اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961216286487638

پیشنهادهای هیجان انگیز برای ایام نوروز

چطور تعطیلات عید، از عید دیدنی فرار کنید

کد: 13961216286487638

https://goo.gl/F4KJmY

، تهران , (اخبار رسمی): نزدیک عید نوروز است و ۱۵ روزِ تعطیلِ لذت‌بخش پیش رو است. اگر تا الان برنامه‌ای برای عید نریخته‌اید، می‌توانید از 15 پیشنهادی که در ادامه ارائه خواهد شد برای خاطره انگیز کردن ایام عید استفاده کنید.

چطور تعطیلات عید، از عید دیدنی فرار کنید
چطور تعطیلات عید، از عید دیدنی فرار کنید

نزدیک عید نوروز است و ۱۵ روزِ تعطیلِ لذت بخش پیش رو است. اگر تا الان برنامه‌ای برای عید نریخته‌اید، می‌توانید با پیشنهادهای ایران پلنر، نوروز امسال با برنامه به سفر بروید. آن هم سفری پر بار که سال آینده را بسازد. سفری که هم دریا داشته باشد، هم کویر و هم جنگل. هم زیبایی‌های طبیعی را شامل بشود و هم جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی. این‌جا همه چیز برای داشتن سفری استثنایی آماده شده است. در این مقاله شرق به غرب و شمال به جنوب ایران زمین سفر می‌کنیم. با برنامه سفرهای چند روزه ایران پلنر تعطیلات و نوروزی خاطره‌انگیز ساخت. از 15 نمونه سفر پیش رو می‌توان برای سفر نوروز الهام گرفت.

۱۴ روز سفر از گرگان به چابهار

در این سفر 14 روزه از گرگان به چابهار، با عبور از جاده پر پیچ و خم و بکر توسکستان و پشت سرگذاشتن طبیعت چشم نواز شهر تاریخی گرگان سفر با رسیدن به بندر همیشه بهاری چابهار ختم می‌شود در این مسیر از شاهرود، خور، روستای بیاضیه، یزد، رفسنجان، کرمان و ایرانشهر و جاذبه‌هایی متفاوت بازدید خواهد شد و در نهایت سفر در کنار آب‌های عمان به چابهار ختم می‌شود.

۱۲ روز سفر از مشهد به چابهار

در سفر 12 روزه از مشهد به چابهار، سفر از مشهد آغاز می‌شود. شهر مشهد خود همواره پذیرای مسافران و انبوه زائران است. سپس راهی مرزی و مرموز را طی کرده و پس از ۱۲ روز با رسیدن به شهر بهاری چابهار سفر تمام می‌شود.

۱۲ روز سفر از مشهد به بوشهر

یکی از بهترین مقاصدی که می‌توان برای سفری طولانی و لذت بخش انتخاب کرد، بندر زیبای بوشهر است. سفری ۱۲ روزه با برنامه‌ریزی بسیار دقیق و حساب شده که از مشهد آغاز شده و با عبور از شهرهای مهمی چون یزد، شیراز و کازرون به بندر زیبای بوشهر می‌رسد.

۱۲ روز سفر اصفهان به قشم

این سفر از پایتخت فرهنگی ایران، شهر اصفهان شروع شده و تا رسیدن به قشم، شهری که با عجایب طبیعتش باعث تعجب همگان شده است، سفر را ختم می‌کنیم. این سفر دوازده روزه با بازدید از پاسارگاد شیراز آغاز می‌شود و با قدم زدن بر روی خاک‌های سرخ جزیره هرمز به پایان خواهد رسید. این سفر بسیار دوست داشتنی و زیباست.

۱۲ روز سفر از بوشهر به مشهد

شهر مشهد یکی از گزینه‌های مطلوب برای سفر به حساب می‌آید زیرا هم می‌توانیم زیارتی استو هم می‌توان از جاذبه‌های تفریحی، طبیعی و تاریخی ‌ش دیدن کرد.این سفر 12 روزه  با گشتن شهرهای مختلف شروع می‌شود. این سفر از شهرهای یزد و شیراز عبور می‌کند که از شهرهای بسیار دیدنی ایران به شمار می‌روند. سفر با رفتن به طرقبه و خوردن شیشلیک‌های بین‌المللی آن به پایان می‌رسد.

۱۲ روز سفر از رشت به مشهد

باز هم انگیزه سفری در شمال ایران، سفری شرجی تا معنویتی را رقم می‌زند. گذر از خط ساحلی شمالی و دیدن موج‌های زیبای دریا این سفر ۱۲ روزه را شیرین و خاطره انگیز می‌کند. 

۱۱ روز سفر از کرمان به گرگان

از شهر کرمان با تاریخی سخت، پر جنگ و جدال و مردمانی صبور و قناعت پیشه، به شهر گرگان سفر شروع می‌شود . این سفر، سفری خاص و رویایی است و لحظاتی متفاوت خواهد داشت.

۱۱ روز سفر از اصفهان به قشم

در این سفر 11 روزه، به یکی از جزایر زیبای خلیج فارس یعنی قشم، سفری با جاذبه‌های شهرهایی مثل شیراز و بندرعباس که در مسیر قرار گرفته‌اند سفری لذت بخش و خاطره انگیز خواهد بود. در آخر بعد از گشتن در جزیره زیبای قشم که پر است از جاذبه‌های طبیعی منحصر به فرد سفر، در جزیره هرمز به پایان می‌رسد که جذابیت فراوانش به خاطر خاک‌های رنگی‌ است که تمام جزیره را در برگرفته‌اند.

۱۱ روز سفر از ارومیه به مشهد

این بار نیز سفر از شهر ارومیه به شهر امام رضا (ع) است ولی علاوه بر فکر کردن به مقصد و زیارت سلطان توس، سفری به شهرهای تبریز، زنجان، قزوین، تهران، سمنان، بسطام، سبزوار خواهد بود. 

۱۰ روز سفر از تهران به بندر عباس

برای رهایی از اضطراب شهرهای شلوغ، ساحل نیلگون خلیج همیشگی فارس یکی از بهترین انتخاب‌ها است. در این مسیر در شهرهای اراک، گلپایگان، نجف آباد، یاسوج، شیراز، جهرم، لار و بندر عباس اقامت انجام می‌شود.

۱۰ روز سفر از تهران به زاهدان

این سفر 10 روزه از تهران به زاهدان است. در انتهای این سفر،  خستگی‌های سفر در کنار چشمه‌ی زیبا و شاداب حضرت موسی رفع خواهد شد. این سفر ۸۰ جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی را در بر می‌گیرد. 

۱۰ روز سفر از ایلام به مشهد

مشهد مقدس، شهر حضرت رضا (ع)، بدون شک مهمترین شهر مذهبی کشورمان است و از همین رو یکی از بهترین شهرهایی است که می‌توان به عنوان مقصد سفر انتخاب کرد. با یک برنامه‌ریزی ۱۰ روزه می‌توان علاوه بر حرم سلطان توس از شهرهای بین راه و جاذبه‌های فراوانی هم که دارند دیدن کرده و سفری خاطره انگیز را تجربه کرد. این سفر از ایلام آغاز می‌شود.

۱۰ روز سفر از اهواز به مشهد

این سفر 10 روزه از مرکز استان خوزستان، شهر پر ارزش و مهم اهواز به مشهد مقدس و زیارت حضرت رضا (ع)ختم می‌شود البته در مسیر، جاذبه‌های زیادی بین راه وجود دارد. جاذبه‌هایی که هرکدام ویژگی‌های مخصوص خود را دارند. سفری که حدود ۵۰ درصد آن جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی را در بر می‌گیرد و ۲۰ درصد آن طبیعی است.

۱۰ روز سفر از مشهد به بوشهر

معمولا همه سفر خود را به بندر بوشهر با هواپیما انجام می‌دهند ولی بد نیست اگر ۱۰ روز تعطیلی پیش رو را با برنامه‌ریزی دقیق با ماشین، سفری خاطره‌انگیز به این بندر جنوبی داشته باشیم. البته سفری دقیق و حساب شده که بتوان از دیدن جاذبه‌های جذاب بین راه نیز لذت برد. 

این‌ها صرفاً تعدادی از برنامه سفرهای پیشنهادی ایران پلنر به مسافران است. با مراجعه به سایت ایران پلنر، می‌توان از سایر برنامه سفرهای بلند مدت و کوتاه مدت مطلع شد و تعطیلات نوروزی خود را به بهترین شکل سپری کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران پلنر

ارائه دهنده خدمات گردشگری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]