اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970416303738315

ویژگی های هاست مناسب برای سئو سایت

باید و نبایدهای انتخاب هاست مناسب سئو

کد: 13970416303738315

https://goo.gl/Ey8Rgw

، تهران , (اخبار رسمی): انتخاب هاست مناسب یکی از عوامل مهم برای تقویت سئو (SEO) سایت، بعد از طراحی سایت و بهینه سازی داخلی می باشد، اما خرید هاست مناسب باید از شرکت ارائه‌دهنده مناسب صورت گیرد.

باید و نبایدهای انتخاب هاست مناسب سئو
باید ها و نباید های هاست مناسب سئو

یکی از عوامل مهمی که در رتبه‌بندی منطقه‌ای نتایج گوگل تاثیر دارد، قرار داشتن سرور سایت در همان منطقه است

یک مدیر سایت امیدوار است که یک وبلاگ، سایت تجاری و یا محتواهای ارزشمند و مفید را میزبانی کند، بهتر است به دنبال شناخت عوامل موثر در انتخاب یک هاست میزبانی خوب باشد تا بتواند با آگاهی و دقت، این هاست خوب را برای وب‌سایت خود خریداری کرده و در هدف خود موفق باشد. می توان گفت مدیر هر سایت تازه تاسیس می تواند با ابریشو (ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ) در مورد آشنایی با عوامل موثر در انتخاب یک هاست خوب موثر در بهبود رتبه سئو همراه باشد.

اگر فردی قصد راه‌اندازی یک سایت دارد، باید بداند اولین قدم انتخاب یک سرویس‌دهنده یا هاست و یک نام یا دامنه برای سایت است. هاست یک کامپیوتر، دائماً متصل به اینترنت است و توسط یک پنل که در اختیار کاربر قرار داده خواهد شد، مدیریت می‌شود. شرکت‌های فراوانی به ارائه و فروش پکیج‌های هاست با ویژگی‌ها و قیمت‌های متفاوت می‌پردازند و شاید این امر باعث سردرگمی کاربران در انتخاب یک هاست خوب باشد.

برای انتخاب یک هاست مناسب، نیازی نیست کاربر به تمام ویژگی‌های ریز و درشت فنی مربوط به هاست واقف باشد، بلکه کافی است تا موارد کلیدی و مهم را مد نظر قرار دهد تا در انتخاب هاست با مشکل مواجه نشود.

انتخاب هاست مناسب شاید اولین قدم برای تقویت سئو (SEO) سایت، بعد از طراحی سایت باشد، اما خرید هاست مناسب باید از شرکت ارائه‌دهنده مناسب صورت گیرد. تنوع شرکت‌های ارائه‌دهنده هاست یکی از عوامل در انتخاب هاست مناسب است که باعث بروز مشکلاتی بخصوص برای افراد مبتدی می‌شود.

یک هاستینگ خوب، دارای ویژگی‌هایی از جمله موارد زیر است:

  •  سرعت مناسب و در دسترس بودن برای ربات‌های گوگل یا سایر ربات‌های جستجو: کاربر باید در نظر داشته باشد هاستی که انتخاب می‌کند، در تمام نقاط دنیا به صورت کامل در دسترس باشد و سایت مورد نظر قابل رویت باشد.
  •  سرعت مناسب بارگذاری سایت برای سئو (SEO): سایت‌هایی که در هاستینگ‌های داخلی قرار دارند، از سرعت بالایی در بارگزاری برخوردارند و از نظر سئو قوی‌تر هستند و نمی‌توان گفت اگر یک آنالایزر حرفه‌ای خارجی که در سروری خارج از کشور قرار دارد، منبع مناسبی برای سرعت‌سنجی و اعلام امتیاز میزان سرعت سایت برای سئو باشد.
  • امنیت: هاستی استاندارد با امنیت بالا بدون هیچ راه نفوذ
  • قیمت: کاربر هزینه‌ای که برای خرید یک هاست خوب پرداخت می‌کند هم یکی از عوامل مهم در انتخاب هاست است، ولی این مورد کاملا بستگی به خود کاربر دارد که به دنبال کمیت هست یا کیفیت؟
  • پهنای باند: میزان اطلاعاتی که کاربران می‌توانند در سایت در طول یک ماه آپلود و دانلود کنند. هر کاربر پهنای باند مورد نیاز خود را براساس فاکتورهایی مانند تعداد بازدیدکنندگان و ترافیک سایت خریداری می‌کند.
  • پشتیبانی: کادر پشتیبانی قوی که به صورت ۲۴ ساعته بتواند کاربر را حمایت کند و به مسائل و مشکلات تمامی کاربران رسیدگی کند و پاسخگوی سوالات کاربر باشد، یکی از ویژگی‌های مهم یک شرکت خوب هاستینگ است.
  • مقدار فضای هاست: مقدار فضای هاست در واقع به میزان فضای دخیره اطلاعات اشاره دارد، یعنی کاربر تا چه اندازه می‌تواند اطلاعات در هاست ذخیره کند.
  • انعطاف‌پذیری: یکی از موارد مهم دیگر در انتخاب هاست خوب این است که آیا هاست خریداری شده در آینده با پیشرفت و بزرگ‌تر شدن سایت کاربر، قابلیت ارتقا دارد؟ آیا شرکت توان ارائه سرور اختصاصی برای سایت‌های بزرگ را دارد؟ بنابراین بهتر است که کاربر قبل از اقدام به خرید هاست، در مورد این ویژگی‌ها هم اطلاعات کسب کند.
  • حوزه تمرکز و تخصص: کاربر بری انتخاب یک شرکت ارائه‌دهنده هاست، باید به این نکته دقت داشته باشد که تخصص و حوزه تمرکز شرکت ارائه‌دهنده هاست چیست، و باید با آگاهی از نیاز خود به سراغ شرکتی برود که روی حوزه مورد نیازی که لازم دارد، تمرکز کرده و تخصص و تجربه کافی را دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ابریشو

ابریشو یکی از زیر مجموعه های " موسسه توسعه فناوران فاخته " با شماره ثبت 43380 می باشد و سرویس دهنده میزبانی سایت و ثبت دامنه است. ابریشو از استارآپ ها و کسب و کار های نوپا حمایت می کند و تخفیف ویژه ای برای استارآپ ها و کسب و کار های نوپا در نظر گرفته است. دغدغه ما در ابریشو راضی بودن مشتری هست، این رو با پشتیبانی 24ساعته و کیفیت فوق العاده سرویس ها ثابت کرده ایم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]