اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961213285568315

ابریشو حامی استارآپ ها؛ سرویس‌دهنده میزبانی سایت و ثبت دامنه

حمایت ابریشو از استارآپ‌ها و کسب‌و‌کارهای نوپا

کد: 13961213285568315

https://goo.gl/JvWMzk

، تهران , (اخبار رسمی): ابریشو سرویس‌دهنده میزبانی سایت و ثبت دامنه، در راستای حمایت از استارآپ‌ها و کسب‌و‌کارهای نوپا به جهت صرفه‌جویی در هزینه‌های استارآپ‌ها، تمام سرویس‌های خود را با 50% الی 80% تخفیف، فقط برای استارآپ‌ها در نظر گرفته است.

 حمایت ابریشو از استارآپ ها و کسب و کارهای نوپا
ابریشو سرویس دهنده میزبانی سایت و ثبت دامنه

ابریشو، سرویس‌دهنده میزبانی سایت و ثبت دامنه، یکی از زیر مجموعه‌های شرکت توسعه فناوران فاخته با شماره ثبت 43308 است.

هاستینگ ابریشو دارای سرورهای پرقدرت ایران، امریکا و فرانسه است. خدمات ابریشو شامل سرویس‌های سرور مجازی ایران، سرور مجازی امریکا، سرور مجازی فرانسه، سرور مجازی میکروتیک، سرور مجازی‌های مدیریت شده، هاست ایران، هاست فرانسه، هاست دانلود و هاست رایگان است.
فضای ذخیره‌ساز سرورهای ابریشو SSD است، سرورها آنتی دی داس و دارای RAID سخت‌افزاری برای اطمینان بیشتر است.
هاست‌های ابریشو دارای کنترل پنل قدرتمند Cpanel هستند و روی هر هاست ابریشو گواهی‌نامه رایگان SSL ارائه می‌شود.

متاسفانه بسیاری از استارآپ‌ها و کسب و کارهای نوپا در ایران با محدودیت مالی و نبود اسپانسر رو به رو هستند که گاهی حتی برای تهیه یک هاست خوب یا سرور مجازی به مشکل برخورده و به دنبال سرویس‌های ارزان‌تر رفته که کیفیت کار آن‌ها را پایین می‌آورد.
ابریشو قصد دارد با ارائه تخفیف ویژه برای استارآپ‌ها کمکی به این عزیزان کرده باشد و یکی از صدها مشکل آنها را برطرف کند.
در همین راستا ابریشو برای حمایت از استارآپ‌ها و کسب‌و‌کارهای نوپا به جهت صرفه‌جویی در هزینه‌های آن‌ها ، تمام سرویس‌های خود را با 50% الی 80% تخفیف، فقط برای استارآپ‌ها در نظر گرفته است.
برای برخورداری از تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقدار درصد تخفیف و نحوه‌ی ارائه خدمات ابریشو، کافی است به سایت ابریشو مراجعه کنید و با کارشناسان فروش ابریشو صحبت کنید. همچنین استارآپ‌هایی که از وب‌سایت‌های پر بازدید برخوردار هستند می‌توانند با رجوع به کارشناسان فروش ابریشو از تخفیف 100 درصدی هاست و سرور مجازی استفاده کنند. تیم ابریشو با تمام قدرت پشتیبان وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های استارآپ‌های نوپا و در حال رشد است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ابریشو

ابریشو یکی از زیر مجموعه های " موسسه توسعه فناوران فاخته " با شماره ثبت 43380 می باشد و سرویس دهنده میزبانی سایت و ثبت دامنه است. ابریشو از استارآپ ها و کسب و کار های نوپا حمایت می کند و تخفیف ویژه ای برای استارآپ ها و کسب و کار های نوپا در نظر گرفته است. دغدغه ما در ابریشو راضی بودن مشتری هست، این رو با پشتیبانی 24ساعته و کیفیت فوق العاده سرویس ها ثابت کرده ایم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]