اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961202283678404

تاثیر تبلیغات اینترنتی

اینترنت فضایی مناسب برای تبلیغ

کد: 13961202283678404

https://goo.gl/dfLzk5

، تهران , (اخبار رسمی): تبلیغات اینترنتی که بازاریابی اینترنتی یا آگهی‌های شبکه ای نیز نامیده می‌شود، شیوه‌ای از تبلیغات است که به واسطه اینترنت انجام می‌شود و پیام تبلیغاتی را به گوش مصرف کنندگان می‌رساند.

اینترنت فضایی مناسب برای تبلیغ
تبلیغات اینترنتی

تبلیغ در اینترنت در قیاس با شیوه‌های سنتی از مزیت های بیش تری برخوردار است

فعالیت‌های بازرگانی و اینترنتی

هم‌زمان با آغاز فعالیت‌های بازرگانی در اینترنت، تبلیغات اینترنتی نیز متولد شدند. در ابتدا از طریق ایمیل یا پست الکترونیک انجام می‌شد؛ اما امروزه با مطرح شدن فناوری وب در فضای اینترنت، تبلیغات شکل دیگری پیدا کرده است. اولین بنر تبلیغاتی که یکی از متداول‌ترین شیوه‌های تبلیغات بشمار می‌آید در سال 1994 در پایگاه اینترنتی «هات وایر» مورد استفاده قرار گرفت. از آن پس تبلیغات اینترنتی به عنوان یکی از موثرترین تکنیک‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

تاثیر تبلیغات اینترنتی

تبلیغ در اینترنت در قیاس با شیوه‌های سنتی از مزیت‌های بیش‌تری برخوردار است.

  • ایجاد ارتباط دوسویه میان شرکت‌های تجاری و مخاطبان
  • امکان دسترسی در سراسر جهان و در تمام اوقات شبانه روز
  • امکان سنجش، ارزیابی و ردگیری بسیار گسترده
  • هزینه کمتر از سایر رسانه‌ها
  •  ارتباط مستقیم با فهرست کالاها و خدمات

شرکت‌های تجاری و صاحبان کالاها و خدمات برای این که بتوانند همچنان به فعالیت خود ادامه بدهند و همچنین جایگاه خود را در بازارهای جهانی حفظ کنند به استفاده از این ابزار تبلیغاتی نیاز خواهند داشت.

ایران در عرصه تبلیغات اینترنتی

از سال 1376  اینترنت به طور گسترده در ایران مورد استفاده قرار گرفت؛ اما متاسفانه به دلیل عدم استفاده یا استفاده نامناسب مشاغل مختلف از آن، سایت‌های ایرانی درآمد چندانی از این فعالیت تبلیغاتی ندارند. البته بخش مهمی از عوملی که در این زمینه موثر بوده است عدم برخورداری از یک مدل کسب و کار است. داشتن یک مدل کسب و کار مناسب منجر به افزایش تعداد مخاطب و در نتیجه ایجاد زمینه‌ای مناسب برای جذب تبلیغات برای سایت مربوطه می‌شود. به عنوان مثال اگر مدل کسب و کار سایتی بر اساس تولید محتوا شکل گرفته باشد، لزوما به شناسایی محتوای ارزشمند و موثر برای مخاطبان خود نیاز خواهد داشت. این کار ترافیک سایت را افزایش داده و متعاقبا موجب ایجاد فرصت‌هایی برای یک تبلیغات اینترنتی می‌شود.

هزینه شرکت‌ها برای تبلیغات اینترنتی

اگرچه تبلیغات اینترنتی به طور فزاینده‌ای در سبد (پورتفولیو) بسیاری از شرکت‌هایی که در زمینه تبلیغات فعالیت می‌کنند قرار نگرفته است؛ اما به طور گسترده‌ای درحال رشد است. هزینه‌ی پایین تبلیغات موجب جذب شرکت‌ها و صاحبان مشاغل و کالاها به طرف این شیوه‌ی تبلیغاتی فراگیر شده است. از سوی دیگر، سایت‌های بسیاری نیز در زمینه درج آگهی رایگان فعالیت می‌کنند. تبلیغات در این سایت‌ها از جمله سایت 1اشاره دات کام، رایگان و گاها با حداقل هزینه انجام می‌شود. استفاده از این سایت‌ها ابتدا در شکل گیری مشاغل تازه تاسیس که از سرمایه کمی برخوردار هستند، بسیار موثر است؛ زیرا با وجود عدم پرداخت هزینه و یا هزینه‌ی محدود، با حجم گسترده‌ای از مخاطبان ارتباط صورت می‌گیرد و رونق بیشتر را تضمین می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت 1اشاره

سایت نیازمندی های 1اشاره با هدف ایجاد سامانه ای جهت کسب و کار برای صاحبان مشاغل، صنایع و افراد مستقل که قصد تبلیغ محصولات و یا خدمات خود را از طریق فضای مجازی دارند ایجاد شده است. خدمات این وب سایت، در واقع برقراری ارتباطی سالم و بدون واسطه میان متقاضیان آگهی و عرضه کنندگان کالا و خدمات می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]