اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980202362208555

نخ دندان دسته دار مینا ویسل، کشیدن نخ دندان را راحت‌تر و مطبوع‌تر کرده است

هر جایی که هستید نخ دندان بکشید

کد: 13980202362208555

http://bit.ly/2IPPBow

، تهران , (اخبار رسمی): نخ دندان دسته‌دار مینا ویسل وسیله‌ای است که کشیدن نخ دندان را مطبوع‌تر کرده است. با این وسیله، دیگر خبری از ناراحتی‌های ناشی از حالات نامطبوع کشیدن نخ دندان نیست.

هر جایی که هستید نخ دندان بکشید
استفاده از نخ دندان را برایتان آسان کردیم

نخ دندان دسته دار مینا ویسل طوری طراحی شده است که به انگشتان اجازه می‌دهد در کنار یکدیگر در وضعیتی مناسب قرار گیرند به طوری که نخ دندان کشیدن بدون اینکه انگشتان با دندان تماس داشته باشند انجام شود

در ادامه وسیله‌ای جدید برای کشیدن نخ دندان معرفی خواهد شد. این نخ دندان شیوه کشیدن نخ را آسان کرده است اما قبل از آن تصویری را که برای اکثر افراد به وجود آمده است تصور می‌شود:

حالت نامطبوع در استفاده از نخ دندان‌های معمولی

شخص جلوی آینه بایستد. مقداری از نخ دندان را جدا کند و آماده کشیدن نخ دندان شود. صورت خود را در آینه نگاه کند و کشیدن نخ دندان را شروع کند. اگر در این حالت به صورت شخص دقت شود تصویری که ایجاد می‌شود این است:دهانی کاملا باز، دستانی که دو انگشت آن به داخل دهان فرو رفته و صورتی که چروک خورده است. حالا اگر به این حالت، نخی که هنگام بیرون آمدن از بین دندان‌ها مثل یک سیم تکان می‌خورد نیز اضافه شود و تکه‌های غذایی که به بیرون پرت می‌شوند. واقعا صحنه ناخوشایند و زجر آوری ایجاد می‌کند.

واقعا ناخوشایند است!

مطمئنا دیدن هر شخصی در این حال ناخوشایند است. به سختی کسی را می‌توان یافت که از دیده شدن در این حالت حس بدی نداشته باشد. حالا اگر واقعا چیزی لای دندان‌های مانده و شخص را آزار می‌دهد باید چه کرد؟ مخصوصا اگر در یک مهمانی یا یک محیط عمومی باشد!

نخ کشیدن کمتر، پلاک دندانی بیشتر

بسیاری از افراد به خاطر بروز چنین حالاتی، کشیدن نخ دندان را یک فعالیت شبانه قبل از خواب قلمداد می‌کنند. اگر شخصی واقعا مایل باشد چیزی را از بین دندان‌ها بیرون بکشد، احتمالا مجبور است محیط را ترک کند.

همین موضوع باعث می‌شود که شخص کمتر نخ بکشد و این مساوی است با ماندگاری پلاک‌های دندانی در بین دندان‌ها و چه کسی است که نداند پلاک‌های دندانی عامل اصلی پوسیدگی دندان‌ها هستند.

در ادامه نخ دندان جدیدی معرفی می‌شود که همه این مشکلات را رفع کرده است: نخ دندان دسته دار مینا ویسل

نخ دندان مینا ویسل یک نخ دندان دسته‌دار U شکل دارای بدنه‌ای ارگونومیک و ۲ بازوی جدا است که انتهای هر 2 بازوها آزاد است تا نخ دندان از بین این دو بازو رد شده و با بسته شدن به نگهدارنده نخ، کشیدن نخ دندان را راحت‌تر کند.

کشیدن نخ دندان بدون تماس دست‌ها با دهان

بدنه نخ دندان دسته دار مینا ویسل طوری طراحی شده است که به انگشتان اجازه می‌دهد در کنار یکدیگر در وضعیتی راحت و مناسب قرار بگیرند به طوری که فرایند نخ دندان کشیدن بدون اینکه انگشتان با دندان‌ها تماس داشته باشند انجام شود.

انعطاف‌پذیری در استفاده

طراحی و اندازه بدنه و بازوها، امکان کشیدن نخ را انعطاف‌پذیر می‌کند و اجازه می‌دهد که کاربر این وسیله را به شکل‌های مختلف در دست بگیرد تا دندان‌های بالا یا پایین را نخ دندان کشیده و این کار را برای تمام دندان‌ها، حتی دندان‌های دور از دسترس انجام دهد.

یک نخ دندان همراه

نخ دندان دسته دار مینا ویسل، به دلیل خاصیت آسان استفاده، یک وسیله شخصی قابل حمل برای استفاده در هر مکان است. به شکلی که همه می‌توانند این وسیله شیک را با آرامش و خیال آسوده از جیب یا کیف خود خارج کنند و با ظاهری مطبوع، دندان خود را نخ دندان بکشند.

با خرید این وسیله، علاوه بر سهولت قابل ملاحظه استفاده، می‌توان نخ دندان را به یک وسیله همراه خود تبدیل کرد که مناسب استفاده در هر زمان و در هر مکان است.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند ویدئوی استفاده از نخ دندان مینا ویسل را در وبسایت رسمی نخ دندان مینا مشاهده کنند. همچنین این محصول در داروخانه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و همین‌طور فروشگاه‌های اینترنتی معتبر قابل خریداری است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نخ دندان مینا

شرکت نخ دندان مینا، بعنوان یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان نخ دندان ایران و حتی خاور میانه، برای حفظ کیفیت نخ دندان مینا، اقدامات زیر را انجام داده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | سلامت و زیبایی