اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970129291737186

ماه رمضان فرصتی برای مهربانی به نیازمندان

ماه مهربان؛ اطعام نیازمندان و تهیه بسته غذایی برای نیازمندان

کد: 13970129291737186

https://goo.gl/45WGTx

، تهران , (اخبار رسمی): قرارگاه جهادی حضرت صاحب الزمان(عج) قصد دارد به یاری خیرین در ایام ماه مبارک رمضان به نیازمندان و بی‌سرپرستان مناطق حاشیه‌ای شهر اهواز بسته غذایی اهدا کند و در سه محله محروم سفره افطاری با مهر خیرین برپا کند.

ماه مهربان ؛ اطعام نیازمندان و تهیه بسته غذایی برای نیازمندان
ماه مهربان؛ اطعام نیازمندان و تهیه بسته غذایی برای نیازمندان

کمک به نیازمندان و محرومان چه در فرهنگ تاریخی ما و چه در آئین اسلامی کاری پسندیده است که همواره به آن توصیه شده و ایرانیان از دیرباز تا به امروز در این امر خداپسندانه و انسانی سرآمد بودند.

قرارگاه جهادی صاحب الزمان هم سعی کرده با کمک خیرین به نیازمندان، بسته‌های غذایی و افطاری در ماه مبارک رمضان بدهد. این بار این قرارگاه قصد دارد  به نیازمندان و بی‌سرپرستان حاشیه شهر اهواز که توانایی امرار معاش خود را ندارند کمک کند.

همانگونه که پیامبر خدا (ص) فرمود هر کس یک مؤمن روزه ‌دار را در این ماه افطارى دهد، پاداشى برابر با آزاد کردن یک بنده نزد خدا داشته و مایه آمرزش گناهان گذشته او نیز خواهد بود. بعد از اینکه اصحاب گفتند ای پیامبر خدا ، همگى ما قادر بر افطارى دادن به روزه‌دارى نیستیم، ایشان فرمود: خداى تبارک و تعالى چندان کریم است که به کسى از شما که نتواند جز با جرعه شیر آمیخته با آبى، یا شربت آب گوارایى، یا چند دانه خرما روزه‌دارى را افطارى دهد و بر انفاق چیزى بیش از این قادر نباشد، همین ثواب را عطا مى‌کند.

قرارگاه جهادی صاحب الزمان(عج) ، از علاقه‌مندان و خیرین درخواست می‌کند جهت حمایت از طریق سایت دونیت، اینجا کلیک کنند.

با همت شما می‌دانیم که می توانیم گره‌ای از مشکلات باز کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قرارگاه جهادی حضرت صاحب الزمان(عج)

قرارگاه جهادی صاحب الزمان(عج) در پاییز 1394 متشکل از گروه های جهادی قدیمی و نوپا، پیشکسوتان و جهادگران جوان، با هدف ترویج گفتمان حرکت های جهادی بر اساس تعالیم دین مبین اسلام و زمینه سازی برای تحقق عدالت جهانی بر پایه مهدویت در زمینه فعالیتهای جهادی به صورت مردمی شروع به کار نموده است. این قرارگاه به صورت تخصصی در عرصه های محرومیت زدایی، خدمت رسانی، جهاد فرهنگی، علمی و اقتصادی فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه