اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980903423088388

آموزش کامل نصب و فعال‌سازی افزونه تیجیتس و ارسال پیامک اعتبارسنجی با خط خدماتی

دانلود رایگان افزونه دیجیتس؛ از طریق پنل پیامکی فراز اس‌ام‌اس امکان‌پذیر شد

کد: 13980903423088388

http://bit.ly/35uPdnz

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها ثبت نام با شماره موبایل در اکثر سایت‌های وردپرس به لطف افزونه دیجیتس و سامانه پیامکی فراز اس‌ام‌اس به شدت رایج شده است و اکثر مدیران سایت‌ها برای تایید شماره موبایل کاربران سایت و جمع‌آوری بانک شماره موبایل برای اجرای کمپین تبلیغات پیامکی از افزونه دیجیتس استفاده می‌کنند.

دانلود رایگان افزونه دیجیتس؛ افزونه ثبت نام با شماره موبایل برای وردپرس
ارسال پیامک کد فعال سازی از طریق افزونه دیجیتس در وردپرس

خط خدماتی برای ارسال پیامک کد فعال‌سازی به صورت رایگان و بدون نیاز به سفته یا ثبت شرکت حقوقی در اختیار همه قرار می‌گیرد و پیامک اعتبارسنجی از طرف افزونه Digits کمتر از 5ثانیه ارسال می‌شود

در ادامه روش نصب افزونه تایید شماره موبایل (Digits) به صورت کامل آموزش داده خواهد شد، بعد از مطالعه این مقاله می‌توان دید کاملی نسبت به نحوه فعال‌سازی افزونه تایید شماره موبایل کاربران در سایت وردپرس به دست آورد و می‌توان از بانک شماره موبایل جمع‌آوری شده برای بازاریابی تبلیغاتی استفاده کرد. همچنین لینک دانلود رایگان افزونه دیجیتس و یک کد تخفیف از سامانه پیامکی فراز اس‌ام‌اس به عنوان یکی از بهترین سامانه‌های پیامک برای ارسال پیامک احراز شماره موبایل در کمتر از پنج ثانیه نیز برای شخص ارسال می‌شود.

همین چند ماه پیش بود که موج سوءاستفاده از حساب بانکی با اطلاعات سرقت شده (فیشینگ) در کشور به شدت افزایش یافت و مدیران بسیاری از سایت‌ها فقط به دلیل اینکه شماره موبایل تایید شده مشتری را دریافت نکرده بودند در دردسر بزرگی افتادند و حساب بانکی آن‌ها مسدود شد و درگیر دادسرا و مسائل حقوقی شدند. در صورتی که اگر اطلاعات تایید شده کاربر را همان ابتدا در اختیار پلیس فتا قرار می‌دادند چنین مشکلی برای آنها به وجود نمی‌آمد. با خرید یک سامانه پیامکی و نصب افزونه برای تایید شماره موبایل کاربران سایت می‌توان از چنین مشکلی جلوگیری کرد.

استفاده از افزونه ورود و ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس کار ثبت نام و ورود کاربر را ساده می‌کند. دیگر کاربران برای ثبت نام حوصله وارد کردن ایمیل را ندارند حتی جیمیل نیز برای ثبت نام کاربرانش از تایید شماره موبایل استفاده می‌کند، زیرا عضویت با شماره موبایل فرایند ثبت نام را ساده می‌کند و می‌توان تضمین داد که با نصب افزونه DIGITS در سایت وردپرس نرخ تبدیل و عضویت به شدت رشد می‌کند و حتی از این موضوع هیجان زده شد.

با نصب و فعال سازی افزونه دیجیتس در سایت فروشگاهی می‌توان بانک شماره موبایل کاربران سایت و مشتریان فروشگاه اینترنتی را جمع‌آوری کرده و در دفترچه تلفن سامانه پیامکی ذخیره کرد با این کار هر چند وقت یک بار می‌توان به کاربران سایت خود پیامک تبلیغاتی فرستاد و آنها را به بازدید از سایت ترغیب کرد. این کار را سایت‌های بزرگ مانند دیجیکالا، اسنپ و... هم در زمان اجرای کمپین تبلیغلاتی خود به صورت گسترده انجام می‌دهند زیرا شاید مخاطب روزانه به آنها سر نزند اما دائما در حال بررسی پیامک‌های گوشی خود باشد و هنوز هم بدون شک ارسال پیامک تبلیغاتی سریع‌ترین راه برای اطلاع‌رسانی انبوه، بازایابی و افزایش فروش است.

بنابراین با دانلود رایگان و نصب افزونه دیجیت، شماره موبایل کاربران سایت را می‌توان تایید کرد تا در صورت بروز مشکل بتوان این اطلاعات را به مراجع مربوطه تحویل داد. همچنین ثبت نام و ورود کاربر از طریق پیامک انجام شده و نرخ ثبت نام در سایت افزایش می‌یابد، علاوه بر این بانک شماره موبایل مشتریان را جمع‌آوری کرده و می‌توان برای مشتریان سایت که قبلا خرید انجام داده‌اند یا در سایت عضو شده‌اند، پیامک تبلیغاتی و گروهی ارسال کرد.

دانلود و نصب پلاگین Digits؛ ورود و ثبت نام با شماره موبایل برای وردپرس و ووکامرس

برای نصب و فعال سازی افزونه دیجیتس، می‌توان فایل افزونه دیجیتس را از صفحه «دانلود رایگان افزونه digits» دانلود کرد. همچنین به یک پنل اس ام اس برای ارسال پیامک کد فعال سازی (پیامک اعتبارسنجی) نیاز است. افزونه معرفی شده توسط شرکت فراز اس‌ام‌اس تهیه شده است و پیامک کد فعال سازی با خط خدماتی شرکت فراز اس ام اس با سرعت بالا و کمتر از پنج ثانیه ارسال می‌شود.

برای اینکه پیامک‌ها با بالاترین سرعت ارسال به گوشی مخاطب انجام شود، پیشنهاد می‌شود از سامانه پیامک شرکتی یا تجاری (موجود در سایت فراز اس‌ام‌اس) استفاده کرد، که بدون قطعی پیامک‌ها را ارسال کند، زیرا قطعی ارسال پیامک کد تایید باعث می‌شود کاربران زیادی از سایت را از دست داد.

بعد از نصب افزونه تایید شماره موبایل در سایت وردپرس درگاه ارسال پیامک را farazsms.com انتخاب کرد.

نام کاربری و رمز همان نام کاربری و رمز ورود به سامانه پیامک است و خط ارسال پیامک را خط خدماتی قرار داد تا به شماره‌های مسدود و بلک لیست نیز پیامک اعتبارسنجی ارسال شود.

با ثبت پترن اختصاصی از داخل پنل پیامک فراز اس‌ام‌اس کار به اتمام می‌رسد و سیستم عضویت، ورود و فراموشی کلمه عبور فعال می‌شود و کاربران سایت می‌توانند برای عضویت، ورود و فراموشی کلمه عبور از موبایل‌شان استفاده کنند.

برای خرید سامانه پیامکی باید وارد سایت فراز اس ام اس شد و سامانه مورد نظر را خریداری کرد. می‌توان با کد تخفیف digits سامانه پیامکی را با 10درصد تخفیف تهیه کرد.

اگر شخصی در نصب افزونه دیجیتس به مشکلی برخورد کرد می‌تواند با شرکت فراز اس‌ام‌اس به شماره 02128423712 تماس بگیرد تا او را برای پشتیبانی و رفع مشکل راهنمایی کنند. 

کسب درآمد اینترنتی برای طراحان سایت

اگر شخصی در زمینه طراحی سایت با وردپرس و ووکامرس فعالیت می‌کند، می‌توان با اخذ نمایندگی سامانه پیامک فراز اس ام اس یا از طریق سیستم همکاری در فروش سامانه پیامکی  Farazsms کسب درآمد کرد و به ازای کاربرانی که به فراز اس‌ام‌اس معرفی می‌شود پورسانت دریافت کرد.

افزونه تایید اجباری شماره موبایل کاربران  توسط فراز اس‌ام‌اس تهیه شده و به صورت رایگان و ریبرند (بدون نام فراز اس‌ام‌اس) در اختیار قرار می‌گیرد تا بتوان افزونه را در سایت مشتری نصب کرد. همچنین لازم به ذکر است که در کنار افزونه دیجیتس، افزونه پیامک ووکامرس، افزونه پیامک edd، افزونه پیامک وردپرس، افزونه پیامک تایید شماره موبایل برای کاربران WHMCS و... نیز به صورت رایگان در اختیار قرار داده می‌شود تا بتوان سایت خود را به صورت کامل به سامانه پیامکی متصل کرد.

در صورت نیاز به راهنمایی در مورد نصب و فعال سازی افزونه پیامک احراز هویت پیامکی (برای وردپرس، پرستاشاپ،اپن کارت و whmcs) یا برنامه نویسی افزونه پیامک می‌توان با شرکت فراز اس ام اس به شماره  02128423712 تماس حاصل کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فراز اس ام اس

فراز اس ام اس ، مجری ارسال پیامک به بلک لیست با خطوط خدماتی و خط ارسال پیامک انبوه با سیم کارت می باشد. ارسال پیامک منطقه ای ، ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت ، ارسال پیامک به کدپستی ، افزونه ها و وب سرویس های پیامکی وردپرس ، ووکامرس و... را دارا می باشد. قابلیت ارسال سریع پیامک به خطوط بلک لیست برای تایید شماره موبایل با خط خدماتی رایگان این شرکت را از سایر ارائه دهندگان خدمات متمایز می کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]