اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970123290878404

انواع ویزای شینگن

ویزای شینگن چیست؟

کد: 13970123290878404

https://goo.gl/Dh4VZ8

، تهران , (اخبار رسمی): ویزای شینگن، نامی که بسیار شنیده‌اید، ویزایی است که شرایط و ضوابط گوناگونی دارد؛ به همین بهانه به معرفی و روند اخذ ویزای شینگن پرداخته‌ایم.

ویزای شینگن چیست؟
انواع ویزای شینگن

ویزای شینگن می‌تواند توسط هر کشوری که عضو پیمان شینگن است صادر شود

طبق قراردادی که میان کشورهای اروپایی در سی سال پیش امضا شد، می‌توان آزادانه و بدون هیچ محدودیتی به همه کشورهای عضو اتحادیه ی اروپا که عضو پیمان شینگن هم هستند، معمولا به مدت ۳ ماه سفر کرد. ویزای شینگن می‌تواند توسط هر کشوری که عضو پیمان شینگن است صادر شود. در واقع با این ویزا به این چند کشور عضو اتحادیه ی شینگن که عبارتند از: اتریش، بلژیک، چک، مجارستان، فرانسه، آلمان، هلند، ایتالیا و… به طور کلی تعداد ۲۶ کشور، می‌توان سفر کرد.

اما باید بدانید چند کشو اروپایی عضو این پیمان نیستند مثل: انگلیس، بلغارستان، رومانی، کرواسی و … . در ادامه برای داشتن اطلاعاتی بیشتر با ما همراه باشید.

انواع ویزای شینگن را بشناسید

با مشخص شدن هدف شما از سفر به کشورهای عضو شینگن، یکی از ۴ ویزای زیر صادر می‌شود:

ویزای A: در این ویزا، مسافر نمی‌تواند از فرودگاه بیرون برود و فقط می‌تواند در یکی از فرودگاه‌های عضو شینگن، پرواز خود را عوض کند. به این ویزا، ویزای ترانزیت هم می‌گویند.

ویزای B: در ویزای نوع B  که به آن ویزای عبور هم می‌گویند، فرد می‌تواند از فرودگاه خارج شود و از کشور عضو شینگن از طریق زمینی، خودش را به کشور غیر شینگن برساند.

ویزای C : ویزای c همان ویزای پرطرفدار توریستی است.

ویزای D: این نوع ویزا معمولا بیشتر مورد استفاده تجار است و ویزای بلند مدت محسوب می‌شود. البته این ویزا برای ازدواج، تحصیل و یا اشتغال نیست.

چه کشورهایی راحت‌تر ویزای شینگن می‌دهند؟

اصولا کشورهای توریست‌پذیری مثل فرانسه، اتریش، هلند و آلمان، راحت‌تر به ایرانی‌ها ویزا می‌دهند و بر عکس کشورهای اروپای شرقی مانند مجارستان، سخت‌تر ویزا می‌دهند. براساس آماری که از اکونومیست در سال ۲۰۱۱ منتشر شد، کشور فرانسه، بیشترین ویزای شینگن را در اختیار متقاضیانش قرار داده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت 1اشاره

سایت نیازمندی های 1اشاره با هدف ایجاد سامانه ای جهت کسب و کار برای صاحبان مشاغل، صنایع و افراد مستقل که قصد تبلیغ محصولات و یا خدمات خود را از طریق فضای مجازی دارند ایجاد شده است. خدمات این وب سایت، در واقع برقراری ارتباطی سالم و بدون واسطه میان متقاضیان آگهی و عرضه کنندگان کالا و خدمات می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی