اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961211285307638

راه‌حل‌های کاربردی برای این که تنها با یک عکس بهترین تصویر ممکن خود را ثبت کنید!

بهترین عکس سلفی‌ سال نو را چطور ثبت کنید؟

کد: 13961211285307638

https://goo.gl/EXww8j

، تهران , (اخبار رسمی): تعداد بسیار زیادی از ما، سلفی‌ گرفتن را دوست داریم. سلفی گرفتن دست ما را در ثبت تصویر خودمان در هرکجا که می‌رویم و دوست داریم باز می‌کند. بسیاری از ما اما نمی‌توانیم سلفی‌های خوبی از خودمان بگیریم؛ گاهی زاویه‌مان بد است، گاهی پس‌زمینه‌مان و گاه نوری که بر ما تابیده یا نتابیده کار را خراب کرده است.

بهترین عکس سلفی‌ سال نو را چطور ثبت کنید؟
بهترین عکس سلفی‌ سال نو را چطور ثبت کنید؟

به سفرهای سالِ نو و فروردین 1397 که نزدیک می‌شویم، این مقاله می‌تواند به شما کمک کند تا در سفرهای‌تان سلفی‌های بهتری نسبت به قبل ثبت و با دوستانتان به اشتراک بگذارید

همه ما، یا شاید بهتر باشد اینطور بگویم که تعداد بسیار زیادی از ما، سلفی‌ گرفتن را دوست داریم. سلفی گرفتن دست ما را در ثبت تصویر خودمان در هر کجا که می‌رویم و دوست داریم باز می‌کند. بسیاری از ما اما نمی‌توانیم سلفی‌های خوبی از خودمان بگیریم؛ گاهی زاویه‌مان بد است، گاهی پس‌زمینه‌مان، گاه نوری که بر ما تابیده یا نتابیده کار را خراب کرده و ده‌ها دلیل دیگر. پس چطور باید سلفی‌های خوبی از خودمان بگیریم؟ حالا که به سفرهای سالِ نو و فروردین 1397 نزدیک می‌شویم، راهنمای زیر می‌تواند ما را کمک کند تا در سفرهایمان سلفی‌های بهتری نسبت به قبل ثبت و منتشر کنیم. با ایران‌پلنر همراه باشید.

1. نور سلفی از همه مهم‌تر است

نور سلفی، ویژگی مشخص برای ثبت عکس‌های سلفی است. پیش از هرچیز به آن توجه کنید. شما نیازمندِ یک روشنایی خوب و البته طبیعی هست و همانطور که vlogger Jordan Liberty می‌گوید  "نور بی‌شک بهترین محصول زیبایی است که برای رسیدن به آن نیاز به هزینه‌کردن هم نیست. به سمت پنجره، نور طبیعی و یا در محیط باز و در حالی که خورشید می‌تابد قرار بگیرید. در زیر آفتاب سایه‌ها کاملا از عکس سلفی شما ناپدید می‌شوند و شما در یک نور عالی برای سلفی قرار می‌گیرید.

میشل فان –وبلاگ‌نویس زیبایی- می‌گوید اگر در حال عکس‌گرفتن از خودتان هستید کافی است یک پنجره پیدا کنید و در حالی که نور طبیعی و زیبای خورشید در جریان است یک سلفی خوب بگیرید.

از کارهای دیگری که در ارتباط با نور سلفی می‌توانید انجام دهید این است که یک کاغذ را زیر چانه‌اتان بگیرید و  نوری طبیعی با آن ایجاد کنید تا صورتتان روشن شود و اثر چانه بر روی صورتتان دو برابر کمتر شود.

2. برای گرفتن سلفی خوب از سایه‌ها دوری کنید

Candice Lake وبلاگ‌نویس می‌گوید: هیچ‌چیز بدتر از افتادن یک سایه بزرگ بر روی صورت شما نیست. به همین دلیل بهترین زمان عکس در فضای باز وقتی است که خورشید در حال طلوع یا غروب باشد و نور آن در کمترین و زیباترین حالتش قرار بگیرد. هنگامی که آفتاب مستقیما در طی روز بالای سر شماست ممکن است سایه‌هایی زیر چشمان شما بیفتند.

3. زمان استفاده از فلش در سلفی را بشناسید

هرچند استفاده از نور طبیعی و دوری از سایه‌ها یک راهنمای کلیدی برای گرفتن یک سلفی خوب است اما زمان‌هایی هست که شما در دل یک تاریکی می‌خواهید خودتان را ثبت کنید که بی‌شک باید فلش را فعال کنید. یا نور فلش می‌توانید حسابی ایده به اجرا درآورید؛ مثلا خودتان را بزرگ‌تر از قبل جلوه دهید.

4. شما هستید که به لبخندتان معنا می‌دهید

Lake می‌گوید "با یک لبخند واقعی هیچ‌ عکسی بد نمی‌شود". همچنین می‌توانید در یک سلفی با چشمانتان لبخند بزنید! برای این‌کار حتی می‌توانید جلوی یک آینه تمرین کنید و وقتی یاد بگیرید که با چشمانتان لبخند بزنید دیگر دست از این گونه سلفی‌ها بر نخواهید داشت.

5. تا می‌توانید از خودتان سلفی بگیرید!

Kylie Jenner's می‌گوید  آنقدر از خودش سلفی می‌گیرد تا بالاخره یکی از آن‌ها را بپسندد. او گاهی 500 سلفی از خودش می‌گیرد تا یکی از آن‌ها را بپسندد. او گفته اما گاهی اوقات با اینکه از میان 500 سلفی یکی را انتخاب کرده اما عکس بهتری بوده که کاش آن را به جای آن‌یکی برای انتشار می‌گذاشته است!

برای گرفتن سلفی‌های بی‌شمار از خودتان، سرتان را به جهت‌های مختلف بچرخانید و از هر تغییری عکس بردارید تا بالاخره یکی را انتخاب کنید.

شما می‌توانید به جای این‌کار از خودتان فیلمبرداری کنید؛ پس از یک یا دقیقه فیلم‌برداری از خودتان یک فریم از آن را که بهترین ویژگی‌ها را دارد متوقف کنید و همان را به عنوان عکس سلفی‌اتان برگزینید. به نظر شما این احمقانه است! شاید... اما شما با این روش می‌توانید بهترین و شاید متفاوت‌ترین سلفی را از خودتان بگیرید.

6. با زاویه سلفی‌ بازی کنید

می‌توانید یکی از توصیه‌ها در این‌باره را از روش عکس‌برداری کیم‌ کارداشیان بردارید؛ مثل او چانه‌اتان را پایین بگیرید و دوربین سلفی را بالا. شما هم می‌توانید برای یک سلفیِ خوب پایین دوربین را با چشمانتان برابر کنید و یا حتی از یک قلم برای میزان کردن دوربین روبروی صورتتان استفاده کنید. آیا به نظرتان این مضحک است؟ مضحک نیست چون بسیاری با همین روش‌ها تبدیل به سوپر مدل شده‌اند.

همچنین شما نباید مستقیما به دوربین نگاه کنید. نیک بروزس گریم کننده ماهر می‌گوید در هنگام سلفی به جای دوربین به کمی آن‌طرف‌تر نگاه کنید.

7. از برنامه‌ها و فیلترهای مناسب برای عکس سلفی‌اتان استفاده کنید

Lake برنامه AfterLight را برای ویرایش عکس‌های دوربین تلفن همراه توصیه می‌کند. او معتقد است فیلترِ والنسیا در اینستاگرام یکی از جذاب‌ترین فیلترهاست و می‌تواند هر عکسی را زیبا کند.

همچنین برنامه Facetune به گفته Lake برنامه خوبی است که اجازه می‌دهد تا تصویری ظریف و تمیز را از چهره‌ خودتان تعریف کنید. یک ترفند طربف در Facetune این است که می‌توانید چشم‌انداز خود را دقیق ببندید.

8. بیش از حد عکس سلفی‌ را ویرایش نکنید

بیشتر ما عکس را در ویرایش و فیلتر کردن به نقطه‌ای غیرطبیعی می‌رسانیم. برای ویرایش از ابزارهای سبک استفاده کنید. همچنین از حداکثر ظرفیت یک ابزار ویرایشی استفاده نکنید. مثلا در اینستاگرام پیش از آنکه به مرحله انتخاب چارچوب‌های ویرایشی‌ای همچون Amore یا Valencia برسید بر روی فیلتر کلیک کنید و شدت فیلتر عکستان را کاهش دهید.

9. حواستان به پس‌زمینه (Background) عکس سلفی باشد

بهترین پس‌‌زمینه‌ها، ساده‌ترین آن‌ها هستند. شاید فکر کنید باید به سراغ پیچیدگی در پس زمینه سلفی‌اتان بروید، اما این اشتباه را نکنید. پس زمینه سلفی نباید بیش از حد شلوغ باشد چون شما را به حاشیه خواد رنگ و نور تصویرتان را به هم خواهد ریخت.

10. این را فراموش نکنید!

فقط سعی کنید آرام باشید تا خوب به نظر برسید. Baros می‌گوید چیزی که وجود دارد این است که هیچ‌کس نمی‌خواهد خیلی جدی به نظر برسد. اگر یک ساعت برای آرایش‌تان وقت گذاشته‌اید و سعی کرده‌اید بیش از حد ظاهر شوید مطمئن باشید این کار را درست انجام نداده‌اید. بهترین ایده‌ها خودمانی‌ترین ایده‌ها هستند که به طور طبیعی شکل می‌گیرند.

11. از سلفی‌های کلیشه‌ای اجتناب کنید

سلفی‌های کلیشه‌ای را کنار بگذارید. مثلا بهتر است دست از سر این کلیشه که جلوی دوربین لب‌هایتان را مانند سلبریتی‌ها کنید دست بردارید! این شاید برای یکبار جذاب باشد اما برای دفعات بعد جذابیتش را از دست خواهد داد. اگر دیدید که نمی‌توانید در سلفی‌هایتان دست از کلیشه بردارید، بهتر است تلفنتان را مدتی از خودتان دور نگه دارید تا کنتلر بیش‌تری بر حرکاتتان پیدا کنید.

منبع: www.allure.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران پلنر

ارائه دهنده خدمات گردشگری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح