اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970114289700011

تقویم رایگان ۱۳۹۷ «دفتر شما» برای دسکتاپ کامپیوتر

کد: 13970114289700011

https://goo.gl/tBBk3a

، تهران , (اخبار رسمی): «دفتر شما» تقویم رایگان ۱۳۹۷ را با موضوع طبیعت برای کاربران آماده کرده است. این تقویم برای دسکتاپ کامپیوتر تنظیم شده است.

تقویم رایگان ۱۳۹۷ دفتر شما برای دسکتاپ کامپیوتر
تقویم رایگان ۱۳۹۷ «دفتر شما» برای دسکتاپ کامپیوتر

«دفتر شما» تقویم رایگان ۱۳۹۷ را با موضوع طبیعت برای کاربران آماده کرده است. در این تقویم جملات قصاری از کارآفرینان بزرگ در هر صفحه این تقویم درج شده است.

این تصاویر طوری طراحی شده است که برای اکثر مانیتورها مناسب باشد، همچنین می‌توان در قسمت تنظیمات صفحه نمایش ابعاد تقویم را تنظیم کرد.

برای هر ماه هم یک وال‌پیپر جداگانه با تصویر زیبایی از طبیعت طراحی شده است. این تقویم را می‌توان به طور رایگان از اینجا دانلود کرد.

درباره خدمات دفترشما

«دفتر شما» یک شرکت دانش بنیان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که خدمات دفتر کار مجازی و مرکز تماس به مشتریان ارائه می‌کند و آن‌ها را از صرف هزینه و زمان زیاد برای اجاره دفتر کار، استخدام منشی و حتی خرید خط تلفن ثابت تهران بی نیاز می‌سازد.

دفتر شما سه سرویس تلفن گویا، منشی مجازی و مرکز تماس را به مشتریان ارائه می‌دهد.

سرویس تلفن گویا دفتر شما بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم افزار، سخت افزار، سیم کشی و یا حتی خرید خط تلفن، کلیه امکانات ارتباطی سیستم تلفن گویا را برای فراهم می‌کند.

سرویس منشی مجازی دفتر شما هم اپراتوری است که بدون اینکه در محل کار شما حضور داشته باشد، به صورت حرفه‌ای تمامی تماس‌های کاری شما را مدیریت می‌کند و شما را از استخدام منشی و هزینه‌های حقوق، بیمه و مزایا، اجاره دفتر کار و خریداری تجهیزات اداری بی‌نیاز می‌کند.

منشی حرفه‌ای دفتر شما  با اطلاعات و دستور العملی که در اختیارش قرار می‌دهید، مشتریان را راهنمایی کرده و در صورت لزوم تماس آن‌ها را به شما وصل می‌کند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ