اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961219286708199

گام بلند شهرداری تهران برای ساختن شهری هوشمند

استارت‌آپ مهمه در همایش تهران هوشمند خوش درخشید

کد: 13961219286708199

https://goo.gl/uY3hQo

، تبریز , (اخبار رسمی): روز یک شنبه ۱۳ اسفند، روز متفاوتی برای اکوسیستم استارتاپی ایران بود. از همان ابتدای رونمایی از همایش تهران هوشمند می‌شد به این موضوع پی برد که این‌بار نه تنها با آن همایش‌های همیشگی استارتاپی مواجه نیستیم، بلکه شاهد عزم راسخ و هدفمند یکی از بزرگ‌ترین ارگان‌های اجرایی یعنی شهرداری هستیم

استارت‌آپ مهمه در همایش تهران هوشمند خوش درخشید
استارت‌آپ مهمه در همایش تهران هوشمند خوش درخشید

برای داشتن شهری هوشمند، باید شهروند هوشمند داشت

گام بلند شهرداری تهران برای ساختن شهری هوشمند

روز یک شنبه ۱۳ اسفند، روز متفاوتی برای اکوسیستم استارتاپی ایران بود. از همان ابتدای رونمایی از همایش تهران هوشمند می‌شد به این موضوع پی برد که این‌بار نه تنها با آن همایش‌های همیشگی استارتاپی مواجه نیستیم، بلکه شاهد عزم راسخ و هدفمند یکی از بزرگ‌ترین ارگان‌های اجرایی یعنی شهرداری هستیم.

همایش تهران هوشمند با حضور ۵۰ استارت‌آپ منتخب در دو روز متوالی در برج میلاد برگزار شد که در آن شخصیت‌هایی همچون مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر نجفی شهردار تهران، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور ایران و معاونان‌شان برگزار شد.

سخنرانی این افراد هم نه تنها با گفتن جملاتی تکراری همراه نبود، بلکه با لحنی عامیانه‌تر، چالش‌های مهمی از لزوم حمایت هدفمند و همه جانبه از استارتاپ‌هایی که منجر به هوشمند‌سازی شهر می‌شود مطرح شد. 

آذری جهرمی با سخنانی بعضا انتقادی، نکات مهمی را مطرح کرد. او در بخشی از سخنان خود گفت: برای داشتن شهری هوشمند، باید شهروند هوشمند داشت. 

حضور استارتاپ مهمه در تهران هوشمند 

استارتاپ مهمه، یکی از ۵۰ استارت‌آپ حاضر در این رویداد بود. به دعوت واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، میلاد جعفری و سعیده نیک‌فردین به عنوان بنیان‌گذاران استارتاپ مهمه در همایش تهران هوشمند حضور پیدا کردند و با تعداد زیادی از شهروندان، شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین تعدادی از معاونت‌های شهرداری تهران پیرامون پروژه مهمه صحبت کردند. 

پروژه مهمه علاوه بر شهروندان، مورد توجه چند سازمان دولتی و خصوصی قرار گرفت و جلسه‌هایی برای بررسی راه‌های همکاری تنظیم شد که نتایج این جلسات در اطلاع‌رسانی‌های بعدی اعلام خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهمه

اولین شبکه اجتماعی مسئولیت اجتماعی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]