اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961205283968388

ارسال پیامک به شماره‌های بلک لیست با خط خدماتی، بدون داشتن سفته و شرکت حقوقی

دریافت خط خدماتی بدون سفته امکان پذیر شد

کد: 13961205283968388

https://goo.gl/MgUgNs

، تهران , (اخبار رسمی): اگر تاکنون با پنل اس ام اس کار کرده باشید حتما به مشکل ارسال نشدن پیامک‌ها به بلک لیست برخورد کرده‌اید، حتما می‌دانید برای دریافت خط خدماتی باید سفته و شرکت حقوقی داشته باشید، اما در مجموعه دانش بنیان فراز اس ام اس شما می‌توانید بدون داشتن شرکت حقوقی و بدون نیاز به سفته خط خدماتی دریافت کنید.

دریافت خط خدماتی بدون سفته امکان پذیر شد
ارسال کد فعال سازی و تایید شماره موبایل در وردپرس با افزونه پیامکی رایگان-خط خدماتی رایگان بلک لیست

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09129643801 یا شماره موبایل 02175038026 تماس حاصل کنید یا به سایت www.farazsms.com مراجعه کنید

از آنجایی که روز به روز به حجم شماره‌های مسدودشده همراه اول اضافه می‌شود و خیلی از مشترکین همراه اول و… تمایلی به دریافت اس ام اس تبلیغاتی  ندارند؛ برای اولین بار در کشور «پنل ارسال پیامک با خط خدماتی رایگان و بدون نیاز به سفته » توسط مجموعه عظیم فراز اس ام اس راه‌اندازی شد.

خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته

اگر شما مدیر یک فروشگاه اینترنتی هستید، آیا مشتریان‌تان را پس از خرید به حال خود رها می‌کنید؟ چرا شما به صورت خودکار و با نصب یک افزونه به مشتریان‌تان پیامک ارسال نمی‌کنید تا آنها را شگفت‌زده کنید؟ اگر قبلا از پنل ارسال پیامک استفاده کرده باشید ممکن است با مشکلاتی همچون وجود خطوطی که پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود ( بلاک) کرده‌اند مواجه شده باشید با فراز اس ام اس و با خط خدماتی 100020400 که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد می‌توانید حتی به شماره موبایل‌های بلک لیست پیامک ارسال کنید.

لازم است که بدانید فراز اس ام اس به دلیل داشتن تیم حرفه‌ای و مجرب افزونه‌های پیامکی برای وردپرس، ووکامرس، اپن کارت، پرستاشاپ، whmcs، فریر  و .... دارد که به آسانی می‌توانید فروشگاه اینترنتی خود را به پنل اس ام اس مجهز کنید تا  به صورت خودکار  بعد از خرید برای  مشتریان‌تان پیامک تشکر و اطلاع‌رسانی ارسال شود.

خط خدماتی بدون سفته

اگر می‌خواهید شماره موبایل کاربران را تایید کنید؛ اما با مشکل بلاکی بعضی شماره‌ها رو به رو هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم از خطوط خدماتی رایگانی که فراز اس ام اس بدون داشتن سفته و شرکت حقوقی جهت ارسال پیامک به بلک لیست در اختیار شما قرار می‌دهد استفاده کنید.

خط خدماتی 100020400 که به صورت رایگان در پنل‌های پیامک فراز اس ام اس عرضه می‌شوند قابلیت ارسال سریع پیامک به تمامی‌شماره موبایل‌ها حتی خطوط بلک لیست را دارا است.

مجموعه‌های بزرگی مانند سایت لاست سکند با رتبه 100 ایران، سایت 100 دات ای ار  و خیلی از کسب وکارهای قدرتمند دیگر برای تایید شماره موبایل کاربرانشان و پنل ارسال پیامک فراز اس ام اس را انتخاب کرده‌اند، شما چطور؟

خبر خوب برای مدیران سایت وردپرس  و ووکامرس

اگر سایت وردپرسی دارید، برای تایید شماره موبایل کاربرانتان هنگام عضویت در سایت می‌توانید با آموزش ویدیویی که به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده می‌شود، زمان ثبت‌نام کاربران، شماره موبایل کاربر را احراز هویت کنید.

برای دریافت آموزش ویدیویی به صورت رایگان می‌توانید به سایت فراز اس ام اس مراجعه کنید یا با شماره 09129643801 یا 75038026-021 تماس بگیرید. 

کاربران اخبار رسمی می‌توانند با وارد کردن کدتخفیف akhbarrasmi در هنگام خرید پنل 10 درصد تخفیف بگیرند.

برای خرید پنل اس ام اس همین حالا اقدام کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فراز اس ام اس

فراز اس ام اس ، مجری ارسال پیامک به بلک لیست با خطوط خدماتی و خط ارسال پیامک انبوه با سیم کارت می باشد. ارسال پیامک منطقه ای ، ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت ، ارسال پیامک به کدپستی ، افزونه ها و وب سرویس های پیامکی وردپرس ، ووکامرس و... را دارا می باشد. قابلیت ارسال سریع پیامک به خطوط بلک لیست برای تایید شماره موبایل با خط خدماتی رایگان این شرکت را از سایر ارائه دهندگان خدمات متمایز می کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی