اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980121359767186

رونمایی از سایت نوبت جهاد با هدف ترویج فرهنگ و گفتمان جهادی

کد: 13980121359767186

http://bit.ly/2YgmmA2

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف ترویج فرهنگ و گفتمان جهادی و انعکاس فعالیت‌های قرارگاه جهادی صاحب الزمان، از سایت نوبت جهاد به آدرس Nobatejahad.ir در تاریخ 17 اردیبهشت 1398 رونمایی شد.

رونمایی از سایت نوبت جهاد با هدف ترویج فرهنگ و گفتمان جهادی
قرارگاه جهادی خدمت رسانی حضرت صاحب الزمان(عج)

در سامانه نوبت جهاد امکان دسترسی به مقالات آموزشی در حوزه مدیریت اردوهای جهادی و آشنایی با سبک زندگی جهادی برای جوانان و سایر اقشار مردم فراهم شده است

به گزارش روابط عمومی قرارگاه جهادی حضرت صاحب الزمان، سایت Nobatejahad.ir که یک سایت آموزشی و اطلاع رسانی در حوزه حرکت‌های جهادی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ترویج فرهنگ و گفتمان جهادی و انعکاس فعالیت‌های قرارگاه جهادی صاحب‌الزمان را تسهیل کند.

حسین کیانی نیا، مسئول قرارگاه جهادی صاحب‌الزمان، در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «هدف از تاسیس سامانه برخط نوبت جهاد بهبود اطلاع رسانی تخصصی در حوزه حرکت‌های جهادی و ترویج گفتمان و فرهنگ جهاد و از خودگذشتگی است.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «در سامانه نوبت جهاد، امکان دسترسی به مقالات آموزشی در حوزه مدیریت اردوهای جهادی و آشنایی با سبک زندگی جهادی برای جوانان و سایر اقشار مردم فراهم شده است.»

گفتنی است سایت نوبت جهاد، به مناسبت این رونمایی، اقدام به دعوت از جهادگران و مسئولان گروه‌های جهادی کرده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت نوبت جهاد به آدرس Nobatejahad.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قرارگاه جهادی حضرت صاحب الزمان(عج)

قرارگاه جهادی صاحب الزمان(عج) در پاییز 1394 متشکل از گروه های جهادی قدیمی و نوپا، پیشکسوتان و جهادگران جوان، با هدف ترویج گفتمان حرکت های جهادی بر اساس تعالیم دین مبین اسلام و زمینه سازی برای تحقق عدالت جهانی بر پایه مهدویت در زمینه فعالیتهای جهادی به صورت مردمی شروع به کار نموده است. این قرارگاه به صورت تخصصی در عرصه های محرومیت زدایی، خدمت رسانی، جهاد فرهنگی، علمی و اقتصادی فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی