اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961223287758555

بازدید علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد از خط تولید نخ دندان مینا

ارتباط علمی نخ دندان مینا با دانشگاه‌های کشور

کد: 13961223287758555

https://goo.gl/AfG2ud

، تهران , (اخبار رسمی): روز دوشنبه مورخ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶، جمعی از دانشجویان به همراه هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران، به بازدید از خط تولید کارخانه نخ دندان مینا پرداخته و با روند تولید این کارخانه آشنا شدند. گفتنی است این اولین دیدار رسمی در راستای اخذ گزارش های علمی و تقویت ارتباط گروه با دانشگاه بود.

ارتباط علمی نخ دندان مینا با دانشگاه های کشور
ورودی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران

به دعوت گروه تولیدی مینا، دانشجویان و استاد دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران از خط تولید نخ‌دندان‌های مینا بازدید و نسبت به بررسی علمی و تهیه گزارش از این کارخانه اقدام کردند

به گزارش روابط عمومی گروه تولیدی مینا، تولیدکننده نخ دندان‌های مینا، این گروه در راستای تغییرات اساسی در نگرش سازمانی خود و در تقویت رابطه علمی خود با دانشگاه، اقدام به دعوت از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد تهران کرد. بر همین اساس، یک هیئت منتخب متشکل از استاد و دانشجویان این دانشگاه جهت بررسی خط تولید و ارائه گزارش تأییدیه، روز دوشنبه مورخ ۲۱ اسفندماه ۱۳۹۶ در محل کارخانه حضور یافته و از خط تولید و آزمایشگاه‌های نخ دندان مینا بازدید کردند.

آقای منصور سراجها، مدیر تولید گروه تولیدی مینا با اعلام این خبر افزود: «این اولین قدم در تقویت روابط علمی این شرکت با کانون‌های علمی است و ما درصدد هستیم تا با ادامه این بازدیدها و دریافت گزارش‌های علمی دانشگاهیان، به تقویت رابطه صنعت و دانشگاه در خوزه خود پرداخته و تولید محصولات دندانی را از حالت سنتی، به یک صنعت علمی و پویا تبدیل کنیم».

همچنین آقای ناصر سراجها، مدیریت گروه تولیدی مینا، در گفت‌وگو با روابط عمومی گروه تولیدی مینا گفت: «گروه مینا با فعالیت تولیدی تخصصی درزمینهٔ تولید انواع نخ‌دندان، در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد و تا به امروز به فعالیت خود ادامه داده است. این شرکت فعالیت خود را با تولید نخ دندان‌های ضخیم آغاز کرد و از سال ۱۳۹۳ خط تولید نخ‌دندان‌های باریک و باریک‌تر را بنا بر نیاز بازار آغاز کرده است».

وی افزود: «گروه تولیدی نخ دندان مینا امروز تنها نخ دندان آغشته به موم زنبورعسل به همراه فلوراید را تولید می‌کند. ما سعی کرده‌ایم موم زنبورعسل را جایگزین پارافین کنیم که یک ماده شیمیایی است. طبعا استفاده از این ماده طبیعی، علاوه بر اینکه به استحکام بیشتر نخ‌های ما کمک می‌کند، از ورود مواد شیمیایی به دهان استفاده‌کنندگان نخ دندان جلوگیری می‌کند.»

ناصر سراجها همچنین اعلام کرد که این تفاوت‌ها تا به امروز مسکوت مانده و هیچ فعالیتی روی آن انجام‌نشده است. به همین دلیل شرکت تولیدی مینا تصمیم گرفته است که با تقویت رابطه خود با دانشگاه‌ها و اخذ تأییدیه‌های دانشگاهی، علاوه بر تأییدیه‌های وزارت بهداشت، بتواند آگاهی عمومی مردم را نسبت به محصولات خود بالابرده و موجبات اطمینان و اعتماد را فراهم کند.

گفتنی است که در این دیدار، محصولات جدید نخ دندان مینا به بازدیدکنندگان معرفی و چگونگی تولید آن‌ها از سوی آن‌ها بررسی و آزمایش شد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نخ دندان مینا

شرکت نخ دندان مینا، بعنوان یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان نخ دندان ایران و حتی خاور میانه، برای حفظ کیفیت نخ دندان مینا، اقدامات زیر را انجام داده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]