اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961221287494817

خدمات طلایی رایگان ایکسب ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان

کد: 13961221287494817

https://goo.gl/FQYvLs

، تهران , (اخبار رسمی): ایکسب (اولین وب‌سایت خرید و فروش عمده کالا و خدمات B2B Marketplace – در ایران)، خدمات عضویت طلایی خود را به مدت یک‌سال و به رایگان در اختیار شرکت‌های دانش بنیان می گذارد.

خدمات طلایی رایگان ایکسب ویژه شرکتهای دانش بنیان
www.ecasb.com

با خدمات طلایی ایکسب، شرکت‌های دانش‌بنیان در صدر جستجوها قرار می‌گیرند، دسترسی بدون محدودیت به خدماتی نظیر معرفی شرکت و محصولات به همراه عکس، فیلم، کاتالوگ و همچنین ایجاد فروشگاه آنلاین خواهند داشت

خدمات ویژه ایکسب، شامل بازاریابی و فروش عمده کالا و خدمات است و شرکت‌ها می‌توانند ضمن معرفی خود، محصولات و خدمات‌شان را در بازارهای داخلی و بین‌المللی عرضه کنند.

برای استفاده از خدمات ایکسب کافی است در سایت ثبت‌نام کرده وکسب‌و‌کار خود را معرفی کنید و نام شرکت ثبت‌شده خود را به حساب تلگرام ایکسب @ecasbsupport ارسال کنید.

با استفاده از خدمات طلایی ایکسب، شرکت‌های دانش‌بینان در صدر جستجوها قرار می‌گیرند، دسترسی بدون محدودیت به خدماتی نظیر معرفی شرکت و محصولات به همراه عکس، فیلم، کاتالوگ و همچنین ایجاد فروشگاه آنلاین را خواهند داشت.

درباره ایکسب

ایکسب(ecasb.com) وبسایت B2B (عمده فروشی) است که تولیدکنندگان، صادرکنندگان، واردکنندگان و بنکداران در آن کالاهای خود را به صورت عمده معامله می‌کنند.

هدف ایکسب ایجاد بستری برای خرید و فروش آنلاین به صورت عمده فروشی است و تجار و شرکت‌های تولیدی می‌توانند، کالا و خدمات خود را در این بستر ارائه کنند، برای آن‌ها مشتری بیابند و نیازهای خود را از طریق سایر عرضه‌کنندگان کالا و خدمات تامین کنند.

تمامی خدمات ایکسب به دو زبان فارسی و انگلیسی در دسترس کاربران است.

صفحه ایکسب در سایت نقش آپ

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایکسب - ecasb

ایکسب-ecasb وبسایت B2B (عمده فروشی) است که تولید کنندگان، صادر کنندگان، واردکنندگان و بنکداران در آن کالاهای خود را به صورت عمده معامله می کنند. هدف ایکسب ایجاد بستری برای خرید و فروش آنلاین به صورت عمده فروشی است و تجار و شرکت های تولیدی می توانند ،کالا و خدمات خود را در این بستر ارائه کنند، برای آنها مشتری بیابند و نیازهای خود را از طریق سایرعرضه کنندگان کالا و خدمات تامین کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]