اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961226288300011

دفترشما به همراه 9 استارتاپ دیگر عیدی می‌دهد!

کد: 13961226288300011

https://goo.gl/E5qDTo

، تهران , (اخبار رسمی): جمعی از استارتاپ‌ها و کسب‌و‌کارهای اینترنتی که هر کدام خدمت خاصی را ارائه می‌کنند در یک کمپین مشترک به کاربران عیدی می‌دهند!

دفترشما به همراه 9 استارتاپ دیگر عیدی می‌دهد!
دفترشما به همراه 9 استارتاپ دیگر عیدی می‌دهد!

تخفیف ویژه: ۱8 تا 27٪ تخفیف تا 17 فروردین ماه 97 برای تمام بسته‌های تلفن گویا و منشی مجازی کد تخفیف:  eidistartup

عیدی هم کد تخفیفی است که تا پایان نوروز فعال است و شما می‌توانید با توجه به نیازتان از خدمات متنوع با تخفیف ویژه برخوردار شوید.

در کمپین شب عید استارتاپ‌ها می‌توانید در 5 دقیقه صاحب دفتر کار شوید و شماره ثابت تهران را بدون نیاز به فضای فیزیکی برای کسب و کارتان بگیرید، اگر پول استخدام منشی ندارید، می‌توانید از منشی دورکار استفاده کنید و اگر فریلنسر هستید می‌توانید خدمات خود را عرضه کنید و یا از خدمات فریلنسرها بهره‌مند شوید. می‌توانید کمپین خبری - رسانه‌ای ایجاد کنید، اگر مشاوره حقوقی می‌خواهید، می‌توانید از سامانه درخواست وکیل متخصص استفاده کنید، اگر شب عید هم نیازهای خدماتی برای منزل یا دفتر کار دارید باز کمپین شب عید استارتاپ‌ها به دردتان می‌خورد.

همچنین اگر به دنبال برگزاری یک رویداد برای کسب و کارتان هستید در کمپین شب عید استارتاپ ها برایتان پیشنهادهای ویژه داریم. همینطور برای مدیریت و برگزاری وبینار و سمینار آنلاین هم برای شما در این کمپین چاره جسته‌ایم

دفترشما در این کمپین چه عیدی‌ای می‌دهد؟ 

دفتر کار مجازی دفترشما با عرضه خدمات ارتباطی مانند ارائه خط تلفن ثابت تهران، تلفن گویا، منشی مجازی، فکس اینترنتی راه‌اندازی کسب و کار را برای جوانان و استارتاپ‌ها ساده کرده است.

دفترشما به کمپین #شب_عید استارتاپ‌ها پیوسته تا خدمات خود را با هزینه پایین‌تر در اختیار علاقمندان قرار دهد. پس در شب عید، کسب و کار خود را با خدمات دفتر کار مجازی دفتر شما راه‌اندازی کنید تا هم در هزینه‌های‌تان صرفه جویی کنید و هم وجهه‌ای حرفه ای به کسب و کار خود بدهید!

تخفیف ویژه: ۱8 تا 27٪ تخفیف تا 17 فروردین ماه 97 برای تمام بسته‌های تلفن گویا و منشی مجازی
کد تخفیف:  eidistartup
 

جهت اطلاع بیشتر از این کمپین به سایت ما به آدرس https://daftareshoma.com/ مراجعه کندی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | حراج و تخفیف