اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961226288348315

ارائه هاست رایگان ابریشو به کسب‌و‌کارهای نوپا و تازه کار

ارائه 500 مگابایت هاست رایگان یک ساله به کسب‌و‌کارهای نوپا

کد: 13961226288348315

https://goo.gl/uMiH4L

، تهران , (اخبار رسمی): ابریشو شرکت سرویس‌دهنده میزبانی سایت و ثبت دامنه، در راستای حمایت از کسب‌و‌کارهای نو و تازه کار، هاست رایگان را با فضای اس‌اس‌دی 500 مگابایت به مدت یک‌سال ارائه می‌دهد.

ارائه 500 مگابایت هاست رایگان  یک ساله به کسب و کارهای نوپا
هاست های رایگان ابریشو

ابریشو به کسب‌و‌کارهای نوپا، تازه کار و ... هاست رایگان ارائه می‌دهد. ابریشو یک سرور مجزای برای هاست‌های رایگان در نظر گرفته است و در حال ارائه سرویس‌های رایگان است

بسیاری از افراد علاقه‌مند به حوزه‌ی کسب‌وکارهای اینترنتی و فضای استارآپی دوست دارند وارد این حوزه شود و کسب‌وکارهای اینترنتی را تجربه کنند؛ و همچنین افرادی که وارد این حوزه شده‌اند و در حال کار با استارآپ ها با عنوان‌های مختلف کاری (برنامه‌نویس، طراح، بازاریاب ، محتوا گذار و ...)، دوست دارند تجارت و کسب‌وکار خود را راه بیندازند.

اکثر این افراد ایده‌های خوبی در سر دارند و به خودباور دارند که می‌توانند کسب‌وکار خود را موفق و تبدیل به کسب‌وکار درآمدزا کنند؛ اما با مشکلات مالی و نبود سرمایه‌گذار روبه‌رو می‌شوند که تعدادی از این افراد دست از کوشش و تلاش برمی‌دارند. در حالی‌که می‌توانستند ایده‌ای که در ذهن دارند را اجرا و حتی بسیار موفق کنند.

ابریشو تصمیم دارد که با ارائه سرویس و خدمات رایگان بخشی از دغدغه‌های این افراد و قسمت کوچکی از مشکلات مالی کسب‌وکارهای نوپا و تازه‌کار را حل کند.

برای شروع یک کسب‌وکار اینترنتی نیاز به یک تیم بسیار ساده است که متشکل از یک برنامه‌نویس و یک طراح است، نیاز اولیه هر کسب‌وکار اینترنتی فضای میزبانی سایت یا اپلیکیشنی که نوشته‌اند است و باید این فضا را تهیه کنند تا بتوانند ایده‌های خود را اجرا کنند.

بسیاری از این افراد با مشکلات مالی روبه‌رو هستند و فراهم کردن فضای میزبانی برایشان سخت است. ابریشو برای این افراد هاست رایگان یک‌ساله با فضای اس اس دی و پرسرعت 500 مگابایت در نظر گرفته است. ابریشو یک سرور مجزا برای این کار در نظر گرفته است و در حال ارائه سرویس‌های رایگان است.

برای دریافت هاست رایگان کافی است به سایت ابریشو مراجعه کرده و اقدام به ثبت‌نام و دریافت هاست رایگان کنید. تمام اطلاعات هاست رایگان ابریشو داخل فیلد پلن نوشته‌شده است و تمام قابلیت‌های این هاست را می‌توانید مشاهده کنید.

هاست‌های رایگان ابریشو مناسب برای دانشجویان که نیاز به فضا برای انجام پروژه‌های درسی و کاری خود دارند بسیار مناسب است و محدودیتی برای دانشجویان وجود ندارد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ابریشو

ابریشو یکی از زیر مجموعه های " موسسه توسعه فناوران فاخته " با شماره ثبت 43380 می باشد و سرویس دهنده میزبانی سایت و ثبت دامنه است. ابریشو از استارآپ ها و کسب و کار های نوپا حمایت می کند و تخفیف ویژه ای برای استارآپ ها و کسب و کار های نوپا در نظر گرفته است. دغدغه ما در ابریشو راضی بودن مشتری هست، این رو با پشتیبانی 24ساعته و کیفیت فوق العاده سرویس ها ثابت کرده ایم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]