اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961214285748404

تورهای لحظه آخری ارزان

چرا تورهای لحظه آخری ارزان‌تر هستند؟

کد: 13961214285748404

https://goo.gl/cn3swi

، تهران , (اخبار رسمی): سایت 1 اشاره، این افتخار را دارد که همواره بهترین، مقرون به صرفه‌ترین و با کیفیت‌ترین آفرهای مسافرتی را برای جمع‌آوری کرده و به اطلاع مخاطبان برساند.

چرا تورهای لحظه آخری ارزان تر هستند؟
تورهای لحظه اَخری در 1اشاره

تورهای لحظه‌ی آخری معمولا، یک شبانه‌روز زودتر و بعضا چندین ساعت قبل از پرواز، با کم‌ترین قیمتِ ممکن به مسافران پیشنهاد می‌شوند

همه‌ی ما در روزهایی از سال، اطلاعاتی راجع به تورهای لحظه‌ی آخری دریافت می‌کنیم. آژانس‌های مسافرتی معمولا، با این‌گونه آفرهای مسافرتی ارزان، در روزها و یا حتی ساعت‌های آخرِ قبل از سفر، شروع به فروختن تورهای خود به ارزان‌ترین قیمت ممکن می‌کنند و این آفرها را از طریق سایت‌های مختلف و ارسال پیامک به گوش مخاطبین می‌رسانند.

تورهای لحظه آخری معمولا، یک شبانه روز زودتر و بعضا چندین ساعت قبل از پرواز، با کم‌ترین قیمتِ ممکن به مسافران پیشنهاد می‌شوند. در این بین بعضی افراد از این تورها استقبال کرده و با کم‌ترین هزینه،سفری بی‌نظیر را تجربه می‌کنند و بعضی افراد، هرگز به این‌گونه تبلیغات و این‌گونه آفرها اعتماد نمی‌کنند. در این جا می‌خواهیم به بررسی علت ارزان بودن تورهای لحظه‌ی آخری بپردازیم تا ضمن توضیح روند فروش تورهای مسافرتی، اعتماد کاربران را به این گونه تورها جلب کنیم، تا شاید پس از خواندن این متن، چمدانی کوچک، برای این‌گونه سفرها، آماده کنید!

آژانس‌های مسافرتی معمولا، بسته به ظرفیت تور گردشگری مورد نظرشان، تعدادی اتاق مشخص را در هتل‌ها رزرو کرده و تعداد زیادی صندلی را در هواپیما به صورت چارتری و یک‌جا برای سفر مورد نظر خریداری می‌کنند. این رزرواسیون و خرید معمولا چند ماه زودتر از زمان اجرای تور مورد نظر، صورت می‌گیرد و امکان لغو و یا استرداد آن‌ها نیز امکان پذیر نیست. از این رو خالی ماندن صندلی در هواپیما، برای آژانس‌های مسافرتی، ضرر مالی محسوب می‌شود و آن‌ها ترجیح می‌دهند تا به روشی مختلف، صندلی‌های مذکور را پر کنند.

این آژانس‌ها معمولا با بالاترین قیمت ممکن، شروع به فروختن تورهای خود می‌کنند و در صورت کم بودن استقبال مسافرین، رفته‌رفته قیمت خود را کاهش می‌دهند. تورهای لحظه‌ی آخری بسیار ارزان معمولا زمانی از طرف آژانس‌ها پیشنهاد می‌شوند که در یکی دو روزِ آخرِ قبل از سفر، همچنان ظرفیت تور پر نشده باشد و صندلی‌های خریداری شده خالی مانده باشند.

یکی دیگر از حالاتی که منجر به به ارائه‌ی تورهای لحظه‌ی آخر می‌شود، بیشتر بودن تعداد تورهای عرضه شده در یک دوره‌ی زمانی، نسبت به تقاضای مسافرین در همان دوره است. در این صورت تورها با کمبود مسافر رو به رو شده و برای پر کردن ظرفیت خود، آفرهای مسافرتی ارزانی، ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، همواره شاهد تورهای لحظه ی آخری آنتالیا در تابستان و یا تورهای لحظه‌ی آخری کیش در پاییز و زمستان هستیم که با قیمت‌های بسیار کمتر در روز آخر قبل از پرواز فروخته می‌شوند.

البته لازم به ذکر است که این کاهش قیمت در تورهای لحظه‌ی آخری، برای تمامی شهرها و کشورها اتفاق نمیفتد و معمولا تورهای لحظه‌ی آخری استانبول و یا تورهای لحظه‌ی آخری ارمنستان و گرجستان که همواره دارای مخاطبین خاص خود هستند، اختلاف قیمت چشمگیری ندارند و بعضا در بعضی از فصول و در تاریخ‌های خاصی، بسیار ارزان‌تر از حالت عادی ارائه می‌شوند.

کدام تورهای لحظه ی آخری، قابل اعتمادتر هستند؟

حال که با روند منطقی فروش تورهای مسافرتی و علت ارزان‌تر شدن آن‌ها در روزهای آخر، آشنا شدیم، می‌توانیم نسبت به تورهای لحظه‌ی آخری خوش‌بین‌تر باشیم. البته بهتر است همواره آژانس‌های مسافرتی و سایت‌های مطمئن و قابل اعتماد را شناسایی کرده و آفرهای منتشر شده در این سایت‌ها وآژانس‌ها را دنبال کنیم.

سایت 1اشاره، این افتخار را دارد که همواره بهترین، مقرون به صرفه‌ترین و با کیفیت‌ترین آفرهای مسافرتی را جمع‌آوری کرده و به اطلاع کاربران می‌رساند. بخش گردشگری این سایت، این فرصت را به آژانس‌های گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی می‌دهد تا آفرها و تورهای لحظه ی آخری خود را، در این سایت با مخاطبین خود به اشتراک بگذارند و این امکان را برای مخاطبینشان فراهم می‌کند تا با مقایسه‌ی آفرهای مسافرتی مختلف، گزینه‌ی ایده‌آل خود را بیایند. پس چمدان‌های خود را ببندید، با ما همراه باشید و به یک اشاره، با کمترین هزینه سفر کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت 1اشاره

سایت نیازمندی های 1اشاره با هدف ایجاد سامانه ای جهت کسب و کار برای صاحبان مشاغل، صنایع و افراد مستقل که قصد تبلیغ محصولات و یا خدمات خود را از طریق فضای مجازی دارند ایجاد شده است. خدمات این وب سایت، در واقع برقراری ارتباطی سالم و بدون واسطه میان متقاضیان آگهی و عرضه کنندگان کالا و خدمات می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]