اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970129291698404

این کارها را در پاریس رایگان انجام دهید!

کد: 13970129291698404

https://goo.gl/HnEzua

، تهران , (اخبار رسمی): موزه لوور و برج ایفل دو نماد اصلی جاذبه‌های گردشگری پاریس هستند که هر گردشگر به طور معمول باید از آن‌ها دیدن کند.

این کارها را در پاریس رایگان انجام دهید!
پاریس

شهر پاریس، پایتخت کشور فرانسه و یکی از شهرهای پیشرو مهم اروپا در عرصه‌های مختلف اعم از اقتصاد، فرهنگ، هنر، علم و ... است

پاریس در هر لحظه خود را در چهره‌های مختلف به نمایش می‌گذارد؛ گاهی می‌توانیم آن را شهر عشق بنامیم، گاهی هم پایتخت مد و فشن و شاید هم بهشت ادبیات. شهری پر از موزه و پر از رستوران‌هایی با غذاهای خوشمزه، هم گاهی می‌تواند سفری ارزان را داشته باشد. در پاریس، شهر پر از قشنگی و زیبایی، چه بخواهید از مناره‌های کلیسا بالا بروید و به اوج آسمان برسید و چه بخواهید سری به یکی از بازارهای شلوغ و پرهیاهو بزنید در هر صورت فرصت‌های کم‌هزینه و ارزان زیادی وجود دارد که سفر را لذت بخش‌تر می‌کند.

به کلیسای جامع نوتردام بروید

ناودان‌های زیبا و معماری جذاب گوتیک از کلیسای نوتردام نمادی باابهت ساخته که هر گردشگری در پاریس باید از آن دیدن کند. ورود به این عمارت شاهکار قرون وسطایی رایگان است هر چند که برای بالا رفتن از برج‌های دو قلوی آن باید هزینه بدهید. برای دیدن نمایی متفاوت از محراب کلیسا و مجسمه‌های طبیعت‌گرا مدتی را در کنار رود سن قدم بزنید.

در بازار سنت کوین گشت و گذار کنید

گشت و گذار در بازار سنت کوین بهترین راه برای دیدن چیزهایی است که هیچ وقت قصد خریدشان را ندارید اما دوست دارید که آن‌ها را از نزدیک ببینید. این بازار قدیمی پر از عقیقه‌جات زیبای پاریسی است، با قدم زدن در این بازار با دیدن قالیچه‌هایی از پوست خرس، پرده‌های قدیمی نفیس و وسایل چوبی حسابی ذوق زده می‌شوید.

به پارک «شان دو مارس» بروید

با اینکه بالارفتن از برج ایفل می‌تواند خیلی هزینه‌بر باشد اما چشم اندازه‌های پایین این برج هم به همان اندازه خیره‌کننده هستند، البته از زاویه‌ای دیگر. پارک «شان دو مارس» پر از چمن، فضای سبز و گل‌های زیبا است، همراه خود یک زیرانداز ببرید، در این پارک خوش‌منظره بنشینید و منتظر آمدن شب بمانید تا برج چراغانی ایفل روی دیگرش را نشان دهد.

از قبرستان پرلاشز بازدید کنید

قبرستان پرلاشز بوی شعر، ادبیات، موسیقی و … می‌دهد. در این قبرستان تاریخی قدم بزنید و به دیدن مقبره هنرمندان مورد علاقه خود بروید. برای رسیدن به این قبرستان می‌توانید سوار متروی خط ۲ شده و در ایستگاه پرلاشز پیاده شوید.

به موزه ملی هنر مدرن بروید

برای دیدن فرهنگ پاریس به خط ۹ مترو بروید و خودتان را به موزه ملی هنر مدرن برسانید، موزه‌ای که مطمئنا در آن مجموعه‌ای را پیدا می‌کنید که بتواند روح هنردوستتان را پر از شور و هیجان کند.

به کلیسای سکره کر (Sacre Coeur) بروید

فضای داخلی این کلیسای مرمرین سفید با موزائیک‌های طلا و شیشه‌های رنگی تزئین شده و در آن نوای ناقوس یکی از سنگین‌ترین ناقوس‌های دنیا به گوش می‌رسد. بازدید از این موزه رایگان است اما برای بالارفتن از گنبدش باید هزینه بپردازید.

به موزه کارناوالت (carnavalet) بروید

رفتن به این موزه به شما این فرصت را می‌دهد تا از اتاق‌های نقاشی، معماری گوتیک و دیگر قسمت‌هایش دیدن کنید بدون اینکه هیچ هزینه‌ای پرداخت کنید. در اینجا گذشته‌های دور پاریس و پاریس مدرن را در کنار هم می‌بینید و تجربه لذت‌بخشی را از سر می‌گذرانید. نردیک‌ترین ایستگاه مترو به این موزه ایستگاه «سنت پل» در خط ۱ و ایستگاه «چمین ورت» در خط ۸ است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت 1اشاره

سایت نیازمندی های 1اشاره با هدف ایجاد سامانه ای جهت کسب و کار برای صاحبان مشاغل، صنایع و افراد مستقل که قصد تبلیغ محصولات و یا خدمات خود را از طریق فضای مجازی دارند ایجاد شده است. خدمات این وب سایت، در واقع برقراری ارتباطی سالم و بدون واسطه میان متقاضیان آگهی و عرضه کنندگان کالا و خدمات می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی