ساختمان‌های پر واحد اصولا مدیر ساختمان دارند که تمامی کارهای مربوط به ساختمان را انجام می‌دهند. ساختمان‌های کم واحد آرامش و سروصدای کمتری دارند که بنا بر سن، سلیقه، تعداد افراد خانواده و توانایی مدیریت و اولویت‌ها، فرد مستاجر می‌تواند منزل مناسب خود را اجاره کند.

ساکنان ساختمان

در بازدید از خانه و آپارتمان به نمای بیرونی ساختمان، نظافت محله، نظافت حیاط، گل کاری باغچه‌ها، نظافت و تمیزی راه پله‌ها، وضعیت آسانسور، امکانات و نحوه‌ی مدیریت ساختمان، قوانین ساختمان دقت لازم را باید به عمل آورد. با دقت در این امور می‌توان تا حدودی از اخلاق و رفتار افراد ساکن در مجتمع مسکونی آگاهی حاصل کرد. همسایه خوب نعمت بزرگی است و می‌تواند نقش مهمی را در آرامش منزل ایفا کند.

خانه‌های چند سال ساخت را اجاره کنیم؟

بهترین منزل‌ها برای اجاره منزل‌های 3 تا 10 سال ساخت هستند، این منزل‌ها هم قیمت مناسبی داشته، هم از امکانات خوبی بهره‌مند هستند و هم نیازی به اضافه کردن امکانات به آن‌ها نیست.

نورگیری ساختمان

برای داشتن نور کافی در منزل، باید باید به سراغ خانه‌های رفت که در مجاورت ساختمان‌های بسیار بلند نباشند. خانه‌های شمالی دارای نمای بیرونی بهتر اما نورگیری کمتری دارند، خانه‌های جنوبی دارای نورگیری و امنیت بیشتری هستند که اجاره این خانه‌ها وابستگی کاملی به سلیقه‌ی مستاجر دارد.

نکات مهم دیگر در اجاره خانه و آپارتمان

افرادی که به دنبال آرامش هستند باید به سراغ منازلی بروند که در مجاورت آن‌ها ساختمان‌های در حال ساخت وجود نداشته باشد. بهتر است به دنبال اجاره‌ی خانه‌هایی باشند که دارای پارکینگ اختصاصی هستند و قبل از اجاره تکلیف پارکینگ را به طور واضح با صاحب خانه روشن کنند. درهای ساختمان نیز نقش مهمی در راحتی افراد برای حمل و نقل وسایل دارند، در اجاره منزل باید به درب‌های آن دقت کرد تا هنگام اسباب‌کشی، دردسر ایجاد نکنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت 1اشاره

سایت نیازمندی های 1اشاره با هدف ایجاد سامانه ای جهت کسب و کار برای صاحبان مشاغل، صنایع و افراد مستقل که قصد تبلیغ محصولات و یا خدمات خود را از طریق فضای مجازی دارند ایجاد شده است. خدمات این وب سایت، در واقع برقراری ارتباطی سالم و بدون واسطه میان متقاضیان آگهی و عرضه کنندگان کالا و خدمات می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان