اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961222287598388

ارسال پیامک کد فعال‌سازی بدون سفته با فراز اس ام اس امکان پذیر شد

فراز اس ام اس؛ وبمستر برگزیده 1396

کد: 13961222287598388

https://goo.gl/qdKKiu

، تهران , (اخبار رسمی): در گردهمایی سالانه وبمستران هوشمند که در تاریخ 17 اسفند ماه 1396 برگزار شد، فراز اس ام اس به مدیریت سیدمحمود غفاری از میان 180 کسب و کار اینترنتی، به عنوان کسب و کار برگزیده از سوی مجموعه همیار وردپرس انتخاب گردید و در پایان این گردهمایی تندیس وبمستر برگزیده به سید محمود غفاری اهدا گردید.

فراز اس ام اس ؛ وبمستر برگزیده 1396 - خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته
خط خدماتی بدون سفه فراز اسا م اس

در گردهمایی وبمستران هوشمند که هر سال از سوی مجموعه آموزشی همیار وردپرس برگزار می‌شود و با توجه به معیارهای داوری که برای هر کسب‌و‌کار اینترنتی لازم است، فراز اس ام اس توانست از میان 180 کسب‌و‌کار اینترنتی با امتیاز 80.2 به عنوان وب‌مستر برگزیده انتخاب شود.

از جمله ملاک‌های داوری که می‌توان به آن اشاره کرد کیفیت ارائه خدمات و پشتیبانی، محتوای غنی سایت، ux و ui سایت، درگاه پرداخت اینترنتی و... بودند که مورد بررسی تیم داوری قرار گرفته است و 5 سایت به عنوان منتخب از سوی مجموعه همیار وردپرس انتخاب شدند.

فراز اس ام اس با قابلیت ارائه خط خدماتی بدون نیاز به سفته جهت ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی و ارسال کد تایید و فعال‌سازی می‌تواند به استارتاپ‌ها و کسب‌و‌کارهای اینترنتی برای تایید شماره موبایل کاربران کمک کند.

ارسال پیامک با سیم کارت ، اتصال پنل پیامک به گرویتی فرم، اتصال پنل پیامک به ووکامرس، اتصال پنل پیامک به وردپرس و سایر CMS‌ها از مهمترین ویژگی‌های فراز اس ام اس است که در این گردهمایی توجه ویژه‌ای به آن شد.

علی حاجی محمدی، مدیر همیار وردپرس در این باره گفت: به منظور توسعه کسب‌و‌کارهای این گردهمایی  تیم همیار وردپرس تصمیم دارد استفاده از خدمات این کسب‌و‌کارها را که در شهر وبمستران هوشمند معرفی شده‌اند، در الویت قرار دهند.

برای تماشای ویدیو تقدیر و تشکر از سید محمود غفاری(مدیریت فراز اس ام اس) و اهدا تندیس وب‌مستر برگزیده می‌توان این ویدیو را در آپارات مشاهده کنند.

https://www.aparat.com/v/9HCRX

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فراز اس ام اس

فراز اس ام اس ، مجری ارسال پیامک به بلک لیست با خطوط خدماتی و خط ارسال پیامک انبوه با سیم کارت می باشد. ارسال پیامک منطقه ای ، ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت ، ارسال پیامک به کدپستی ، افزونه ها و وب سرویس های پیامکی وردپرس ، ووکامرس و... را دارا می باشد. قابلیت ارسال سریع پیامک به خطوط بلک لیست برای تایید شماره موبایل با خط خدماتی رایگان این شرکت را از سایر ارائه دهندگان خدمات متمایز می کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]