اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961221287547186

خرید کفش برای کودکان نیازمند روستایی

کد: 13961221287547186

https://goo.gl/2GM5iJ

، تهران , (اخبار رسمی): قرارگاه جهادی صاحب‌الزمان(عج) قصد دارد به عنوان هدیه نوروز با کمک نوع‌دوستان برای کودکان و نوجوانان نیازمند روستاهای خوزستان کفش مناسب تهیه کند.

خرید کفش برای کودکان نیازمند روستایی
خرید کفش برای کودکان نیازمند روستایی

هنوز هستند خانواده‌هایی که برای تامین نیازهای فرزندانشان با مشکل مواجه هستند و هنوز هستند کودکانی که چشم انتظار دستان پرمهر هستند برای اینکه عید را با کفش‌های نو و مناسب سپری کنند.

روستاهای بخش دهدز از توابع شهرستان ایذه واقع در استان خوزستان، با مسیرهای بسیار صعب‌العبور، جزء محروم‌ترین روستاها است و بسیاری از خانوارهای این روستاها در آستانۀ وزیدن نسیم خوش‌آوای بهاری از برآوردن کمترین حاجات خود ناتوانند.

همچنین روستاهای محروم شهرستان هویزه واقع در مرز ایران و عراق که در طول جنگ تحمیلی متحمل شدیدترین آسیب‌ها شدند اما همیشه پر صلابت از میهن خود دفاع کردند و امروز به یاری ما برای برآورده شدن نیازهای‌شان نیازمندند.

بیاید بهاری خوش را به دیگران هدیه دهیم.

قرارگاه جهادی صاحب الزمان(عج)، از علاقمندان و خیرین درخواست می‌کند جهت حمایت به سایت دونیت مراجعه کنند

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قرارگاه جهادی حضرت صاحب الزمان(عج)

قرارگاه جهادی صاحب الزمان(عج) در پاییز 1394 متشکل از گروه های جهادی قدیمی و نوپا، پیشکسوتان و جهادگران جوان، با هدف ترویج گفتمان حرکت های جهادی بر اساس تعالیم دین مبین اسلام و زمینه سازی برای تحقق عدالت جهانی بر پایه مهدویت در زمینه فعالیتهای جهادی به صورت مردمی شروع به کار نموده است. این قرارگاه به صورت تخصصی در عرصه های محرومیت زدایی، خدمت رسانی، جهاد فرهنگی، علمی و اقتصادی فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه