اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961212285388404

ثبت آگهی فروش خودرو در 1اشاره

آگهی رایگان خرید و فروش خودرو در 1 اشاره

کد: 13961212285388404

https://goo.gl/sUuyFm

، تهران , (اخبار رسمی): با سایت 1اشاره می‌توان نسبت به ثبت اَگهی فروش خودرو اقدام کرده و یا اگر به دنبال خرید خودرو بوده با جستجو در بین اَگهی‌های فروش خودرو در این سایت به هدف رسید.

آگهی رایگان خرید و فروش خودرو  در 1اشاره
خرید و فروش خودرو در 1اشاره

با درج اَگهی رایگان خودرو در سایت 1 اشاره اَگهی و تبلیغات خودرو را می‌توان در معرض دید هزاران کاربر اینترنتی قرار داد

گسترش روز افزون تکنولوژی و فراهم شدن بستر اینترنت روند خرید و فروش محصولات را به طور کامل متحول کرده است. به گونه‌ای که امروزه بیشتر محصولات از طریق اینترنت و شبکه‌های مجازی به اشتراک گذشته شده و به فروش می‌رسند. یکی از محصولاتی که در فضای اینترنت به فروش می‌رسد خودرو است. در ادامه درباره بهترین روش فروش خودرو در فضای مجازی اطلاعاتی ارائه خواهد شد.
گسترش بستر اینترنت، فروش محصولات متنوع مانند خودرو را بسیار راحت کرده است. به گونه‌ای که خریدارها و فروشنده‌های بسیاری می‌توانند برای فروش خودرو با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این امر سبب کاهش دست واسطه‌ها مانند بنگاه‌های معاملات خودرو شده است؛ زیرا بسیاری از افراد به بنگاه‌ها اعتماد کافی ندارند و نمی‌توانند خودرو را برای فروش به دست بنگاه‌دارها بسپارند. فروش خودرو به صورت اینترنتی هزاران مشتری را برای خرید جلب می‌کند. تا شما با راحت‌ترین روش و بالاترین قیمت خودروی مد نظرتان را به فروش برسانید.
شما تنها باید چند نکته کلید کاربردی را جهت ثبت آگهی فروش خودرو رعایت کنید. تا بتوانید با خریدار خودرو معامله کنید و خودرو را به فروش برسانید. با ما همراه باشید و با راهکارهای کلیدی ثبت آگهی و ارتباط با خریدار خودرو بیشتر آشنا شوید.
1- جستجو برای یافتن وب‌سایت مناسب
با گسترش فروش خودرو به صورت اینترنتی وب‌سایت‌های بسیاری در این زمینه راه‌اندازی شده است. چه بسا که بسیاری از این وب‌سایت‌ها از کیفیت پایینی برخوردارند و هیچ تأثیری در جذب خریدار خودرو نخواهند داشت. بنابراین آگهی فروش خودرو را تنها در وب‌سایت‌های معتبر که از بازدیدکنندگان مناسب برخوردار هستند باید قرار داد.
برای پیدا کردن وب‌سایت‌های معتبر فروش خودرو می‌توان از دوستان یا آشنایان کمک گرفت؛ زیرا آن‌ها بر اساس تجربه‌های مشابهی که داشته‌اند. وب‌سایت‌های معتبر و مطرح را در این زمینه به شما معرفی خواهند کرد.
هم‌چنین جستجو در موتور جستجوگر گوگل نیز می‌تواند برای فروش اینترنتی خودرو کارساز باشد. کافی است تا عباراتی مانند "خرید و فروش خودرو" یا "آگهی فروش خودرو" را در گوگل جستجو کنید تا پر بازدیدترین وب‌سایت‌های گوگل به شما نمایش داده شوند و بتوانید آگهی فروش را در آن‌ها ثبت کنید. بعضی مواقع وب‌سایت‌های فروش خودرو مبلغی را بابت اولویت‌دار کردن آگهی دریافت می‌کنند. این مبلغ سبب نمایش آگهی در بالاترین رده می‌شود و باعث می‌شود تا بازدیدکنندگان بیشتری از آن دیدن کنند. هر چند تجربه نشان دهنده این است که خریداران خودرو تمامی آگهی‌های فروش خودرو را با دقت بررسی می‌کنند و سپس خودرو مد نظرشان را خریداری می‌کنند؛ بنابراین ثبت آگهی‌های رایگان و غیر رایگان تأثیر زیادی در میزان بازدید و فروش خودرو نخواهد داشت.
2-اطلاعات کامل خودرو را برای آگهی ارائه کنید
برای فروش خودرو باید اطلاعات دقیقی مانند نام سازنده، نوع مدل و سال ساخت خودرو را در آگهی فروش خودرو باید درج شود. هم‌چنین در بیان مشخصات و ویژگی‌های خودرو نیز مواردی مانند نوع جعبه‌دنده، اصلی یا تعویضی بودن قطعات بدنه و کیلومتر کارکرد خودرو ذکر می‌شود. تا خریدار خودرو اطلاعات کامل و دقیقی در رابطه با خودرو مورد نظر به دست بیاورد. این اطلاعات سبب فیلتر شدن خریداران واقعی خواهد شد. تا نیاز به تماس‌های مکرر خریداران متنوع و ارائه توضیحات درباره خودرو مورد نظر وجود نداشته باشد.
قبل از فروش خودرو بهتر است به مراکز معتبر رنگ و تعمیرگاه‌های مجاز مراجعه کرده و از ایرادات احتمالی خودرو مطلع شد؛ زیرا اطلاع از وضعیت خودرو و تصادفات احتمالی آن در گذشته از اهمیت بسیاری برخوردار است. به عنوان یک فروشنده باید ارزش‌های انسانی را رعایت کرده و تمام اطلاعات را در کمال صداقت به خریدار خودرو ابلاغ کرد. تا روند فروش خودرو بدون اتلاف زمان و هزینه و در نهایت اطمینان خاطر صورت بپذیرد.

3- قسمت‌های داخلی و ظاهری خودرو را بهینه‌سازی کنید
برای این‌که بتوانید از طریق آگهی، خودرو مورد نظر را به فروش رساند باید ایرادات فنی اولیه را رفع و ایرادات ظاهری خودرو را برطرف کرد؛ زیرا در صورتی که خودرو ظاهر نامناسبی داشته باشد خریدار خودرو به آن توجهی نخواهد کرد. شاید در رفع ایرادات فنی مختصر بتوانید مشتری را قانع کنید؛ اما زدگی‌های بدنه خودرو به  هیچ عنوان برای خریدار توجیه پذیر نخواهد بود. به همین دلیل نمایشگاه‌های اتومبیل نیز از پذیرش خودروهای نامرتب اجتناب می‌کنند. تا شما ظاهر خودرو را اصلاح کنید و سپس اقدام به فروش خودرو کنید.

4- در آگهی قیمت واقعی خودرو را درج کنید
بسیاری از افراد بر این باور هستند که اعلام قیمت توافقی در آگهی فروش خودرو تأثیرگذار خواهد بود؛ اما این روش برای آگهی دادن فروش خودرو مناسب نخواهد بود؛ زیرا ذکر قیمت توافقی سبب ایجاد شک و ابهام در قیمت نهایی فروش خودرو خواهد شد. از این رو توصیه می‌شود قیمت واقعی را در کنار مشخصات خودرو درون آگهی درج کرده تا خریداران واقعی بتوانند با اطلاعات کامل درباره خرید خودرو تصمیم بگیرند.
با توجه به این‌که بسیاری از افراد از قیمت واقعی خودرو مدنظرشان اطلاعات کافی ندارند. بنابراین برای دریافت قیمت خودروهای هم‌رده می‌توانید در نمایشگاه‌های سطح شهر و آگهی‌های مشابه اینترنتی جستجو کنید. تا بتوانید اطلاعات کاملی در رابطه با حدود قیمت خودرو مورد نظر به دست بیاورید.
5- عکس‌های مناسب از خودرو تهیه کنید
اگر یک آگهی بدون عکس در وب‌سایت‌های فروش خودرو درج کنید. این آگهی از بازدیدکننده‌های مناسب برخوردار نخواهد بود؛ زیرا امروزه بازدیدکنندگان اول تصاویر مربوط به خودرو را مشاهده می‌کنند، سپس اطلاعات دقیق آن را مطالعه می‌کنند.
برای درج عکس‌های مناسب می‌توانید از تصاویر آگهی‌های فروش مختلف ایده بگیرید. سپس با تلفن همراه عکس‌های مناسب از خودرو بگیرید و در آگهی فروش خودرو قرار دهید. تا خریداران خودرو با دقت بیشتری در رابطه با خرید خودرو تصمیم بگیرند.
در هنگام عکس‌برداری به وسیله تلفن همراه فاصله مناسب را نسبت به خودرو باید رعایت شود. تا عکس‌ها از کیفیت مناسبی برخوردار باشند. باید سعی شود در هنگام عکس‌برداری خودرو را در یک مکان روشن قرار داده و از تمامی قسمت‌های بیرونی خودرو عکس تهیه کرد تا وضعیت ظاهری ماشین در آگهی فروش خودرو قابل مشاهده باشد.
در عکس‌برداری حتماً به تمیزی ظاهری خودرو باید دقت شود. علاوه بر عکس‌های ظاهری می‌توان از داخل کابین خودرو نیز برای فروش خودرو عکس تهیه کرد و به نمایش گذاشت.
6- قسمت‌های آگهی فروش خودرو را به دقت تکمیل کنید
پس از ثبت اطلاعات دقیق و مناسب باید ویژگی‌ها و تصاویر خودرو را درون قسمت‌های در نظر گرفته شده سایت فروش خودرو وارد کرده و در این قسمت ملزم به تکمیل بخش‌های در نظر گرفته شده خواهید بود. تا بتوانید آگهی فروش خودرو را در وب‌سایت مورد نظر منتشر کنید. در ادامه برخی از نکات درج آگهی در وب‌سایت به طور کلی بیان شده است.
• نام برند سازنده، مدل و سال ساخت (به عنوان مثال پژو 405 سال 1396)
• کیلومتر کارکرد (به عنوان مثال کارکرد 140 هزار کیلومتر)
• نوع جعبه‌دنده (نوع دستی یا نوع اتوماتیک)
• نوع تصادف و میزان رنگ‌شدگی بدنه خودرو
• نقص فنی با اهمیت (کلیه نقص¬هایی که سبب افت قیمت خودرو می‌شود)
• آپشن‌های مهم و تجهیزات اضافه خودرو (مثلاً دزدگیر و ضبط و باند حرفه‌ای)
• قیمت خودرو مورد نظر برحسب تومان (مثلاً 29 میلیون تومان)
• شماره‌ی تلفن، ایمیل و آدرس تلگرام فروشنده خودرو
در صورتی که خودرو سالم است یا به هیچ عنوان رنگ خوردگی نداشته باشد. این نکته را در آگهی ذکر کنید. تا مشتریان بیشتری برای خرید خودرو مورد نظر از آگهی بازدید کنند.
7-مدارک شناسایی خودرو را برای فروش نهایی آماده کنید
با توجه به این‌که آگهی فروش خودرو را می‌توان در وب‌سایت‌های گوناگون منتشر کرد. هر لحظه امکان تماس خریدار واقعی و نهایی شدن فروش خودرو وجود دارد. از این رو توصیه می‌شود که عوارض شهرداری و خلافی خودرو را پرداخت کنید. تا در لحظه تماس مشتری بدون هیچ وقفه‌ای بتوانید معامله نهایی فروش خودرو را به انجام برسانید.
8- در بازدید نهایی مشتری خودرو تمیز را به او نشان دهید
یکی از مهم‌ترین نکاتی که کمتر مورد توجه واقع می‌شود. تمیزی بدنه و داخل کابین خودرو در هنگام معامله نهایی است؛ زیرا ارائه خودرو تمیز سبب جلب رضایت بیشتر خریدار می‌شود. تا از بابت خرید خودرو اطمینان داشته باشد و نگرانی از بابت نگهداری نامناسب از خودرو نداشته باشد.
9-سارقان و خریداران مشکوک را در نظر داشته باشید
با وجود این‌که آگهی شما در وب‌سایت‌های اینترنتی منتشر می‌شود. بنابراین افراد زیادی از آگهی فروش خودرو بازدید خواهند کرد. در قرارهای ملاقات حضوری به هیچ عنوان مکان‌های خلوت را انتخاب نکنید. هم‌چنین از ورود افراد مشکوک به منزل مسکونی‌تان خودداری کنید و مکان‌های عمومی و پر تردد را برای قرار ملاقات و بازدید مد نظر قرار دهید.
پس از اتمام بازدیدهای نهایی به یک بنگاه معتبر مراجعه کنید و فرآیند قانونی فروش خودرو را به اتمام برسانید. در این زمان تنها هزینه نوشتن قولنامه پرداخت می‌شود و بنگاه نباید هیچ حق کمسیونی از شما دریافت کند.
10-حذف آگهی فروش خودرو بعد از اتمام فروش
بعد از فروش نهایی خودرو، آگهی مورد نظر را از وب سایت مربوطه حذف کنید. تا خریداران جدید تماس نگیرند؛ زیرا در صورتی که آگهی را حذف نکنید، مجبور به پاسخ‌دهی به خریداران خودرو در تمامی ساعات خواهید بود و این امر شما را آزرده خاطر خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت 1اشاره

سایت نیازمندی های 1اشاره با هدف ایجاد سامانه ای جهت کسب و کار برای صاحبان مشاغل، صنایع و افراد مستقل که قصد تبلیغ محصولات و یا خدمات خود را از طریق فضای مجازی دارند ایجاد شده است. خدمات این وب سایت، در واقع برقراری ارتباطی سالم و بدون واسطه میان متقاضیان آگهی و عرضه کنندگان کالا و خدمات می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]