اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961207284458199

با هدف حمایت از صنعت کفش با کیفیت

شروع به کار کمپین کفش تبریز

کد: 13961207284458199

https://goo.gl/53qtQ1

، تبریز , (اخبار رسمی): لزوم توجه به صنعت کفش با کیفیت تبریز باعث شده تعدادی از کاربران سایت و اپلیکیشن مهمه، کمپین بزرگی را برای حمایت از صنعت کفش تبریز اجرا کنند. این کمپین که با نام کمپین کفش تبریز معرفی شده است، در تلاش است با همکاری شهروندان تبریز، در جهت حمایت از صنعت کفش با کیفیت تبریز گام بردارد.

شروع به کار کمپین کفش تبریز
شروع به کار کمپین کفش تبریز

امروزه به دلیل حجم بالای کفش بی کیفیتی که ساخت چین است، رقابتی ناسالم شکل گرفته که نه تنها سلامت پای خریداران را تهدید می‌کند، بلکه صنعت کفش با کیفیت تبریز را هم با چالش‌های جدی مواجه کرده است

با نزدیک به ایام عید نوروز، بازار خرید هم مثل هر سال داغ می‌شود. یکی از این بازارها، بازار کفش است. درصد بالایی از شهروندان در ایام قبل از شروع سال نو، اقدام به خرید کفش و بعضا لباس می‌کنند.

اما با بررسی روندی که در سال‌های گذشته در جریان بوده است، کاملا قابل پیش‌بینی‌ است که امسال هم بازار کفش مملو از اجناس بی‌کیفیت ساخت چین خواهد بود و این در حالی‌ست که صنعت کفش با کیفیت تبریز که می‌تواند در بازار حرف‌های خوبی برای گفتن داشته باشد، رو با نابودی‌ست. در گذشته تبریز همانند برندی بود که با آمدن نامش، نام کفش با کیفیت را هم همراه خود می‌آورد.

اما امروزه به دلیل حجم بالای کفش بی‌کیفیتی که ساخت چین است، رقابتی ناسالم شکل گرفته که نه تنها سلامت پای خریداران را تهدید می‌کند، بلکه صنعت کفش با کیفیت تبریز را هم با چالش‌های جدی مواجه کرده است.

در این بین که تولیدی‌های زیادی در تبریز تعطیل شده‌اند،‌ هستند تولیدی‌هایی که با وجود تمام مشکلات خود را سرپا نگه داشته‌اند و باز هم کیفیت حرف اول را در کار‌شان می‌زند.

فقط کافی‌ست یک بار لذت استفاده از کفش با کیفیتی که به دست هنرمندان تبریزی تولید می‌شود را تجربه کنید. کفشی که نه تنها سلامت پای شما را به خطر نمی‌اندازد، بلکه برای مدت‌ها با حفظ کیفیت، همراه شما خواهد بود.

لزوم توجه به این موضوع مهم باعث شده تعدادی از کاربران سایت و اپلیکیشن مهمه، کمپین بزرگی را برای حمایت از صنعت کفش تبریز اجرا کنند. این کمپین که با نام کمپین کفش تبریز معرفی شده است، در تلاش است با همکاری شهروندان تبریز، در جهت حمایت از صنعت کفش با کیفیت تبریز گام بردارد.

در ادامه، متنی که برای معرفی کمپین کفش تبریز، در فضای مجازی منتشر است را بخوانید:

سویشرت سبز، کفشی سبز رنگ هم می‌طلبید تا زیباتر به چشم بیاید. پس کفش‌ها می‌بایست فقط سبز باشند تا چیزی که در ذهنم نقش بسته بود را تکمیل کنم چراکه احتمالا قرار بود ماه آینده دنبال کفشی مشکی رنگ بگردم، دقیقا همانطور که ماه پیش این تلاش را برای ست کردن سویشرتی سفید رنگ با کفشی سفید انجام شده بود!

داستان از جایی سخت‌تر می‌شد که کفش می‌بایست حتما آدیداس اصل، پوما اصل و یا هر برند معروف دیگری باشد. حتی مهم نبود که کفش‌ها به اصطلاح پایم را بزند یا نه، رنگ کفش و اصل بودن آن شرطی حیاتی بود. این سخت‌گیری طبیعتا نیاز به هزینه‌های زیادی هم داشت چراکه اگر می‌شد کفش آدیداس اصل را با هزینه‌ای کم خریداری کرد؟ اوایل جوانی بود و روحیاتم این تنوع طلبی در پوشش را می‌طلبید و کاملا هم طبیعی به نظر می‌رسید.

بعد از یکی دو سال، میخچه‌هایی که روی انگشت‌های کوچک دو پایم نقش بسته بود، امانم را بریده بود. برای درمان به پزشک که مراجعه کردم، با جمله «کفش‌هایی که می‌پوشی استاندارد نیست» مواجه شدم! مگر می‌شد آن برندهای اصلی که همیشه هزینه‌های زیادی برای آن صرف می‌کردم استاندارد نباشد؟ احتمالا پزشک هم خواسته همانند پدرم چیزی بگوید! بعد از درمان میخچه‌ها، دیری نگذشت تا روزم از نو شروع شود ...

این روند تا مدت‌ها ادامه داشت تا شور و اشتیاق آن روزها به مرور زمان کمتر شد. سال‌ها بعد با برادرم که فروشگاهی کفش راه انداخته بود به یکی از تولیدی‌های بزرگ کفش رفتیم تا در خرید کفش برای فروشگاهش به او کمک کنم.

با ورود به سالن تولید کفش با کفی‌ها و رویه‌های چینی و همچنین بیش از ۱۰ دوزنده‌ای مواجه شدم که در کسری از ثانیه کفی‌ها و رویه‌ها را به هم می‌دوختند و کفش تولید می‌کردند! چیزی که قلبم را به درد می‌آورد نه تنها این کفش‌های چینی بی کیفیت، بلکه برچسب‌هایی از برندهای معروف بودند که روی آن‌ها چسبانده می‌شدند. کفش‌هایی که من هزینه‌های زیادی را در گذشته برای خرید آن‌ها صرف می‌کردم. از آن روزها سال‌ها گذشت.

دو سال پیش از اصفهان به تبریز مهاجرت کردم. یکی از دوستانم حدود یک و نیم سال پیش به مناسبت تولدم، یک جفت کفش تبریز به من هدیه داد. کفشی که قیمتش هرچند کم نبود، اما قطعا کمتر از آن کفش‌های بی‌کیفیت چینی بود که من به جای کفش اصل می‌خریدم. کفشی که تا همین لحظه که در حال نوشتن این متن هستم، می‌پوشم!

من اصالتا اهل تبریز نیستم، اما وظیفه خودم می‌دانم از این محیطی که اپلیکیشن مهمه فراهم کرده است کمپینی را برای حمایت از کفش با کیفیت تبریز آغاز کنم چرا که در این سال‌ها به خوبی به این موضوع پی برده‌ام که چرا باید از تولیدات با کیفیت ملی حمایت کرد.

با توجه به اینکه به ایام عید نوروز نزدیک می‌شویم، از همه شما شهروندان عزیز تبریزی که دغدغه‌ای مشابه با من دارید دعوت می‌کنم علاوه بر پیوستن به کمپین کفش تبریز، برای دیده شدن این کمپین در کنار من باشید. بدین منظور لطفا تجربیات خودتان را در رابطه با این موضوع، به صورت متن، عکس و یا ویدیو در صفحه کمپین کفش تبریز منتشر کنید و دوستان خودتان را به این کمپین فرا بخوانید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهمه

اولین شبکه اجتماعی مسئولیت اجتماعی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]